Моят автомобил.

mdinkov

Редовен Потребител
Съоръженията, за които се очаква да работят в корозивна среда, се проектират така че да изискват минимална антикорозионна защита или са преоразмерени така, че корозията да не оказва сериозни промени в механичните им свойства./
Пластмасовите тръби със специален полиамиден съполимер са устойчиви ......да де ама много от старухите си джиткат със бакър а
Медната тръба за времето си беше най-добрия компромис ,не може да се използва стомана заради статичното електричество а заради корозията медните трябва да се сменят на 5години ,не че някой го прави . разсипаха я тая държава вече и бакшишите не знаят кой ще я оправи :bravo:
 

Дон Мирон

Потребител
Средoточил си се върху бакъра/като че да имаш пункт за изкупуване на цв. метали/ и като че ли пропускаш по голямата картина .....ако приемем медната тръба за константа ......от къде идва разликата преди и сега в количеството на така наречената от теб "корозия от медната тръба" и защо мисля като много хора ,че освен намалянето на горепосочения флуид нищо свястно не се случва в годините,даже и не я вмирисват вече като хората
ОПС....вече се обърках ,намалянето на количеството за едни същи пари....свястно ли е ,не е ли свястно,за кого е свястно.....май този фундаментален въпрос си е за отделна тема
 
Нагоре