Kral Arms

llcoolj

Редовен Потребител
Имам един при мен, който в момента го правя. Пушката е 200 барова и има някои неща, които никак не ми харесват. Скоро ще пиша подробно ревю и ще кача снимки.
Имаш ли информация от кой европейски онлайн магазин е закупен въпросният Empire ?
 

Lidkin

Редовен Потребител
Имам един при мен, който в момента го правя. Пушката е 200 барова и има някои неща, които никак не ми харесват. Скоро ще пиша подробно ревю и ще кача снимки.

Правих един такъв преди четири месеца, може би първия в България. Един месец, колко май-ки отнесе:lol:, не ревю ами роман трябва да се напише:no:. Наистина има доста збъркани неща в този модел, дано някой ден комшиите ги изчистят, но се съмнявам да е скоро. Стана хубаво пушкало, но сега като ме засети и пак му теглих една......
 

Attachments

  • IMG_20201202_160036.jpg
    IMG_20201202_160036.jpg
    482 KB · Прегледи: 136
  • IMG_20201202_160042.jpg
    IMG_20201202_160042.jpg
    593 KB · Прегледи: 128
  • IMG_20201202_160050.jpg
    IMG_20201202_160050.jpg
    654.9 KB · Прегледи: 126
  • IMG_20201202_160055.jpg
    IMG_20201202_160055.jpg
    615.6 KB · Прегледи: 127
  • IMG_20201202_160103.jpg
    IMG_20201202_160103.jpg
    575 KB · Прегледи: 128
  • IMG_20201202_160109.jpg
    IMG_20201202_160109.jpg
    551.5 KB · Прегледи: 127

llcoolj

Редовен Потребител
Колко е дълго това животно, егати булпапа?
Empire-X от завода излиза с обща дължина от 78 см и цев 48 см, а този тунингованият от колегата Lidkin е с друга доста по дълга цев от оригиналната. Empire-X го има в търговската мрежа на комшиите, а Empire все още не е пуснат. За това ми стана любопитно от коя част на Европа е дошъл този Empire, който е при колегата Gadnqra.
 
Последна промяна:

Lidkin

Редовен Потребител
Empire-X от завода излиза с общо дължина от 78 см и цев 48 см, а този тунингованият от колегата Lidkin е с друга доста по дълга цев от оригиналната. Empire-X го има в търговската мрежа на комшиите, а Empire все още не е пуснат. За това ми стана любопитно от коя част на Европа е дошъл този Empire, който е при колегата Gadnqra.

Дааа, при мен беше Empire-X 6.35. По желание на собственика монтирах FX Liner Superior 700mm, а оригиналната е 480mm, която и за колче за домати не става:wall:
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Да. Този при мен е същият - също е 6,35 мм. Собственикът е тираджия и я е купил от Турция, преди около месец. Механизмът на сайдлевъра е свързан с шина, която минава през отвор в цевната кутия и зарежда ударника. Този отвор е направен много близо до отвора на трансферпорта и пречи той да бъде разширен, а има нужда, защото е 4 мм. На всичкото отгоре отворът за трансферпорта, не е направен по средата на цевната кутия, а в единия край. Отворите на цевта и клапанното тяло също не са централно разположени. И трите отвора се разминават, което е много тъпо.
 

Jorom

Редовен Потребител
Екинокс-а е по същия начин, с ТП 4мм, не по средата а в единия край на цевната кутия. Но като махнах автоматиката, отпадна и шпилката минаваща през отвора. Съответно след запълването му с епоксидно лепило, ТП може без проблем да се разшири (6 мм в моя случай), но тук за съжаление явно че не става тоя номер със запълването на отвора...

Докато ги напасна след разширяването отворите на клапанното тяло и ТП поне десет пъти вкарвах ендоскоп-а да гледам как пасват, абе доста си поиграх с двата ми Екинокс-а
 
Последна промяна:

Georgi K.

