Бензин в кръвта или всичко за хората на мотори.

  • Автор на темата Автор на темата CaMyPau
  • Начална Дата Начална Дата
Не съм чувал за игнайтер! Не знам да са краднали каквото и да е Априля Знам че Пегасо и БМВ Ф650 са съвместна разработка на двете фирми, като първите години БМВ-та са ги произвеждали в завода на Априля
Двигателя и на двата модела е Ротакс 650 цц, но при бмв главата е с 4 клапана а при Априля клапаните са 5 и мотора е по-рязък от БМВ, но пък е по-проблемен откъм електроника!
Но най-големия проблем на Ротакс 650 не е електрониката а шибания бендикс, и моя не прави изключение но го оправих само със смяна на пружинката
Ти правиш Авдита по 250+коня А не знаеш какво е игнайтер? А този 5-клапана мотор не знаеш от коя японска фирма прави техните двигатели по 5 клапана Ееее излагаш се...Ямаха прави двигателите си с по 5 клапана 20клапана. Та за това Ямаха винаги имат едно свирукане от двигателя, когато е на 1500 оборота. Не говоря когато е напържен и EXSAP-a е отворен ама това е друга тема ти трябва да ги знаеш тия работи.
Чичо Гугал ще ти помогне да разбереш що е EXSAP що е делтабокс що е Ямаха R1 99г.
 
Тази дума игнайтер за първи път я чувам! Двигателя на Пегасо/Ф650 е на РОТАКС, какво общо има този двигател с Ямаха? Че е с пет клапана ли е общото, само на Априля е пет клапана главата, на БМВ е с четири Ако има нещо общо с Ямаха, най-много общото да е в главата, но не и двигателя като цяло
Човек не може да знае всичко, аз започнах да се интересувам от туниг на двг след като зарязах моторите и си взех 1,8Т! Наблегнах на 1,8Т и резултата е че направих колата си толкова бърза за мощността си без да олекотявам, че така и никой не успя да ме бие с кола от същия клас и подобна мощност от летящ старт докато имаше гонки в Бс!
Имам и победи на драг (старт от място) срещу А4 1,8Т 330 коня правено от Келеша (TST Racing) така че съсредоточаването ми върху подобряването на моето 1,8Т имаше доста сериозен ефект, като разбира се изхода от гонката не зависи само от колата а и от задволанното устройство! В моя случай задволанното устройство кара кола от 12 годишна възраст! Когато активно се пусках на гонките в Бс, като съм мерил с Г-тек рънове на 402 м събрах пет ръна във времена с разлика в рамките на седем стотни! - все едно колата ми е автомат! Е, сега не съм толкова добър, сега ръновете ми варират в рамките на една десета, но явно егн-то си казва думата
А когато карах мотори, тунинг на двг не ме вълнуваше изобщо, вълнуваше ме коя хубава колежка от БСУ ще кача на мотора! И на другия, с двата коша ;)
Няколко пъти съм качвал и по две колежки наведнъж, но гледах да са с малки дупета за да не претоваря мотора ;)...впоследствие се ожених за една от тези колежки
Делтабокс знам какво е, и R1 го знам...и за печалната му слава знам, само EXSAP не знаех какво е, но ще го преживея! Да не би да говориш за EXUP? :sorry:
 
Последна промяна:
Явно си се заигравате словестно, няма лошо, ама Пегасчето не го тунинговай. И така си е добра, универсална и спокойна машинка. Незнам дали ако му пипнеш предния венец с 1зъб по-голям няма да е по-добре . Поне при БМВ F650 има положителен според мен ефект. Става с повече мощност при по-ниски обороти и на мен ми е по-приятен за каране.
 
