Ами под тунинг могат да се разбират различни неща.
Целта на тунинга не винаги е в една насока.
Някой иска да увеличи, а някой да свали скоростта.
Някой иска да намали разхода на въздух, друг да направи по-равно и по-дълго плато, трети да слезе или да се качи в налягането в което желае да му е платото.
Всичко това е тунинг, но не може да се направи с абра кадабра.
Когато променяш нещо за да постигнеш целта си, разваляш друго. Целта е да се намери златната среда, ама това е свързано с много работа, много разглобяване и сглобяване, много тестове, много загубено време, средства и чашки хвърлени на вятъра.
Всичко е комплекс от действия, които имат връзка едно с друго.
С разширяване на проходните отвори се постига по-висока скорост в по-ниско налягане, ама и по-голям разход на въздух.
А мъртвия обем винаги има значение.
Така, че няма пълно щастие.