Новодошъл
Здравейте колеги преди няколко дни се сдобих с kral arms puncher monarch 6.35 а вчера го поразглобих да го огледам та пушката на визия изглежда супер обща дължина 92 см. Дължина на цевта 52 см. резервоар 330сс чисто тегло 3,900
Уж заглушена цев
Доста добра група направи на 25 метра (това ми беше най дългата дистанция на този етап)
Метална осмица хваната с два стоперни болта към резервоара
Нямаше прецакани о пръстени
Нямаше мазнотии по спусъковия механизъм
Изненадващо тиха но има нужда от заглушител
Масивна и здрава цевна кутия
Метална пикантина
Цевта е здраво хваната дори не можах да я извадя понеже не съм и сигурен как точно се вади
При прикладване е много удобна и не се осеща тежестта
Готиния и по здрав лост за зареждане
Има васка на цевта
Сега негативните неща
Още от кутията много леко изпускаше от манометъра - затегнах го леко и за сега няма проблем
При изваждане на мущука за зареждане горния О пръстен се прорязва леко - още търся решение на проблема
Не центрирани отвори за въздух - изместени са с около 1 - 1,5 мм напред
Отворите са с диаметър 3,8 мм
И в този модел го има тъпия регулатор който е с диаметър 5,5 мм а отвора беше 3,8мм вчера го разширих до 4,5 мм
Мойте очаквания за заглушена цев бяха по различни от действителността която е просто една тъпа тръба върху цевта от което според мен файда няма
Не ме кефи факта че цялата пушка се държи с един болт към приклада но стегнат добре нищо не мърда

Обмислям да отворя клапана и да разширя отвора на тапата вътре както и отвора на самия клапан до 6 мм също така да разширя отворите в цевната кутия до 4.5мм (понеже на тъпия регулатор не мога да го направя повече от това)
Мисля да намаля тежестта на ударника като го разпробия в задната му част и да поставя по силна пружина
Моля по запознатите да ме посъветват правилно ли съм се насочил как да изкарам цевта от цевната кутия ( развих двата стоперни болта отгоре хванах цевта с клещите но не помръдна) как да разширя самите отвори в цевната кутия и какви други доработни бих могъл да направя
Принципно бих я пратил на колега от форума да я пипне по професионално но ми е мерак да си я направя сам
 

Attachments

  • IMG_20210108_120259.jpg
    IMG_20210108_120259.jpg
    323.9 KB · Прегледи: 101
  • IMG_20210108_120311.jpg
    IMG_20210108_120311.jpg
    243.1 KB · Прегледи: 96
  • IMG_20210108_120340.jpg
    IMG_20210108_120340.jpg
    342.8 KB · Прегледи: 92
  • IMG_20210108_120346.jpg
    IMG_20210108_120346.jpg
    359.5 KB · Прегледи: 95

kosmev

Редовен Потребител
Принципно бих я пратил на колега от форума да я пипне по професионално но ми е мерак да си я направя сам
Здравей,
По снимките изглежда, цевната кутия е същата като на Puncher и Puncher Breaker, като това е нещо като полу-bullpup.
Не е трудно разглобяването и тунинговането, преди година и аз го направих без особени умения и инструменти.
Регулатора го махнах, навих резба на отворите и ги запуших със стопорни болтове, има снимки назад в темата, още държат.
Липсата на съосие между отворите за въздух явно е запазена марка на комшиите, май нямат пушка, на която да са наред.... :)
Цевта излезе и при мен трудно, на два болта се държи към цевната кутия, но желязото е меко и явно спича. Пръсках с вд40, въртях, теглих, псувах и накрая поддаде.
Отворите в цевната кутия се разпробиват лесно през отвора на задния болт, който държи цевта, поне до към 5мм. Ако искаш повече, трябва да разшириш отвора му и след това да си нарежеш нова резба.
Клапанното тяло е най-трудната част, задължително първо изпускаш въздуха, след това го развиваш от цилиндъра- там може да има проблеми вече.
При мен стана сравнително лесно на менгеме, като облепих цилиндъра с двойнозалепваща лента и здрав парцал.
Има едно капаче, което натиска пружината на клапана, отвора в него при мен беше само 2мм, което удушаваше пушката, разпробиваш го задължително на 5мм поне.
За почти всичко описано има достатъчно снимки и писане назад в темата, прелисти я набързо и ще го намериш.
Заглушител се прави лесно, от Али-то може да си поръчаш за 20-ина лева.
Клапанът е много вероятно да се счупи, аз си направих нов, по-лек. От това печелиш по-нисък разход на въздух и по-малък натег на пружината на ударника, респективно по-мек спусък.
Последния също има какво да се оправя, ако цевната ти кутия е то старата версия, вероятно е доста твърд ... и за това има писано назад :)
Общо взето, супер пушка, ако си случил на цев, остава само да и оправиш фаска, разпробиеш отворите в цевната кутия и оправиш съосието им, махнеш регулатора, донаправиш спусък, клапан, осмици, ударник и дотиквач. :D:D:D
А... и пази приклада докато я ремонтираш и псуваш - това е единственото качествено нещо в нея... ;)
 
