Моят автомобил.

andro

Потребител
Имам списания Моделист- конструктор ,съветски от 1975 -9.Там има изработки на самоделни купета за леки автомобили, спокойно конкуриращи се и със сегашните западни серийни автомобили.Мисълта ми е ,че много често аматъори правят по- добри дизайни от хора, които вземат пари за това.
 
A

Anonymous

Гост
Последните разработки на Москвич, точно преди да фалира завода, бяха доста прилични, не можеш каза, че е руско.

Това

wartburg.jpg


също не бихме го познали, ако не беше надписът отзад:

wartburg-back.jpg


:eek:
 

PUNISHERvw

Редовен Потребител
Такова джипче би си взел и бих си ходил за риба ,която да ловя направо от прозореца :cheers: :bravo: :bravo:
 

mdinkov

Редовен Потребител
Спора за масло в дизела е много стар и както винаги има 2-страни горещо подъжащи своята теза . Маслото абсорбира парафина от нафтата и по този начин горивната система рабои по-добре , кара нафтата да гори по-бавно което намаля шума на двигателя . Интересното е друго ,има много подръжници против маслото но досега не е забелязана или доказана вреда от него .
 

prinz Eugen

Потребител
Преди години кръстникът ми поради повредено парно караше известно време с газов котлон в колата :crazy:....но тоя изтрепа рибата ;)-ми то и закуска може да си спретне,докато стигне,закъдето е тръгнал.Споделете алтернативни методи за отопление на автомобил. :pardon: http://www.vbox7.com/play:388e898c4a :lol:
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Пълниш един багажник дърва и си в играта. Може и силистренски бойлер да си спретне.
 
A

Anonymous

Гост
Руските коли наистина не са нещо за хвалене, но тия прекаляват. Филмът ми напомня един друг, излъчен отново по Дискавъри, в който сравняваха АК-47 и М-16. Беше също толкова тенденциозен ("Ааууу, виж педалите - газта е до другите два!" (че къде да е?!?)). Забележете, руски коли с десен волан - правени са за и са продавани във Великобритания :yes:

ЕДИТ///
и са мнооо кадърни" шофери щом закъсаха с "нивата"
Точно както другите пропускаха с АК гръдна мишена от 50-ина метра. :lol:
 

praetorian

Редовен Потребител
Ех, едно време като чуехме за лада 2107 и лигите ни потичаха...Даже и ние имахме такава.Това е колата, от които имам най- приятни спомени.....
 

staif

Редовен Потребител
Досмешаха ме глупостите им..и са мнооо кадърни" шофери щом закъсаха с "нивата" :no:-трябваше още повече газ да дава :D
 

batsaly

Потребител
от де да знаят че нивата се кара с пълна газ е почти ,сигурно и не са минали и на бавните , :crazy:
 

ininia

Потребител
ФТКС
Като човек,който е проектирал генератора на Жигулито,имах възможността между 1968 и 1976 год многократно да пребивавам в завода в Толиати. Мога отговорно да твърдя,че по качество и надеждност средната Лада не отстъпваше на средния европейски автомобил от същата класа по това време.
Що се отнася за Нивата,присъствувах на полеви зимни сравнителни тестове с десетина други джипове - европейски,американски и японски от съответния клас.Поне по осем - девет от десет показатели Нивата беше по-добра (разход на гориво не беше сравняван).Не забравяите ,че Нивата по задание беше създадена като командирски автомобил за командир на полк и нагоре.А за военна продукция руснаците имаха (предполагам и имат) зверски изиквания.
Затова този клип е меко казано прекалено тенденциозен.
 

andro

Потребител
В повечето от филмите на френския канал за лов ,се придвижваха с Ниви,доста има и в Канада .Защо въобще се ядосвате с тия папури ,в Италия 10 см сняг им разказа играта ,там дори бай Петко от село Н,може да мине за майстор на офроуда.И още нещо което винаги ме е шашкало ,верижните катастрофи по магистралите им ,абе тия като карат спят ли?
 

praetorian

Редовен Потребител
Спят, Андро, спят ;) Ако има конкурси за идиоти, Италианците могат да го спечелят.Те се разлигавиха яко кат гърците от европейския съюз, станаха им храненици, та вече ги мързи и да гледат :lol:
 

mdinkov

Редовен Потребител
В повечето от филмите на френския канал за лов ,се придвижваха с Ниви,доста има и в Канада .Защо въобще се ядосвате с тия папури ,в Италия 10 см сняг им разказа играта ,там дори бай Петко от село Н,може да мине за майстор на офроуда.И още нещо което винаги ме е шашкало ,верижните катастрофи по магистралите им ,абе тия като карат спят ли
О недей и аз така си мислех докато не попаднах в Германия , караш с 120 км/ч на 2м от предния отзад другата кола е на същото разстояние и скорост и тово в лявата лента в дясно е стена от тирове те са нагъчкани още по плътно , ако магистралата е 3 или повече ленти картинката е същата и понякога тировете са в две ленти , там разбрах защо като се наложи да спрират първо пускат аварийните и след това натискат спирачките .
 

barbaron

Редовен Потребител
mdinkov написа:
В повечето от филмите на френския канал за лов ,се придвижваха с Ниви,доста има и в Канада .Защо въобще се ядосвате с тия папури ,в Италия 10 см сняг им разказа играта ,там дори бай Петко от село Н,може да мине за майстор на офроуда.И още нещо което винаги ме е шашкало ,верижните катастрофи по магистралите им ,абе тия като карат спят ли
О недей и аз така си мислех докато не попаднах в Германия , караш с 120 км/ч на 2м от предния отзад другата кола е на същото разстояние и скорост и тово в лявата лента в дясно е стена от тирове те са нагъчкани още по плътно , ако магистралата е 3 или повече ленти картинката е същата и понякога тировете са в две ленти , там разбрах защо като се наложи да спрират първо пускат аварийните и след това натискат спирачките .

Това е ЗАКОН за всяка автомагистрала...не само в Германия ами по цял свят... иначе те отнасят като куцо пиле домат!!!
 
Нагоре