Kral Arms

Gadnqra

Редовен Потребител
Оказа се, че не от завода са разпробили капачката на клапанното тяло, а собственикът. Тъкмо си бях помислил, че ще се опитват да правят нещата, както трябва, но явно съм сгрешил.

Така изглежда с допълнителния трикамерен модератор.
 

Attachments

  • 20210111_065522.jpg
    20210111_065522.jpg
    283.9 KB · Прегледи: 146
  • 20210111_065617.jpg
    20210111_065617.jpg
    535.5 KB · Прегледи: 142
Последна промяна:

Lidkin

Редовен Потребител
Оказа се, че не от завода са разпробили капачката на клапанното тяло, а собственикът. Тъкмо си бях помислил, че ще се опитват да правят нещата, както трябва, но явно съм сгрешил.

И аз бях учуден, но явно не са чели още форума:lol:
Ники, провери ли дотиквача, че ми е любопитно, ако имаш време де?
:cheers:
 

Lidkin

Редовен Потребител
Явно разчитате на шлайфани повърхности?
Да, пробвах и с о-пръстен, има мааалка промяна в скороста, но след допълнителна обработка на месинговия детайл нещата си дойдоха на мястото и без. Няколко лайнера има вече и са без.
Абе тъкмо да се намести преразхода:no::lol:
 

Gadnqra

Редовен Потребител
При мен дотиквачът не закриваше отвора. И като дължина си беше ок. Но има начин и да се регулира напред и назад - освобождаваш шината от сайдлевъра и водача и можеш да я въртиш наляво или надясно. Така придвижваш дотиквача напред или назад.
 

Lidkin

Редовен Потребител
Да знам, че може, но при мен и при другия Empire не стана. При затваряне дотиквача излиза леко напред и опира в пълнителя, при заключване са връща, а и дотиквача до закрива отвора.
Не знам как ги изработват тези детайли и чаркалаци комшиите, но явно нямат отк:wall:, вече се убеждавам в това.
 

Attachments

  • IMG_20210111_235158.jpg
    IMG_20210111_235158.jpg
    496.8 KB · Прегледи: 101
  • IMG_20210112_000403.jpg
    IMG_20210112_000403.jpg
    488.5 KB · Прегледи: 101

Gadnqra

Редовен Потребител
Това е така, защото абсолютно всичко в изпълнението и монтажа, при Хатсан и Крал, зависи от това, кой монтажник го прави и в кой ден. Мисля, че в заводите им се разхождат 2 групички от монтажници.

Едната, по-малката е от кадърни хора, които се опитват да си вършат работата, както трябва. Другата, по-голямата е от хора, които не могат даже сами да си обършат сопола, камо ли да сглобяват пушки и не им е там мястото.

И естествено, по-голямата групичка осира всичко, постигнато от по-малката.
 
Последна промяна:

anibis

Редовен Потребител
Да знам, че може, но при мен и при другия Empire не стана. При затваряне дотиквача излиза леко напред и опира в пълнителя, при заключване са връща, а и дотиквача до закрива отвора.
Не знам как ги изработват тези детайли и чаркалаци комшиите, но явно нямат отк:wall:, вече се убеждавам в това.
Това е добре за теб,хем ще свалиш и ще струговаш този участък,да не пречи на препуска хем ще намалиш точно там диаметър на дотиквача.То много м/с няма да ти даде ама все ще е нещо в плюс. Или пък най малкото ще го полираш когато е стругован точно там дотиквача.
 

Lidkin

Редовен Потребител
Това е добре за теб,хем ще свалиш и ще струговаш този участък,да не пречи на препуска хем ще намалиш точно там диаметър на дотиквача.То много м/с няма да ти даде ама все ще е нещо в плюс. Или пък най малкото ще го полираш когато е стругован точно там дотиквача.

Аз така и направих първо, но се оказа, че няма достатъчно резба на водача и не прибираше достатъчно. Дотиквача е полиран и е свален на 1.8мм. Всеки метър ми беше важен, забравих да пиша, че в първоначален заводски вид и настройка беше 45-46j на метан:wall:. От тази интервенция на дотиквача спечелих почти десетина метра.
 

Lidkin

Редовен Потребител
И етествено, по-голямата групичка осира всичко, постигнато от по-малката.

На мен явно все ми се пада все сглобка от таз осиращата групичка при Kral. Имам при мен два Kral-a, единия Jumbo, другия BigMax X и на двата са забравени стопорните болтове фиксиращи задната тапа на удърника(долу на снимката). И на двата, тапата няма канал за развиване, е на единия беше започнато някакво зачатие, но все едно го нямаше, не че е проблем ама е по удобно, абе бели кахъри.
И сега черешката на тортатааа, BigMax - а е на 250 бара, поглеждам аз предния цилиндър(бутилка), пише 250 бара работно(бялата щампа), на набитите надписи 265 бара работно, 450бара тестово, това добре. Ноооо поглеждам аз задния цилиндър(бутилка) и на набитите надписи пише 200 бара работно, 300 бара тестово!:stop:
А сега кажете ми, на 200 бара ли да помпя или на 250бара?
 