Последна промяна:

Gadnqra

Редовен Потребител
Пушка Kral Puncher Empire X, кал. 6,35 - завършена. Собственикът искаше да е настроена на метан, защото няма достъп до въздух. На метан изкара страхотно плато - 34 изстрела с 276/284 м/с, с JSB 1,64 гр. Без първите 3 и последните 4, останалите изстрели бяха все едно с редуктор - 280/284 м/с. Това при температура 2°С. При температура около 24°С, скоростта скочи с 20 м/с. Стартово налягане - 180 бара. Крайно налягане - 150 бара. Въпреки това се убедих отново, че метанът не е подходящ и не става за нашето хоби - много се влияе от околната температура. Затоплена пушката си променя настройките и скоростите, а платото слиза в по-ниските налягания, което за мен си е много дразнещо, защото ще се иска и нова прострелка и реглаж на скорост. Другият проблем е, както беше писано по-горе, че изнесеният напред сайдлевър, е свързан с водача на дотиквача, чрез шина, която преминава през цевната кутия. Отворът за тази шина е много близо до трансферпорта и не позволява разширяването му. Трансферпортът е 4 мм. Интересното е, че отворите на цевта и клапанното тяло са 5 мм. Цевта не изглежда зле, проектилите вървят мазно, дали е точна ще се разбере скоро. Отпред на цевта имаше стрипер, който отново издаде, че в заводите на комшиите работят идиоти - отворът беше 6,5 мм, при калибър 6,35. Шраудът е мъничък и не заглушава нищо. Реших да добавя допълнителен 12 см модератор с 3 камери и пушката утихна - чува се само механиката. Пружина на клапана - лигава, смених я с малко по-твърда. Пружина на ударника - дълга, тънка и лигава, смених я с по-твърда и доста по-къса. Клапан 10,7 мм - направих го 10 мм. На ударника, се наложи да му разширявам отвора, защото му бяха оставили отвор, като за пружина от химикалка. Оригиналната пружина е 0,9 мм и е под напрежение, без да е заредена пушката. Пружината, която сложих е свободна, когато пушката не е заредена и е с дебелина на тела 1,2 мм. Забравих да я снимам, след като я скъсих, но е горе-долу наполовина на дължината на оригиналната. На снимката е още цяла. Ударникът е полиран е добре. Закален е, така че за разширяването на отвора се използва подходящ абразив и се иска внимание и търпение - не трябва да се бърза. Спусъкът е само с 1 реглажен болт, но не е много зле. Иглата на дотиквача е изтънена с 6 десети.
2 интересни неща, които според мен показват, че турците четат от форумите: клапанът е от хубав полиамид и е цял, а не онази хуйня с ламаринен обков. И отворът на капачката на клапанното тяло е 6 мм, а не 2, както го правеха досега.
Другото важно за мен е, че е спазена старата турска традиция - всички о-пръстени са нагризани и с липсващи парченца.
Това е засега.
 