На мен много ми допада Пегасото, универсален мотор, със страхотен баланс! Тежи само 175 кила, срещу 210+ кила на голямото магаре ТрансАлп а разполага със същата мощност.
Както знаем моторджиите, мотор се избира със задника, а не само на вид.
Аз за TDM 4TX и TDM 900 бях тръгнал, но понеже в Бс нямаше такива мотори, а не се бях качвал на ТДМ, чак в Пловдивско се качих на такива Ямахи, но без да ги карам, както и на BMW 650GS и Трансманс-а... Свикнал съм да карам по-ниски мотори - чопъри, но този път имах други изисквания, трябваше мотора да е по-универсален и при нужда да имам някакви средни или поне минимални оффроуд възможности, защото малко преди това стоях месеци заключен в града заради шибаните КПП-та на тиквата, и исках мотор с който в случай на нужда да мога да заобикалям такива препятствия през поле или гора! ;) Да им го хакам на герберастите и слугите им!
Двумесечната блокада всъщност ми преля чашата на търпението и това е резултата при мен! Чопля си аз бегачката и минава един приятел с пистарка, заприказвахме се, и той случайно спомена че моторите не ги спирали на КПП-та...така ли, веднага ми светна лампичката и още същата вечер гледах обявите с мотори! Но за всеки случай се насочих към модели с които да мога да заобикалям препятствия по пътищата , щото не искам да завися от това дали ченгето на КПП-то е на кеф и ще ме пусне или не!
Всичките гореизброени мотори ги пробвах на място, но ми бяха прекалено високи, с изключение на 4ТХ който ми беше ОК, и тръгнах за София да гледам един много хубав и лъскав 4ТХ, но по пътя - в Ихтиман бях набелязал това Пегасо, и малко на майтап, по-скоро от любопитство го пробвах Като му се качих не можах да повярвам как тръгва със 130 кила, както и страхотния баланс който почувствах! въпреки че от години не бях карал нищо двуколесно, много бързо му свикнах и му дадох всичката газ за ужас на продавача който изрично поиска да му обещая предварително че падна ли, ще купя мотора! Много ми пасна Пегасчето и усетих че това е моя мотор...заебах лачения 4ТХ в Сф и купих Пегасото
Впоследствие обаче почна да ме чопли дали 4ТХ не беше по-добрия избор за мен заради по-голямата мощност, и така известно време, докато не видях в Бс спрял на улицата ТДМ 4ТХ...аз бях с моя мотор, заприказвахме се с колегата и по моя молба си разменихме моторите за малко градско, като Ямахата я изпънах няколко пъти... изобщо не ми хареса ТДМ-а, кютук голям и тромав за градско, с висок център на тежестта! В сравнение с него, Пегасото се кара лесно като колело! Този ТДМ ли нещо не беше в ред, но не вървеше както очаквах! Пегасото ми се стряска доста повече от този 4ТХ конкретно, други ТДМ-и не съм карал! Пегасото като ходих до Турция, с 4,5-5 к оборота ми даде разход 4 литра обикновен бензин, а който е минавал по пътя от Бс до М Търново знае че пътя е с много завои
 
Последна промяна:
Колеги, някой поръчвал ли си е обувки от чужди сайтове? Не намирам подходящи по българските магазини, а и гледам че цените им са малко по-високи тук.
 
.......защото малко преди това стоях месеци заключен в града заради шибаните КПП-та на тиквата, и исках мотор с който в случай на нужда да мога да заобикалям такива препятствия през поле или гора! ;) Да им го хакам на герберастите и слугите им!.......Много, ама мнооооого ма кефиш!
Иначе аз също по едно време се оглеждах за такъв тип мотор и Пегасо беше един от фаворитите ми, в крайна сметка се отказах но определено тоя модел е супер като отношение цена/качество.
 
.......защото малко преди това стоях месеци заключен в града заради шибаните КПП-та на тиквата, и исках мотор с който в случай на нужда да мога да заобикалям такива препятствия през поле или гора! ;) Да им го хакам на герберастите и слугите им!.......Много, ама мнооооого ма кефиш!
Иначе аз също по едно време се оглеждах за такъв тип мотор и Пегасо беше един от фаворитите ми, в крайна сметка се отказах но определено тоя модел е супер като отношение цена/качество.
Да ти имам речника колега!
 
