Недоволни или измамени

Дискусия в 'Дъра-Бъра' започната от оги-пз, 20 Декември 2012.

  1. Ivory

    Ivory Потребител

    Публикации:
    165
    от:
    Трявна
  2. Hidden

    Hidden Редовен Потребител

    Публикации:
    420
    от:
    Перник-София
    Ха, гледай ти! Кого ли са хванали? Онзи със пушка САлвия или някой друг?
    В ОLX има няколко от Мездра, които продават неща, свързани с хобито. Може и друг да е влязъл в същия занаят.
     
    lynx and Gadnqra like this.
  3. astra

    astra Редовен Потребител

    Публикации:
    523
    от:
    Пловдив
    Винаги с преглед преди получаване!
     
    Gadnqra харесва това.
  4. Raymon

    Raymon Потребител

    Публикации:
    91
    от:
    Варна
    И ако от Еконт а не са твои хора следва конфискация на пратката.
     
    Sen харесва това.
  5. barbaron

    barbaron Редовен Потребител

    Публикации:
    675
    от:
    Русе
    То по-лошо да са твои хора, че ще стане еднааа... Камери има - злепоставянето ще е голямо за всички!
     
    Gadnqra харесва това.
  6. Raymon

    Raymon Потребител

    Публикации:
    91
    от:
    Варна
    Такива са правилата на доставчика и трябва да се съобразяваме с тях, няма как. Затова има хора които злоупотребяват и се опитват да те завлекат с малко за да намалят риска полицията да се заеме с тях. Даже се учудвам че са се захванали да го хванат тоя.
     
    Gadnqra and Kifa like this.
  7. Sen

    Sen Редовен Потребител

    Публикации:
    698
    от:
    Варна
    Много ми е неприятно, но ми се налага и на мен да постна в тази тема.
    Става въпрос за Air Chrony Mk3.
    Едва ли има някой, който ще отрече, че хронографът не е евтин. Но нали кеф ценя нямал, нека имаме нещо по-хубаво и надеждно и тъй насетне.
    Хроното си работи перфектно, доволен бях. Никъде не е изнасяно, тестовете бяха извършвани само вкъщи и бяха 3 или 4 пъти, рядко използвам, който от колегите ме знае е наясно, че не съм тунинговчик ни на йота.
    На въпросното трето или четвърто изкарване от кутията, забелязах малък дефект на дисплея. Айде, голяма работа, ще опитам да не съм педант.
    Вадя хроното след около 3 седмици отново. Цяла джезгия по височина на дисплея, отгоре до долу. Знаете какво става с монохромен дисплей с течен кристал.
    Рекламация, контакт с производителя и с Пеко, изпратих го към Прага - 21 лв.
    Рекламацията с нулев резултат, механична повреда от ползвателя (мен).
    Трудно ми беше да се съглася, но все пак го направих с далечното предположение, че е станало някво хипотетично събитие, мен ме гони на 39 години вече деменцията и не помня как съм го "натиснал".
    Айде още 59 Евро за нов дисплей и транспорт.
    Нямам снимки на дефектиралия дисплей, изтрих ги, за да не се ядосвам. Пеко може и да ги има и да ги покаже.
    Помолих да ми го изпратят, защото макар че е заменен, аз съм си го платил и го искам.
    Тази сутрин пристига куриера. Носи ми хроното без упътване (айде не е проблем да кажем), дефектният дисплей го няма никакъв, добре са се сетили ако ми го пуснат на колко места ще ги наредя, и това преглътнах, тъкмо няма да се занимавам, казвам си.
    И най-якото предстои - бутонът за включване половината го няма! Първо реших, че е счупен, после видях, че е разтопен, с поялник или каквото там е използвано. Вижте снимките, колеги!
    Което означава, че някой съвсем ясно е видял каква я е свършил, и въпреки всичко е изпратил хроното обратно!!!
    Слагам снимка на usb порта, не знам дали е нормално да е в такова нарушено положение спрямо отвора във външната обвивка, някой очевидно много набързо е претупал нещата и хубаво си е оставил ръцете!!!
    Поне след новото събитие, вече съм съвсем наясно, че и за дисплея вината изобщо не е била моя, а просто съм изтеглил късата клечка. Добре, че от трите пътуващи за Варна тоя се падна на мен, че иначе @Raymon и @Bay Mitko щяха да решат, че съм си избрал хубав, а съм им оставил на тях дефектен.
     

    Прикачени Файлове:

    SvilenP, astra, sts1969 and 1 other person like this.
  8. sts1969

    sts1969 Редовен Потребител

    Те най-добре да си проверят дисплейте, че знае ли човек... ???
     
