Hatsan PCP: AT 44, ВТ65 и т.н.

luis vu

Потребител
sts1969 написа:
DimitarBT написа:
Не съм ли писъл в профила? ??? От Ловеч съм.Аз също съм на това мнение....за БТ65.Но ще взема АТ е калибър 5.5 Не съм си имал вземане даване с 6,35.Помпата пътува към мен вече.Пушката ще изчака още 1 седмица :cheers:Искам да си взема някаква пушка различна от пружинките.Потрошил съм сигурно 5-6.Както казах пълен лаик съм в тази област(въздуха под налягане).Имам въпроси по поддръжката и на пушката,но предполагам в магазина ще ми обяснят.За силиконовата смазка вече разбрах :crazy:
Хубаво чети първо ...и не разчитай много че в магазина ще ти обяснят. Всичко зависи от това колко е в час продавача ;) :cheers:
вмагазина не обясняват .там продават. премълчават,не знаят ;), или направо лъжат.не е важно да си доволен а да продадат.инфо само от патили . бих те посъветвал да не се занимаваш с помпа а направо да си вземеш водолазна бутилка и пълначка за метан .хем е без паари ,метана ,хем вдига мощността :goodbye:
 

methaa

Редовен Потребител
...хем и разхода може да намалиш :)
Има колега във форума който може да те оборудва. Цената е малко над цената на нова помпа, обаче си заслужава всяка стотинка. Няма да помпиш като луд, няма какво да ти се развали, няма какво да смазваш и пълненето става за секунди, няма да имаш боклуци и вода в резервоара ^-^
Казвам ти го от опит, една година се мъчих с помпата и сега съм с 22 литрова бутилка. Не знам колко зареждния още имам, но не съм преполовил налягането с три кутии съчми :yahoo:
 

Emp

Редовен Потребител
Колеги айде някой да ме светне , значи ударника като се изстреля и удари иглата , отзад вилката пада и не му дава да върви назад , моята вилка подпира ударника като взема да вадя цилиндъра чак тогава щраква и ударника не може да върви назад като го натисна с нещо . Произведох изстрел , свалих спусъка , дръпнах ударника отзад без да барам слайд левъра , ми той си върви , не е блокиран от вилката ???.
 

praetorian

Редовен Потребител
Потърси рричина да не ти работи коректно вилката...Може да е блокирала в леото си..
 

Emp

Редовен Потребител
praetorian написа:
Потърси рричина да не ти работи коректно вилката...Може да е блокирала в леото си..
Тя като сваля цилиндъра чак тогава пада , не знам ще взема да я полирам , какво да я правя вече не ми стига акъла :(. :cheers:
 

sts1969

Редовен Потребител
Вилката ти трябва да се движи леко, в задният и край трябва да има една мека пружинка, там ли е? Ако всичко ти е в ред...явно ще трябва малко да се пилне с пила и зъбчето да започва малко по-назад за да може да законтря зад ударника. Когато развиеш цилиндъра, ударника излиза още малко напред и чак тогава ти пада вилката. Простото обяснение е "Хатсан" ;) виж тук:
http://i378.photobucket.com/albums/oo221/rsterne/Hatsan%20AT44-10/IMG_2947_zps896a7620.jpg
 

Emp

Редовен Потребител
sts1969 написа:
Вилката ти трябва да се движи леко, в задният и край трябва да има една мека пружинка, там ли е? Ако всичко ти е в ред...явно ще трябва малко да се пилне с пила и зъбчето да започва малко по-назад за да може да законтря зад ударника. Когато развиеш цилиндъра, ударника излиза още малко напред и чак тогава ти пада вилката. Простото обяснение е "Хатсан" ;)
Да точно това е колега . Хич да не е ще пилна зъба малко , иначе защо ми е тази вилка като не затваря , 100 пружини съм и сменил , пружината ми е добра . :cheers:
 

aandreev

Потребител
methaa написа:
...хем и разхода може да намалиш :)
Има колега във форума който може да те оборудва. Цената е малко над цената на нова помпа, обаче си заслужава всяка стотинка. Няма да помпиш като луд, няма какво да ти се развали, няма какво да смазваш и пълненето става за секунди, няма да имаш боклуци и вода в резервоара ^-^
Казвам ти го от опит, една година се мъчих с помпата и сега съм с 22 литрова бутилка. Не знам колко зареждния още имам, но не съм преполовил налягането с три кутии съчми :yahoo:
Съвета ви уронва престижа на пуснатите обяви за помпи в продажба :p
 