Колеги, някой поръчвал ли си е обувки от чужди сайтове? Не намирам подходящи по българските магазини, а и гледам че цените им са малко по-високи тук.
От gmotobg си вземах TCX и са много добри... имаха промоции и излизаха по ефтино от чуждите сайтове. Иначе имам и Дайнезе обувки и ботуши , но TCX са много добра марка и си заслужават повече от Алпинстарс и Дайнезе
 
Моя номер по-трудно се намира и ако разчитам на промоции, ще отиде до следващия сезон. Но gmotobg имат наистина добри цени, може и от там да взема. Благодаря.
 
Здравейте колеги, искам да ви попитам, дали някой колега няма VFR за продажба? Тия мотори не са много актуални в България и трудно се намират. Благодаря предварително.
 
Преди известно време ми предлагаха един такъв за приятел , ако искаш мога да опитам да ви свържа с продавача, мисля че го няма по обявите.
Напиши година кубици и цена до колко.
Аз също ги харесвам, но ако взимам такъв ще е 1200кубиковия.
 
VFR-1200cm3 ми е скъпичък и няма да му използвам потенциала. Заглеждам се по 800см3. За цена и година вече според мотора, там нещата са като при пушките според състояние, оборудване и прочие. Благодаря все пак.
 
За този ти казвах искаше му 8700лв преди 2 месеца.
 

Attachments

  • received_1258424641220883.jpeg
    received_1258424641220883.jpeg
    570.8 KB · Прегледи: 70
  • received_446057646642253.jpeg
    received_446057646642253.jpeg
    558.6 KB · Прегледи: 69
Браво на колегата, не знам коя година е, цената е доста "солена", а дори няма и ABS. Благодаря за предложението, но за тия пари си купувам VFR1200 2009-та реална година, на 68000км реални с история в Бултрако.
 
Недей в да вземаш "V" образен двигател, после няма продаване. Звука на тия VFR- ри е като на хеликоптер. А всеки знае че редави двигател има за мотор най добър звук и вървене.VFR-a едни и същи кубици и кончета има по голям старт, но няма такава максимална както се развинтва редови двигател. Вземай някой Сузуки масларката и ще те надживее. От тия дъртите GSX-R 750 или 1100. Те са хем тънкажни хем са МНОГО корави двигатели. Щом нямат датчик и циферблат, то и няма как да има те не са на вода за да имат датчик и часовник за да гледаш кога ще "роди" ще хвърли водата Самите двигатели са направени така че се охлаждат изключително много по бързо от друг двигател на вода. Самия материал алуминия има много повече магнезий и той позволява още по бързо отдаване на топлината. Навремето когато бяха хит тия мАтори 90-те имаше такива индивиди които не знаеха че точно този вид двигател има изключваш механизъм преди да умре-блокира и на доста събори съм виждал как от колекторите до гърнето е като печка циганска мечта набухана вътре със стари кубинки. Ще се разтопят кюнците... Та преди умре двигателя сам изключва. Казвам целия мотор е като печка червен но след 10-на мин. Пъхаш ключа и запалва, никакви шумове никакво тракане.Те тия дръпнати те с жълтите ръчички каквато направят го правят както трябва. И до днес се карат още такива дърти брадви, но най вече ги ползват за шоу гледалисте предполагам гуми предна задна маймунджолъци колкото си искаш точно с тоя вид мотор голям венец и усилена верига и шоуто започва. Та точно на такива събиране шоута там вече се вижда двигателя кой е по-най най! А лично за мен един CBR RR Fire Blade първата девятка или втората, те са много здрави мотори. Вече 924- 954 или 1000-та те там са за друго...
 
Back
Нагоре