A
Anonymous
Гост
Мисля, че и тези са се справили добре http://www.youtube.com/watch?v=fbFJr9oBt0o
TeXHo написа:Някой има ли пряко наблюдение как се справят различните системи диференциали - модерните "електронни диференциали" и старомодните limited-slip системи, например Торсен? Скоро имаше няколко клипа с Q7 и други Quattro модели на Ауди. Някой хора може би не знаят, но Quattro не е една система. Името е изградено от система с механични Торсен диференциали, а тези дни автомобилите са с "електронни диференциали".
TeXHo написа:...Един любопитен факт за Торсен диференциалите - ако едно от колелата е във въздуха, диференциала не може сам да прехвърли въртящия момент към противоположното колело. Но, ако леко се натисне спирачката, моментално към колелото, което е на земята се предава въртящ момент.
Е това казва всичко С което съм напълно съгласен.Въобще нивичката е едно сравнително добро бюджетно решение без особени претенции за хора с по-скромни фин. възможности (нещо като хасаните при пушките). Върши работа.
njatanasow написа:Е това казва всичко С което съм напълно съгласен.Въобще нивичката е едно сравнително добро бюджетно решение без особени претенции за хора с по-скромни фин. възможности (нещо като хасаните при пушките). Върши работа.
Ами идеята е точно да върши работа когато се наложи,да не я вардиш (защото е евтина и да не ти пука много за нея )за в гората е екстра а за пътя си има други съгласен съм .А що се отнася за пушките които вършат работа,ами този сезон най-много прасета удари собственика на та я лада с една руска пушка дето не може да си преброи патроните които е изстреляла.Така че не всичко опира до финансови възможности,трябва и да си го можеш .stelibg написа:njatanasow написа:Е това казва всичко С което съм напълно съгласен.Въобще нивичката е едно сравнително добро бюджетно решение без особени претенции за хора с по-скромни фин. възможности (нещо като хасаните при пушките). Върши работа.
И най-хубавото е, че го казва човек с личен опит.