A
Anonymous
Гост
@bor1968 - "Защо си полирал цилиндъра? Да не би пушката ти да е от новата партида и цилиндрите нещо да не са в ред?" От новите е сигурно, но цилиндъра е идеален, само както на всички тук с мънички петна ръждичка, полирах го за да махна ръждата и за тунинг.
@bor1968 "За зареждането проблема най-вероятно е следния: Двете болтчета, които захващат ложата за един алуминиев детайл в предния край на пушката нямат подложки /шаиба или зегерка/. Така при по-силно затягане част от болта минава и се подава под този алумниев детайл. При зареждане лоста за зареждане бие в болтчето и се зарежда трудно или въобще не зарежда." - Напротив при мен има фабрично подложни шайби, но ще си поиграя с това. Проблема е като че ли не му достигат последните 1-2мм, за да захване.
@bor1968 "За последния проблем ще разгробиш пушката и ще хванеш цилиндъра. Запушваш отвора в предния край и вкарваш на ръка буталото. Ако не иска да влезе и има съпротивление всичко е ок. Може и с вкарано до край бутало да запушиш отвора и да оопиташ да извадиш на ръка буталото. Ако прави вакуум значи е добре.
Ако при маншета всичко е наред виж уплътнението между цевта и цилиндъра. Ако изпуска от там можеш да отвиеш черния детайл който е завит на резба като чело на цилиндъра да подложиш едно о-пръстенче и пак да завиеш, но без да затягаш много. Така уплътнението ще се изтегли по напред и ще уплътнява по добре. Това е може би най вероятната причина за проблема ти. Ако при полирането е отвивано челото на цилиндъра и после е затегнато малко повече от колкото е било - няма да уплътнява добре, от там ще изпуска въздух." - вакуум има човек да убие, то това е проблема че буталото се движи адски, направо невъзможно трудно.
@ harry_cool
Абе май, не май , ами направо колега уцели на 105% проблема. Точно същото, цилиндъра е огледално полиран,направо джам и буталото едва го натиквам със сила вътре. Ей затова си мислех да не се е разширило нещо щото цяла нощ стоя навън, нощес го оставих набито в цилиндъра белким се посвие. Мислех го това с маслото, ама точно тази ерест ме спря - виждам че ти си по-смел. Определено ще го смажа днес и ще пробвам. Имам само GAMO OIL, надявам се да свърши работа.
@bor1968 "За зареждането проблема най-вероятно е следния: Двете болтчета, които захващат ложата за един алуминиев детайл в предния край на пушката нямат подложки /шаиба или зегерка/. Така при по-силно затягане част от болта минава и се подава под този алумниев детайл. При зареждане лоста за зареждане бие в болтчето и се зарежда трудно или въобще не зарежда." - Напротив при мен има фабрично подложни шайби, но ще си поиграя с това. Проблема е като че ли не му достигат последните 1-2мм, за да захване.
@bor1968 "За последния проблем ще разгробиш пушката и ще хванеш цилиндъра. Запушваш отвора в предния край и вкарваш на ръка буталото. Ако не иска да влезе и има съпротивление всичко е ок. Може и с вкарано до край бутало да запушиш отвора и да оопиташ да извадиш на ръка буталото. Ако прави вакуум значи е добре.
Ако при маншета всичко е наред виж уплътнението между цевта и цилиндъра. Ако изпуска от там можеш да отвиеш черния детайл който е завит на резба като чело на цилиндъра да подложиш едно о-пръстенче и пак да завиеш, но без да затягаш много. Така уплътнението ще се изтегли по напред и ще уплътнява по добре. Това е може би най вероятната причина за проблема ти. Ако при полирането е отвивано челото на цилиндъра и после е затегнато малко повече от колкото е било - няма да уплътнява добре, от там ще изпуска въздух." - вакуум има човек да убие, то това е проблема че буталото се движи адски, направо невъзможно трудно.
@ harry_cool
harry_cool написа:Колега, имах абсолютно същият проблем с първата ми Б40 на първата стрелба с нея. Това, което ще кажа ще прозвучи направо еретично за почти всички тук, но е проверено опитно. Проблемът е в прекалено полираният цилиндър. Когато цилиндърът не е перфектно полиран има много малки грапавини, където се задържа смазка, която осигурява плавното и безпроблемно движение на буталото в цилиндъра, но без да предизвиква дизел. И аз като теб полирах цилиндъра до огледало и пушката отказа да стреля, просто не можеше пружината да изтика буталото и въздухът излизаше много бавно след "изстрел".
Още на поляната разглобих пушката да видя къде е проблема, като извадих буталото с цилиндъра видях, че буталото се движи ужасно трудно в цилиндъра, т.е цилиндърът е твърде гладък и сух, а тогава маншета уплътнява зверски и пружината не може да преодолее триенето. Проблемът се лекува с една капка балистол или някаква друга смазка. Вкарваш буталото плътно до дъното на цилиндъра и капваш една капка смазка между тях, след това започваш да мърдаш буталото нагоре-надолу, за да се разнесе смазката. Сглобяваш и си пуцаш на воля. Ще имаш много лек дизел 10-ина изсрела и всичко ще е ОК.
Абе май, не май , ами направо колега уцели на 105% проблема. Точно същото, цилиндъра е огледално полиран,направо джам и буталото едва го натиквам със сила вътре. Ей затова си мислех да не се е разширило нещо щото цяла нощ стоя навън, нощес го оставих набито в цилиндъра белким се посвие. Мислех го това с маслото, ама точно тази ерест ме спря - виждам че ти си по-смел. Определено ще го смажа днес и ще пробвам. Имам само GAMO OIL, надявам се да свърши работа.