Attachments

  • 20210109_011622.jpg
    20210109_011622.jpg
    404.8 KB · Прегледи: 122
  • 20201231_032847.jpg
    20201231_032847.jpg
    1.4 MB · Прегледи: 125
  • 20201231_032916.jpg
    20201231_032916.jpg
    666.4 KB · Прегледи: 124
  • 20201231_033021.jpg
    20201231_033021.jpg
    155.1 KB · Прегледи: 125
  • 20201231_033007.jpg
    20201231_033007.jpg
    170.2 KB · Прегледи: 123
  • 20201231_032941.jpg
    20201231_032941.jpg
    407.1 KB · Прегледи: 121
  • 20201231_033833.jpg
    20201231_033833.jpg
    1.1 MB · Прегледи: 124
  • 20201231_034025.jpg
    20201231_034025.jpg
    218.9 KB · Прегледи: 123
  • 20201231_034047.jpg
    20201231_034047.jpg
    422 KB · Прегледи: 124
  • 20201231_034119.jpg
    20201231_034119.jpg
    303.1 KB · Прегледи: 121
  • 20201231_034314.jpg
    20201231_034314.jpg
    633.3 KB · Прегледи: 120
  • 20201231_034654.jpg
    20201231_034654.jpg
    177.7 KB · Прегледи: 118
  • 20201231_034719.jpg
    20201231_034719.jpg
    154.7 KB · Прегледи: 120
  • 20201231_034847.jpg
    20201231_034847.jpg
    439.4 KB · Прегледи: 119
  • 20201231_034945.jpg
    20201231_034945.jpg
    277.8 KB · Прегледи: 117
  • 20201231_034931.jpg
    20201231_034931.jpg
    764.7 KB · Прегледи: 117
  • 20201231_035039.jpg
    20201231_035039.jpg
    297.6 KB · Прегледи: 117
  • 20201231_035056.jpg
    20201231_035056.jpg
    370.3 KB · Прегледи: 118
  • 20201231_035145.jpg
    20201231_035145.jpg
    349.1 KB · Прегледи: 116
  • 20201226_061237.jpg
    20201226_061237.jpg
    208.5 KB · Прегледи: 117
  • 20201226_062353.jpg
    20201226_062353.jpg
    180.6 KB · Прегледи: 115
  • 20201226_062457.jpg
    20201226_062457.jpg
    1 MB · Прегледи: 114
  • 20201226_062430.jpg
    20201226_062430.jpg
    235 KB · Прегледи: 113
  • 20201226_062328.jpg
    20201226_062328.jpg
    207.3 KB · Прегледи: 117
  • 20210107_070019.jpg
    20210107_070019.jpg
    287.9 KB · Прегледи: 118
  • 20210107_065957.jpg
    20210107_065957.jpg
    264.7 KB · Прегледи: 118
  • 20210107_065928.jpg
    20210107_065928.jpg
    280.1 KB · Прегледи: 119
  • 20210107_065906.jpg
    20210107_065906.jpg
    247.8 KB · Прегледи: 119
Последна промяна:

Lidkin

Редовен Потребител
Ники, при мен Empire, който беше, явно е от първите им бройки, нямаше детайл, който да не преправя:(. Като концепция, добре, но като изработка...
И при мен беше на метан по искане на собсвеника. Скоростите почти същите, но с H&N Grizzly 2.02г(ползвах ги за настройка), след това със слуговете JSB KnockOut 2.17г скороста падна леко, но нямам снимки, това при температури 15-20 градуса. За метана съм напълно съгласен(дано не ме застъпи сега някой:lol:).
При мен отвора на стрипера беше 7,2мм.
Отвора на тапата на клапанното тяло беше 2мм, направих няколко отвора(по долу на снимките), само с разширяване на централния не стана. Оказа се, че пружината, която ползвах притваря отвора малко, но достатъчно да задуши.
Болта на задната осмица, съсипана резба, явно завита криво или пренатегната от производителя (правих втулка с накатка и нова резба).
Процепване отдолу на предната осмица и монтаж на болт за стягане(хлопа, след два-три изстрела променя мястото си, блокирва спусъка, прострелка и......
Монтаж на четири стопорни на горната част на осмиците заради Fx Linera.
Проходния отвор в цевната кутия може да се разпробие до 4.9мм. Аз го разбрах след грешка, разбира се, уж мерих амааа:wall:. Та се наложи разширяване изработване и вмъкване на втулка стана 5мм, но след мнооого мами.
Дотиквача беше къс, проектила засенчва отвора на трансферпорта и.... изработка и на нов дотиквач. Изтънен до 1.8мм. Имам информация, че и при друг Empire е било същото(Ники, провери и при теб дали е така).
Духаше от стопорен болт на цевната кутия, запушва срещуположен (огледален) отвор на трансферпорта в частта на цевта(незнайно за какво служи и каква му е идеята):-[.
Духаше от стопорния болт и от долна страна на цевната кутия(технологичния отвор за трансферпорта) дефект на резбата. Изработка на нова резба и болт.
За цевта съм писъл, нямам думи:stop:.
Шрауда е от шевна тръба и след 30-40 изстрела се цепна шева! Изработих друг с по голям диаметър и елементи.
Полиамида на клапана се оказа със шупличка и започна да изпуска след няколко пълнения. Полиамида изглежда добре, но имам чувството, че е по мек. Изработка на нов, направих го 9,6мм, тънката част на "иглата" щока направих 3.2мм, а удебелението го пристъргах с 1.8мм по към посока удърника(засенчваше отвора на ТП).
Смяна пружини на клапан и удърника. Удърника също разпробих заради пружината(гаден размер). Задната тапа за натяга на пружината, също правих. Сложих и стопорен болт.
Смяна на всички о-пръстени.
Предпазителя не работеше, наложи се припилване.
И не помня вече какво ощееее, направо не искам да се сещам, а докато открия скритите "капани" колко разглабяне проби и пцу-ни имашеее:no:, но стана доста прилична пушчица, малко дълга амааа..... :cheers:
 

