COMETA LYNX V10 AIR RIFLE

  • Автор на темата Автор на темата vanko
  • Начална Дата Начална Дата
Ехааа,ценна информация,благодарско.Там засега няма да пипам,питах защото само това не ми стана ясно,но сега ако се наложи знам какво да правя.
 
Имах и един булпап на колега,който също беше с такава тапа,и също беше е взел от Испания до колкото си спомням.
Точно така беше Миро.
Да имаш представа как може да се стигне до бойния клапан и въобще до цилиндъра.Предполагам,че цилиндъра е пъхнат в самата тръба,която е долната част на пушката и ако се развие тапата отпред може да се демонтира.Вижда ми се доста тънкостенна самата тръба за да е резервоара за въздух.
Тръбата е една и съвсем не е тънкостенна. Бойният клапан се сваля след като се изпусне въздухът от резервоара.Развива се и се отстранява зарядният клапан. При празен резервоар това става спокойно на ръка. Развива се манометъра и болта от горната страна на цевната кутия, който държи БК. След това идва сложното (за мен конкретно!). Необходимият инструмент е ....как да го нарека..........представи си дъъъъълга и широка колкото диаметъра на резервоара права отвертка. Сега само моля майсторите да не се смеят!!! Аз взех тръба с диаметър малко по-малък от вътрешния на резервоара, направих диагонален прорез от едната страна и в него набих метална пластина. Пъха се от предната страна (обвих я с хартиено тиксо, за да не драска резервоара) и се развива едната част на БК от другата. След това тези две части спокойно падат отпред. След като го видиш (БК-то), ще разбереш каква е конструкцията му. Само пружината може да се сменя и без сваляне на манометъра, горния болт и едната част на БК. Тоест :
Развива се и се отстранява зарядният клапан.Пъха се "инструментът" от предната страна и се развива едната част на БК , която спокойно изпада отпред заедно с пружината. Часта, която е се държи от манометъра и горният болт си остава вътре.
Успех.
Извинявам се за непрофесионалното обяснение и за още по- непрофесионалния "инструмент"......
А той Миро е писал междувременно.
Не се опитвай обаче да избутваш БК по никакъв силов начин, особено отпред назад. БК е с О-пръстен, който се притяга с предната част (която се опитах да обясня как се развива) и при опит за избутване с каквото и да било, разбираш, че е непосилна задача, освен ако не използваш някакви езуитски и много силови методи. Ако опиташ по начина, който пробвах да обясня, не се налага да се сваля цевната кутия и всичко става за 5 мин. при наличие на гореспоменатия "инструмент". Повтарям - след като го свалиш, ще рабереш защо съм писал всичко това.
 
Последна промяна:
Явно е като на Бам 50.
За отвиване на клапана ползвах от гидоре на Форс двете части за удължение с накрайник за отверка отпред
 
Не се притеснявай,обясни го идеално,подозирах,че ще има някакъв по-изчанчен инструмент,като глух ключ или нещо подобно.Манометъра го развивах вече,защото ме съмняваше,че изпуска,но не е ли по-добре да се развива направо конуса в който се закрепя самия манометър.Така ми се струва малко опасно да не го строша,че налягането макар и малко доста го натиска и се разви с доста усилие.
 
Ето, видя ли , че не съм го обяснил както трябва!
Точно така е - развива се не самият манометър, а заедно със "стойката"....Той заедно с горният болт са крепежите на БК. Ако искаш мога да ти пратя взрив схема. При опит да я кача тук ми казва, че е прекалено голям файлът

А така
 

Attachments

Последна промяна от модератор:
Ясно е сега всичко,взрив схемата си я изтеглих направо от сайта на Комета.Нещо по осмицата трябва ли да се пипа.Нарочно я охлабих откъм цевта,но предния край на цевта щръкна,после си я затегнах леко и вече е успоредна на цилиндъра.Проблем с точността,като че ли не съм забелязал на пълно и празно,но да питам все пак вие как сте го направили.
 
