На мен много ми допада Пегасото, универсален мотор, със страхотен баланс! Тежи само 175 кила, срещу 210+ кила на голямото магаре ТрансАлп а разполага със същата мощност.
Както знаем моторджиите, мотор се избира със задника, а не само на вид.
Аз за TDM 4TX и TDM 900 бях тръгнал, но понеже в Бс нямаше такива мотори, а не се бях качвал на ТДМ, чак в Пловдивско се качих на такива Ямахи, но без да ги карам, както и на BMW 650GS и Трансманс-а... Свикнал съм да карам по-ниски мотори - чопъри, но този път имах други изисквания, трябваше мотора да е по-универсален и при нужда да имам някакви средни или поне минимални оффроуд възможности, защото малко преди това стоях месеци заключен в града заради шибаните КПП-та на тиквата, и исках мотор с който в случай на нужда да мога да заобикалям такива препятствия през поле или гора!
Да им го хакам на герберастите и слугите им!
Двумесечната блокада всъщност ми преля чашата на търпението и това е резултата при мен! Чопля си аз бегачката и минава един приятел с пистарка, заприказвахме се, и той случайно спомена че моторите не ги спирали на КПП-та...така ли, веднага ми светна лампичката и още същата вечер гледах обявите с мотори! Но за всеки случай се насочих към модели с които да мога да заобикалям препятствия по пътищата , щото не искам да завися от това дали ченгето на КПП-то е на кеф и ще ме пусне или не!
Всичките гореизброени мотори ги пробвах на място, но ми бяха прекалено високи, с изключение на 4ТХ който ми беше ОК, и тръгнах за София да гледам един много хубав и лъскав 4ТХ, но по пътя - в Ихтиман бях набелязал това Пегасо, и малко на майтап, по-скоро от любопитство го пробвах Като му се качих не можах да повярвам как тръгва със 130 кила, както и страхотния баланс който почувствах! въпреки че от години не бях карал нищо двуколесно, много бързо му свикнах и му дадох всичката газ за ужас на продавача който изрично поиска да му обещая предварително че падна ли, ще купя мотора! Много ми пасна Пегасчето и усетих че това е моя мотор...заебах лачения 4ТХ в Сф и купих Пегасото
Впоследствие обаче почна да ме чопли дали 4ТХ не беше по-добрия избор за мен заради по-голямата мощност, и така известно време, докато не видях в Бс спрял на улицата ТДМ 4ТХ...аз бях с моя мотор, заприказвахме се с колегата и по моя молба си разменихме моторите за малко градско, като Ямахата я изпънах няколко пъти... изобщо не ми хареса ТДМ-а, кютук голям и тромав за градско, с висок център на тежестта! В сравнение с него, Пегасото се кара лесно като колело! Този ТДМ ли нещо не беше в ред, но не вървеше както очаквах! Пегасото ми се стряска доста повече от този 4ТХ конкретно, други ТДМ-и не съм карал! Пегасото като ходих до Турция, с 4,5-5 к оборота ми даде разход 4 литра обикновен бензин, а който е минавал по пътя от Бс до М Търново знае че пътя е с много завои