  9. xpresident

    xpresident Редовен Потребител

    Публикации:
    1,132
    от:
    Варна
    Gadnqra харесва това.
  10. Sen

    Sen Редовен Потребител

    Публикации:
    698
    от:
    Варна
    Вече е изпратен мейл. Да видим какво следва.

    Just this morning I received my Air Chrony Mk3 after repairs and after you failed to acknowledge the damage on the display.

    Take a good look at the images I attached - this is what I get from you. The On/Off button is melted, half of it is gone!

    It is not broken or something, it is MELTED - by a soldering iron or another heated tool!

    This means that a member of your staff damaged it, noticed the damage and instead of replacing the button, he or she simply shipped it back to me!

    And I'd like to know is it normal to have the USB port that much misaligned with the external shell of the device???

    Also, for some reason unknown to me, my Instructions are missing in the set. Furthermore, I asked for the damaged display to be returned to me, you said "Yes" over the phone and yet the old display is missing!!!

    I must express my complete and utter disappointment with your service!

    I will have you know, that I will NOT spend another penny on this chronograph but I expect you to take some actions for resolving the issues at hand.

    After this new occurrence, I am absolutely positive that I was not the one who damaged the display but it was faulty instead in the first place and I simply didn't notice it upon reception of the unit!

    In conclusion I'd like to point out, that if you fail to respond adequately, these ordeals of mine will be posted on the airgunning forums and my YouTube channel as well. I will make sure my experience reaches a considerable number of shooters.

    I look forward to hearing from you. I'm sure you do realize why there is no polite closing at the end of this email.
     
  11. Sen

    Sen Редовен Потребител

    Публикации:
    698
    от:
    Варна
    Така. Сега забелязах допълнителните свинщини. Бутоните за настройка не се подават над повърхността на панела на устройството. Очевидно цялата платка на дисплея е зле инсталирана, твърде навътре.
    Аз повече с тази джаджа няма да се занимавам.
    След час-два тръгва към Пловдив и Пеко.
     

    Прикачени Файлове:

  12. astra

    astra Редовен Потребител

    Публикации:
    523
    от:
    Пловдив
    Този ремонт, в коя страна е правен и от коя световно известна бяла фирма с водещи специалисти е извършен?

    Не иронизирам изобщо!!!

    Съжалявам за лошия опит, който те е споходил. Щях да напиша лош късмет, но едва ли късметът има роля в мазалото което описваш...
     
    Sen харесва това.
  13. Sen

    Sen Редовен Потребител

    Публикации:
    698
    от:
    Варна
    Съвсем правилно те разбрах. Благодаря за разбирането, съответно. Наистина много се ядосах тази сутрин, когато отворих пакета. Опитвам се сега да разсъждавам трезво, уж, макар че раздразнението се подклажда от факта, че щом сега получавам това, по мое мнение по начало дисплеят си е бил с дефект и аз се набутах без да съм виновен с едни 140 лева отгоре :mad: И да кажа "майната им на тея пари!", ето кво получих насреща за тях!
    Съвсем явно е, че някой брутално ме е претупал и е оплескал всичко в бързината. Още чакам с "притаен дъх" да видя колко безочлив ще е отговорът на мейла ми.
     
    SvilenP харесва това.
  14. astra

    astra Редовен Потребител

    Публикации:
    523
    от:
    Пловдив
    Не ми отговори на въпроса...
    Все пак темата е не само да се оплачем, но и да помогнем на колегите да избягнат подобни некоректни ... партньори като ги назовем с имената им!
     
  15. Sen

    Sen Редовен Потребител

    Публикации:
    698
    от:
    Варна
    Не помня как се зове фирмата като юридическо лице, известни са ми на мен просто като Air Chrony, затова и така ги упоменах още в началото на първия си пост днес:
    https://www.air-chrony.com/en/
    С тях контактувах, не е закупен хронографът от някой посредник/търговец на дребно. На тях и го изпратих.
    Силно НЕ ги препоръчвам на колегите, защото ако се окаже, че нещо не е наред с продукта им, няма да получат помощ, ще им бъдат поискани още пари + за доставка, и накрая пак получават счупен продукт.
    Пожелавам на собствениците да не им дефектират устройствата, че лошо.
     
    SvilenP харесва това.
  16. astra

    astra Редовен Потребител

    Публикации:
    523
    от:
    Пловдив
    Това чешка марка ли е? В Чехия ли ти направиха този ... ремонт?
    Спомена шипинг към Прага, понеже. И на сайта им някъде в дъното на чешки сякаш пише...
     
  17. Sen

    Sen Редовен Потребител

    Публикации:
    698
    от:
    Варна
    Да, Чешка марка, в Прага изпращах хронографа, там са базирани, доколкото разбрах... Там беше извършен и "ремонтът".
     
    astra харесва това.

Сподели Тази Страница

Софтуер за Интернет Доставчици и Кабелни Оператори | Мартеници Галена