Последна промяна:
Имаме вече и хроно.

1518703009_20180215_152323.jpg


Горе питах за осмицата понеже забелязах,че след 3-тия барабан пушката започва да бие 3-4 см. по-долу и в дясно.Утре ще меря скорости и да видя дали е от промяна на скоростта или нещо друго.
 
Благодаря,значи тази снимка искаше да ми изпраща.На теб как ти се виждат,доколкото знам така си идва от магазина,Анди не е пипал нищо.
Да , това е скоростта на тази бройка от кашона . Мисля я мерих с тръбното хроно . Ясно се вижда , че има лек преразход . Още тогава ти казах , че според мен тази скорост е висока . Иди при някой с хроно , напълнете я на 160 -165 бара и при това налягане я намалете с поне с 15 мс . Само това ще е достатъчно да изправи още платото . Ще стане и по-тиха .
 
Анди хроно вече имам,но искам да я настроя с тежкото jsb.Ще изпълня съвета,че с 1.03 ми даваше 304-306 м/с на моменти,това с моето хроно.На 215 бара започна с 289 и на 100 бара завърших с 275м/с.
 
Комета наавлизат на пазара с ФТ пушките........
 
Аз пък се чудя дали да не забуча на ориончето един такъв редуктор.Кажете си мнението.
http://www.altaros.cz/en/regulators/78-cometa-orion#/|demoTab3

Доколкото разбрах са някакви чехи,които изработват за много модели.Хубавото е,че може да се регулира,а поставянето е за минути.Недостатък е,че манометъра на пушката ще отчита задредукторното налягане,но на зарядната станция имам манометър така,че не е болка за умиране.
 
Слагам постоянно Алтарос . Ок са си . Някой казва , че за някой претенциозни пушки Хума са малко по-добри . Не съм Сравнявал , но Алтароса си става . Дори една моя пушка с такъв Алтарос ходеше на ФТ състезания .
Алтарос , мисля и Хума предлагат нови предни тапи с куикфил + манометър . Но стават почече парите общо .
 
Аз пък се чудя дали да не забуча на ориончето един такъв редуктор.Кажете си мнението.
http://www.altaros.cz/en/regulators/78-cometa-orion#/|demoTab3
Имам точно такъв за Комета. Поръчах го, защото предишната ми пушка беше с редуктор. Колеги ме разубедиха да го слагам по причини падане броя изстрели и това, че аз не търся чак такава точност, пък и да търся толкова си мога и редукторът не би ми помогнал забележимо. Това след като го бях поръчал, ама аз съм си импулсивен по принцип за съжаление. Дойде декември месец. Има две години гаранция ако се съди по сайта. Аз даже бях им писал, че след поставянето ще им пусна хронотестове, но така и не го поставих. Не смятах да го продавам, ама да стои така, вместо да свърши някаква работа на някой...Ако имаш желание - пиши на лични. Цената ще е надолу естествено. В понеделник имам пътуване до София и на връщане мога да ти го оставя в Бургас.
Лек ден.
 
От няколко дена е наличен новия внос от Комета .
Предстоящата седмица заявилите на мен ще могат да си ги вземат .
На повечето съм се обадил .
Но поради смяна на телефонния апарат е възможно да съм пропуснал някой заинтересован . Ще помоля ако има такъв да ми се обади , или пише . 0878 916 789
 
Момчета, кажете от къде да намеря Linx v10 на добра цена, България или чужбина?
Тук за сега съм намерил 1250лв. Без нищо допълнително към нея.
Но дали добра цена? И дали не мога да се снабдя с нея на по добра цена от вън някъде?
 
Здравейте, имам LYNX V10. Появи проблем с манометъра, размества му се скалата. За нов манометър ли съм или има чалъм да се фиксира скалата на този?
 
Последна промяна:
Back
Нагоре