COMETA LYNX V10 AIR RIFLE

andi

Редовен Потребител
njatanasow написа:
andi написа:
И с барабан става, въпрос на желание и навик . Принцип ми е да зареждам непосредствено преди изстрел. Барабана ми е с осем гнезда- зареждам седем и освобождавам ударника като Слави. Празна цев и ненатегнат ударник, но 7 бързи в готовност.
Нещо не разбирам защо трябва да са 7 а не 8 (в цевта един)Тя пружината може да се освободи и да не е под напрежение ;)
Ако има в цевта, тогава следващото гнездо трябва да е празно( и пак стават общо 7), иначе ще вкараш 2 съчми при взеждането на ударника .
Така правя когато откажа изстрела и ми е останала съчма в цевта.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
И аз мога да сложа 1 в цевта без да съм заредил докрай(достатъчно е да ми освободи дотиквача малко място за да бутна съчмата) и после слагам барабана, но нагласен така че празната дупка да е наред при зареждане преди изстрел. И няма нужда да освобождавам ударника.
 

njatanasow

Редовен Потребител
andi написа:
njatanasow написа:
andi написа:
И с барабан става, въпрос на желание и навик . Принцип ми е да зареждам непосредствено преди изстрел. Барабана ми е с осем гнезда- зареждам седем и освобождавам ударника като Слави. Празна цев и ненатегнат ударник, но 7 бързи в готовност.
Нещо не разбирам защо трябва да са 7 а не 8 (в цевта един)Тя пружината може да се освободи и да не е под напрежение ;)
Ако има в цевта, тогава следващото гнездо трябва да е празно( и пак стават общо 7), иначе ще вкараш 2 съчми при взеждането на ударника .
Така правя когато откажа изстрела и ми е останала съчма в цевта.
Дияне ,не си познаваш пушката,издърпваш водача на баравана на зад и зареждаш пружината на ударника без да ти се завърта барабана и съответно вкарване на втора чашка ;)
 

andi

Редовен Потребител
Николай, така е доста по бавно и разсейващо. А нали ставаше дума как да имаш най-бърз 2ри и 3ти изстрел .
 

TeXHo

Потребител
Днес нанесох един лек тунинг на спусъка на един Линкс. Вече го няма гадното стържене в края на зареждането. Спусъка има първа и 2ра степен. И двете са леки и мазни. Зарежда рязко и е надежден. Единствено не ми харесва, колко е дълга 2рата степен. Но това ще си го оставя за друг път.

Намесата се изразяваше в полиране на триещите части. Премахване на пружината, която при разглабяне остава на цевната кутия. Замених я с пружина вътре в спусъка, която натиска едновременно 2ра и 3та степен на механизма. Снимки нямам, понеже не ми се разглабяше за да го снимам. Ако не ме мързи, мога да направя една скица.

Направих нещо и за щифта на сайдлевъра. Набих вътре в оригиналния щифт опашка от попнит. Следва малко вниматела работа с чукчето. Ще видим колко ще издържи.
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Това месинговото трябва да е т.нар. Пейнтболски редуктор.
Знае ли някой за какво служат тези два болта?
 

Attachments

  • P5260016.JPG
    P5260016.JPG
    1.1 MB · Прегледи: 313

Бочко

Редовен Потребител
ФТКС
shstanchev написа:
Това месинговото трябва да е т.нар. Пейнтболски редуктор.
Знае ли някой за какво служат тези два болта?

Това не са болтове!
Това са предпазни тапи за високо налягане!
На всяка пише съответното налягане, при което настъпва пробив и изпуска въздуха от системата.

ПП На това, на което пише 4,5К означава, че ще изпусне при налягане 4500PSI или около 300 Bar-a.
 

TeXHo

Потребител
Не знам дали някой го е написал вече, но спусъка има регулировка за дължината на втора степен. Винта се намира ПОД фиксиращия винт на предпазителя. Като цяло спусъка има 3 регулировки:
Тегло на първа степен, което влияе и на теглото на втора степен. Намира се пред скобата на спусъка;
Дължина на първата степен - винт на самия спусък;
дължина на втората степен - виж горе.

Самата конструкция има потенциал за много добри резултати. Единствено не ми допада решението с пружината на втора степен и липсата на такава за 3та степен. Но това лесно го излекувах. Изпълнението определено има доста какво да се желае от него.
 

димитър

Потребител
ЗДР. :)
COMETA LYNX V10 5/5
Сменени пружините на спусъка-Стана прекрасен.
Полирани елементите и техните части.-като чесовник
Решен проблема със сайд левъра.-вкарване но допълнителен метал във нита.
50 истрела няма проблем/като се зережда внимателно и не се бърза/
Това за днес.Благодаря на Митака още веднъж-/То стана...Френско-Германски ПАТЕНТ/ :bravo:
 
A

Anonymous

Гост
Помощ за отваряне и тунинг, че не ми се оставя в оръжейник - София.
 

lynx

Редовен Потребител
След като я вземеш от оръжейника, чак тогава ще ти трябва сериозна помощ.
 

димитър

Потребител
ЗДР. :)
Честито LYNX.И при теб ли има проблема със зареждането.
От къде я взе :sos:
Прегледаи постовете 5-6-9 относно COMETA LYNX там е написано какво да направиш.
Не е сложно-но бъди внимателен със частите на спусака. Внимаваи да не е одраскаш приклада.
 
A

Anonymous

Гост
Благодарности на TeXHO и на shstanchev.

Благодаря Димитър,

Взел съм я отдавна от "оръжието", но за съжаление не можах да стрелям много. Хубавото е че ми дадоха пълнителя бонус и си поръчах комплект за 6.35 - цев (комплет - заглушка и стрипер), преход, дотиквач и еднозаряден пълнител =130лв.
Има и в 4.5 ако някой се интересува. Доставка за около 45-60 дни.

Това е за сега ще пиша след "интервенцията"
 

димитър

Потребител
Благодаря за информацията :bravo:
Много добра цена на комплекта.
Пиши за "интервенцията" и как е със новата 6.35 - цев.
Успех. :cheers:
 
A

Anonymous

Гост
Грешка,
сега отворих да имеря дължината на цевта - комплекта е без стрипер.
 

dilom08

Редовен Потребител
Колега, би ли пуснал снимки на цевта. интересува ме по какъв начин става закрепването на цевта, а също и дължината и диаметъра на цевта.
 
A

Anonymous

Гост
цевта е L=470mm, D=14.8mm. Закрепването е посредсвтом два стопорни болта в цевната кутия.
Напред в темата пост 89 има PDF стопорните болтове са 37 и 80.
 

tzocho

Потребител
Още като я видях за първи път тази пушка ме споходиха подобни мисли ... дерзай! ;)
 
Нагоре