Attachments

  • IMG_20210112_235348.jpg
    IMG_20210112_235348.jpg
    228.8 KB · Прегледи: 116
  • IMG_20210112_235603.jpg
    IMG_20210112_235603.jpg
    311.6 KB · Прегледи: 117
  • IMG_20210112_233700.jpg
    IMG_20210112_233700.jpg
    586.8 KB · Прегледи: 114
  • IMG_20210112_233743.jpg
    IMG_20210112_233743.jpg
    501.9 KB · Прегледи: 111
  • IMG_20210112_233758.jpg
    IMG_20210112_233758.jpg
    833.3 KB · Прегледи: 111
  • IMG_20210112_233819.jpg
    IMG_20210112_233819.jpg
    586.5 KB · Прегледи: 111
  • IMG_20210112_233840.jpg
    IMG_20210112_233840.jpg
    304.1 KB · Прегледи: 111
  • IMG_20210112_233850.jpg
    IMG_20210112_233850.jpg
    237.8 KB · Прегледи: 113

rivan

Редовен Потребител
на двата са забравени стопорните болтове фиксиращи задната тапа на удърника(долу на снимката).
Всъщност някой намирал ли е там стопорен болт фабричен? Досега не съм чул за такъв случай:wall:
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Всъщност някой намирал ли е там стопорен болт фабричен? Досега не съм чул за такъв случай:wall:

В началото имаше. После решиха, че не са ни нужни и спряха да слагат болтове. Тапата без канал си е техен специалитет отдавна. Ама това с резервоарите е върха на сладоледа. Баси идиотите.
 

Lidkin

Редовен Потребител
В началото имаше. После решиха, че не са ни нужни и спряха да слагат болтове. Тапата без канал си е техен специалитет отдавна. Ама това с резервоарите е върха на сладоледа. Баси идиотите.

То за тапата и болта е ясно, аз го написах като предястие преди да поднеса баш специалитета, резервоарите:lol:

Шегата настрана, искам да помоля всеки, който има модел BigMax-X, да си провери резервоарите!

Надявам се само при мен да е станала грешка. :sorry:
 
Последна промяна:

Lidkin

Редовен Потребител
Показа ли резервоара, там откъдето си купил пушката и какъв е коментарът на продавача?

Естествено, писах им и изпратих снимков материал, сега чакам отговор.
 

Jorom

Редовен Потребител
То за тапата и болта е ясно, аз го написах като предястие преди да поднеса баш специалитета, резервоарите:lol:

Шегата настрана, искам да помоля всеки, който има модел BigMax-X, да си провери резервоарите!

Надявам се само при мен да е станала грешка. :sorry:
Грешката не е при теб, и двата ми Бигмакс-а са със задни бутилки на 200 бара, а са c различна дата на производство (2008 и 2011)

При единия Бигмакс Х покрай скъсяването съм решил въпроса със задната бутилка, май и на другия ще приложа същата терапия...а и стана доста приятно и компактно пушле: 65 см е със свален приклад, с приклад е 85см а се слага за секунди
 
Последна промяна:

llcoolj

Редовен Потребител
Тапата и болта са бели кахъри, дет се вика , но BIGMAX-X ако излизат от завода с два резервоара с различно работно налягане е брутална простотия, опасна за здравето на клиентите им! Аз не бих рискувал да зареждам тази тояга на 250 бара, при положение, че задният резервоар е 200 баров.
 

kosmev

Редовен Потребител
че това може да е една съща бутилка с различни надписи?
И оптимистите пълнят на 250 , а песимистите на 200 бара :D
Едва ли Крал Армс произвеждат бутилки, по-скоро купуват от доставчик. И според мен по-малкото зло е да си признаят, че са сбъркали бутилката която да монтират, отколкота да излезе, че производителят им на бутилки пише каквото му падне върху продукцията си....
Между другото, на мен в магазин ми рекламираха Рексимекс Трон като 250 баров, защото от толкова почвал червения сектор на манометъра. Като показах, че на бутилката пише 200, продавача гордо се изпъчи и каза, няма проблеми, аз я пълня на 250.
 

llcoolj

Редовен Потребител
При наличието на толкова простотии в тия пушки, не допускате ли, че това може да е една съща бутилка с различни надписи?
Двете бутилки в BIGMAX-X имат лека разлика. Едната е с обем 500cc , а другата 425cc. От всички пушки на Крал които са ми минали през ръцете съм забелязал, че 500cc им бутилки са 250 барови, а 425cc им бутилки са 200 барови.
 
Нагоре