Attachments

  • IMG_20210110_112328.jpg
    IMG_20210110_112328.jpg
    660.2 KB · Прегледи: 97
  • IMG_20210110_111240.jpg
    IMG_20210110_111240.jpg
    292 KB · Прегледи: 100
  • IMG_20210110_113817.jpg
    IMG_20210110_113817.jpg
    398.2 KB · Прегледи: 102
  • IMG_20201102_163400.jpg
    IMG_20201102_163400.jpg
    333.1 KB · Прегледи: 101
  • IMG_20201102_163547.jpg
    IMG_20201102_163547.jpg
    561.7 KB · Прегледи: 99
  • IMG_20201102_163723.jpg
    IMG_20201102_163723.jpg
    276.5 KB · Прегледи: 99
  • IMG_20201102_183627.jpg
    IMG_20201102_183627.jpg
    509.9 KB · Прегледи: 97
  • IMG_20210110_092936.jpg
    IMG_20210110_092936.jpg
    239.8 KB · Прегледи: 99
  • IMG_20210110_065749.jpg
    IMG_20210110_065749.jpg
    197 KB · Прегледи: 99
  • IMG_20201102_183716.jpg
    IMG_20201102_183716.jpg
    271.6 KB · Прегледи: 100
  • IMG_20201103_101839.jpg
    IMG_20201103_101839.jpg
    616.5 KB · Прегледи: 99
  • IMG_20201103_101907.jpg
    IMG_20201103_101907.jpg
    487 KB · Прегледи: 98
  • IMG_20210110_113500.jpg
    IMG_20210110_113500.jpg
    190.5 KB · Прегледи: 100
  • IMG_20210110_113631.jpg
    IMG_20210110_113631.jpg
    277.9 KB · Прегледи: 96
  • IMG_20210110_065517.jpg
    IMG_20210110_065517.jpg
    866.6 KB · Прегледи: 99
  • IMG_20210110_112120.jpg
    IMG_20210110_112120.jpg
    219.1 KB · Прегледи: 99
  • IMG_20201127_220048.jpg
    IMG_20201127_220048.jpg
    220.1 KB · Прегледи: 97
  • IMG_20201127_220023.jpg
    IMG_20201127_220023.jpg
    318.5 KB · Прегледи: 96
  • IMG_20201127_220035.jpg
    IMG_20201127_220035.jpg
    185.4 KB · Прегледи: 97
  • IMG_20210110_092524.jpg
    IMG_20210110_092524.jpg
    108.3 KB · Прегледи: 96
  • IMG_20210110_092540.jpg
    IMG_20210110_092540.jpg
    122.7 KB · Прегледи: 97
  • IMG_20210110_092654.jpg
    IMG_20210110_092654.jpg
    203.5 KB · Прегледи: 96
  • IMG_20210110_104633.jpg
    IMG_20210110_104633.jpg
    208.1 KB · Прегледи: 94
  • IMG_20201203_161157.jpg
    IMG_20201203_161157.jpg
    174.1 KB · Прегледи: 93
  • IMG_20201203_161205.jpg
    IMG_20201203_161205.jpg
    176.7 KB · Прегледи: 93
  • IMG_20201203_161900.jpg
    IMG_20201203_161900.jpg
    170 KB · Прегледи: 92
  • IMG_20201203_161908.jpg
    IMG_20201203_161908.jpg
    185.8 KB · Прегледи: 92
  • IMG_20201202_160036.jpg
    IMG_20201202_160036.jpg
    482 KB · Прегледи: 97
Последна промяна:

Lidkin

Редовен Потребител
Ето и снимки от сглобката на лайнера със съдействието на Кристиан и Сашко(dushata) :winner::cheers:
 

Attachments

  • IMG_20201125_165059.jpg
    IMG_20201125_165059.jpg
    339.2 KB · Прегледи: 138
  • IMG_20201125_165108.jpg
    IMG_20201125_165108.jpg
    512.3 KB · Прегледи: 139
  • IMG_20201125_165117.jpg
    IMG_20201125_165117.jpg
    683.5 KB · Прегледи: 140
  • IMG_20201125_165123.jpg
    IMG_20201125_165123.jpg
    371.7 KB · Прегледи: 138
  • IMG_20201125_165248.jpg
    IMG_20201125_165248.jpg
    245.3 KB · Прегледи: 141
  • IMG_20201126_202224.jpg
    IMG_20201126_202224.jpg
    627.7 KB · Прегледи: 138
  • IMG_20201126_202233.jpg
    IMG_20201126_202233.jpg
    553.9 KB · Прегледи: 139
  • IMG_20201126_202240.jpg
    IMG_20201126_202240.jpg
    464.7 KB · Прегледи: 136
  • IMG_20201126_202251.jpg
    IMG_20201126_202251.jpg
    433.8 KB · Прегледи: 132
  • IMG_20201126_202304.jpg
    IMG_20201126_202304.jpg
    302.1 KB · Прегледи: 136
  • IMG-6652670dfdf013582f9688db6a51fa2b-V.jpg
    IMG-6652670dfdf013582f9688db6a51fa2b-V.jpg
    617.5 KB · Прегледи: 136
Последна промяна:

Lidkin

Редовен Потребител
Майстор си, Христо! Добра изработка, пипнато е! :winner::cheers:

Благодаря, но заслуга имат и Сашко и Кристиан.

Страхотна даже, Ицо! Много прецизна изработка. Душичката няма грешка. Хванахте им цаката на тия лайнери. :bravo:

Душичката е пич:winner:. Има нови разработки, но за тях по късно:cheers:
.
 
Нагоре