glavanov55
Редовен Потребител
Явно разчитате на шлайфани повърхности?Не няма, няма и проблем, пробвано с налягане и с вакуум.
Явно разчитате на шлайфани повърхности?Не няма, няма и проблем, пробвано с налягане и с вакуум.
Оказа се, че не от завода са разпробили капачката на клапанното тяло, а собственикът. Тъкмо си бях помислил, че ще се опитват да правят нещата, както трябва, но явно съм сгрешил.
Да, пробвах и с о-пръстен, има мааалка промяна в скороста, но след допълнителна обработка на месинговия детайл нещата си дойдоха на мястото и без. Няколко лайнера има вече и са без.Явно разчитате на шлайфани повърхности?
Това е добре за теб,хем ще свалиш и ще струговаш този участък,да не пречи на препуска хем ще намалиш точно там диаметър на дотиквача.То много м/с няма да ти даде ама все ще е нещо в плюс. Или пък най малкото ще го полираш когато е стругован точно там дотиквача.Да знам, че може, но при мен и при другия Empire не стана. При затваряне дотиквача излиза леко напред и опира в пълнителя, при заключване са връща, а и дотиквача до закрива отвора.
Не знам как ги изработват тези детайли и чаркалаци комшиите, но явно нямат отк, вече се убеждавам в това.
Това е добре за теб,хем ще свалиш и ще струговаш този участък,да не пречи на препуска хем ще намалиш точно там диаметър на дотиквача.То много м/с няма да ти даде ама все ще е нещо в плюс. Или пък най малкото ще го полираш когато е стругован точно там дотиквача.
И етествено, по-голямата групичка осира всичко, постигнато от по-малката.
Всъщност някой намирал ли е там стопорен болт фабричен? Досега не съм чул за такъв случайна двата са забравени стопорните болтове фиксиращи задната тапа на удърника(долу на снимката).
Всъщност някой намирал ли е там стопорен болт фабричен? Досега не съм чул за такъв случай
В началото имаше. После решиха, че не са ни нужни и спряха да слагат болтове. Тапата без канал си е техен специалитет отдавна. Ама това с резервоарите е върха на сладоледа. Баси идиотите.
Показа ли резервоара, там откъдето си купил пушката и какъв е коментарът на продавача?
Грешката не е при теб, и двата ми Бигмакс-а са със задни бутилки на 200 бара, а са c различна дата на производство (2008 и 2011)То за тапата и болта е ясно, аз го написах като предястие преди да поднеса баш специалитета, резервоарите
Шегата настрана, искам да помоля всеки, който има модел BigMax-X, да си провери резервоарите!
Надявам се само при мен да е станала грешка.
И оптимистите пълнят на 250 , а песимистите на 200 бараче това може да е една съща бутилка с различни надписи?
Двете бутилки в BIGMAX-X имат лека разлика. Едната е с обем 500cc , а другата 425cc. От всички пушки на Крал които са ми минали през ръцете съм забелязал, че 500cc им бутилки са 250 барови, а 425cc им бутилки са 200 барови.При наличието на толкова простотии в тия пушки, не допускате ли, че това може да е една съща бутилка с различни надписи?