Emp

Редовен Потребител
aandreev написа:
methaa написа:
...хем и разхода може да намалиш :)
Има колега във форума който може да те оборудва. Цената е малко над цената на нова помпа, обаче си заслужава всяка стотинка. Няма да помпиш като луд, няма какво да ти се развали, няма какво да смазваш и пълненето става за секунди, няма да имаш боклуци и вода в резервоара ^-^
Казвам ти го от опит, една година се мъчих с помпата и сега съм с 22 литрова бутилка. Не знам колко зареждния още имам, но не съм преполовил налягането с три кутии съчми :yahoo:
Съвета ви уронва престижа на пуснатите обяви за помпи в продажба :p
То пък един престиж , престижните работи не се продават , всеки си ги пази за себе си , и си ги ползва ;)
 

Милко

Редовен Потребител
ФТКС
Аз си мисля че това е по скоро домашно производство.Стига човек да има досъп до правилните компоненти не е проблем да се направи а дали цената няма да излезне и по голяма от ВЪЛК наистина не е много сигурно.Но все пак браво за труда на човека направил това.Иначе и аз съм имал доста такива идеи но като тегля чертата много бързо се отказвам.;)

Sent from my HTC One using Tapatalk
 

lynx

Редовен Потребител
Не е оригинално за Хасан, по поръчка е направено.
Изработва ги човек, който прави ъпгрейд на електрическите модели на Дейстейт.
Изхвърляш си оригиналните платки и към буксите включваш неговите - "чип тунинг" ;).
Печелиш доста екстри в повече от заводското изпълнение.
Гяволията излиза около 250 долара.
 

st_beer

Редовен Потребител
Не искам да бъда разбран погрешно понеже всички знаят,че аз си харесвам тая марка.
За тоя тунинг обаче ми дойде в повече и мога само да кажа ,че от лайно дъвка не става.
Каквото и да му се прави повече от необходимото е само наливане на пари в каца без дъно :cheers: :cheers:
 

M_I_T_A_K_A

Потребител
lynx написа:
Не е оригинално за Хасан, по поръчка е направено.
Изработва ги човек, който прави ъпгрейд на електрическите модели на Дейстейт.
Изхвърляш си оригиналните платки и към буксите включваш неговите - "чип тунинг" ;).
Печелиш доста екстри в повече от заводското изпълнение.
Гяволията излиза около 250 долара.

Не е никак трудно да се направи, най-скъпото е датчика за налягане. Друг е въпроса дали пушката го заслужава ;)

Я дай някакъв линк за видим тоя момък какво предлага за Дейстейт.
 

DeadShot

Редовен Потребител
Здравейте.Някой занимавал ли се е в преработка на ат44 от 5.5мм на 6.35мм? Какви мощности и брой изтрели вади 180цц резервоар при 6.35мм изтискана докрай от към мощност?
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
За да преминеш от калибър 5,5 в 6,35 ще трябва да си купиш цев, дотиквач и тарелка.
Цевта е лесна... има я по магазините. Ще трябва да търсиш стругар за другите две.
Самурая вадеше на въздух 10-тина изстрела в плато някъде от 200-150 бара
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
DeadShot написа:
Здравейте.Някой занимавал ли се е в преработка на ат44 от 5.5мм на 6.35мм? Какви мощности и брой изтрели вади 180цц резервоар при 6.35мм изтискана докрай от към мощност?
Моя е 80 джаула на метан. Мисля че повече няма да може с обема на оригиналния клапан.
 

miro

Новодошъл
някой да помогне от каде мога да си закупя т.н. зарядна станция за ПЦП имам бутилка а нищо немога да направя.Благодаря предварително
 

anibis

Редовен Потребител
miro написа:
някой да помогне от каде мога да си закупя т.н. зарядна станция за ПЦП имам бутилка а нищо немога да направя.Благодаря предварително
Каква ти е бутилката?
По принцип в темата http://forum.airguns.bg/http://forum.airguns.bg/phpBB3/viewtopic.php?t=2 колеги изработват такива ЗС
Но ето от къде можеш също да си закупиш.

http://pushka.eu/product/%D0%9E%D1%80%D1%8A%D0%B6%D0%B5%D0%B5%D0%BD-%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B5%D1%81%D0%BE%D0%B0%D1%80_%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F--HATSAN-KIT-%D0%B7%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5
 
Нагоре