glg_81 написа:
Някои може ли да ми каже от какво трябва да са тези амортисьорчета, от къде да си купя такива, че да се помъча да си направя ГП. ...
Тези амортисьори са от задните врати на леки коли тип Хечбек.
От всички типоразмери такива амортисьори за нас става само един: този със прът (водач) Ф8мм. Те всичките имат вътрешен диаметър Ф16мм, но различна дебелина на стената. Трябва ти МИНИМУМ Ф18,5 външно или 1,25мм дебела стена. Най-добре, ако намериш с външно Ф19, има такива.
Има обаче и такива, дето имат една издатина почти по цялата си дължина - в никакъв случай не ги взимай.
Аз ги купувам от автоморги за по 5лв. Стига да има в нея поне някакво усилие, значи семеринга е още здрав и става. Е, добре е да няма поне видими щети, изкривявания или дълбоки драскотини.
Така че взимаш шублера и отпрашваш до най-близката автоморга или местни автосервизи.
За маслото: колкото и да се сложи - всичкото ще бъде "изплюто". Със излизането на маслото вътрешния обем се увеличава, налягането пада, усилието намалява. Накрая (при това сравнително скоро - 2 до 4 хил. изстрела) все едно ще работи на сухо. Затова е много важно какво е маслото, какво ще остане вътре по стените и водача след изкарване на маслото.
Затова наполедък аз слагах от тефлоновия спрей, малко при това - 0,2-0,3 кубика, не повече.
Първо го пръскам в някаква тенекийка, изчаквам малко да се поизпарят аерозолните съставки, после сипвам вътре.