ЦЕВИ - видове, проблеми , почистване, дулна фаска.

astra

Редовен Потребител
Чувал съм, че зацепването на ангренаж на улицата е едно от най-сложните технически изпълнения в света на автомобилизма, а и изобщо
Има и мааалко по-сложно - основен ремонт през ауспуха. Пак на тротоара, естествено! Тротоара е олтара на истинските майстори :) Но това е по силите само на гинеколог-аматьор. А колегата само с това не се е похвалил, че не е бил гинеколог ;) Колега @Jorom , недей лежа на стари лаври, имаш още на къде да се развиваш ;)
 

Jorom

Редовен Потребител
Липсата на сервиз, гараж, работилница не може да спре мерака на човек, поне не и на такъв като мен! 20 дена се гмурках под колата докато и натаманя железата, маслените магистрали, и тн! Трудно беше, но явно мерака ми е бил по-силен! Човек цял живот се учи/развива, никой от нас не прави изключение

Аз нямам навика да разтеглям локуми като някой разбирачи!

Поздрав за гуруто на цевите и някой други!

Гуруто написа: А за колите с вътрешно горене, там вече шапка ти свалям да те тия коне за нищо ги нямаш бе ама от коне да не станат магарета а? 200-300 коня то все едно сме на къра,горе там може,ама тука не може.

A3 1.8T 250hp 0-230
www.vbox7.com/play:598e5dd5bd

A3 1.8T 250hp vs Seat Leon 1.9TDI 250hp (Силно се надявам че си нафтаджия и мразиш бензинките)
www.vbox7.com/play:515ac60727

A3 1.8T 250hp vs Audi S3 260hp
www.vbox7.com/play:63513a971c

Както виждаш, може!
Айде със здраве!
 
Последна промяна:

Jorom

Редовен Потребител
Разбира се че има значение кой е крив и кой прав!

Аз мръсотия не сипвам, а доказателства че съм прав! За сипването на мръсотия се обърни към другата страна!

Разбирач, ако не беше се изцепил за мощността на колата ми, какво можело и не можело, ОТНОВО КАТЕГОРИЧНО в стил всички турски цеви са със стъпка 450мм, изобщо нямаше да пиша повече! Спри да ме провокираш за да не спамим повече темата!
 
Последна промяна:

Kifa

Редовен Потребител
ФТКС
А пък за истината абсолютно няма значение за твърдостта на стената и главата!
Jorom,търсиш врагове там дето ги няма,май си нямаш и на представа каква шарена черга от хора има в този форум!
 

sess84

Редовен Потребител
Колега кажи какъв е бил проблемът с клапанът, ако съм те обидил нещо ти се извинявам официално ...
 

xpresident

Редовен Потребител
Беше крив. Като е бил на цилиндъра, явно е бил изтърван на твърдо, имаше и отпечатък от това. Бях те попитал преди да го купя, дали има някакъв проблем и получух уверение, че е перфектен.
Пеглътнал съм ги 30-тината лв. за които го взех, ама някак ми остана спомена.
 

sess84

Редовен Потребител
Колега беше отдавна ...знам че не е за парите .. кофти е спомена че са те прекарали ... Драсни някой път ако имаш път към Бургас аз ще се реванширам:cheers:
 

Translap88

Новодошъл
Да събудя малко темата за цевите - попадна ми инфо, че Хатсан-ските цеви в калибър .30 и нагоре, са с туист 406. Дали има някой, който може да хвърли светлина по въпроса?
 

anibis

Редовен Потребител
Да събудя малко темата за цевите - попадна ми инфо, че Хатсан-ските цеви в калибър .30 и нагоре, са с туист 406. Дали има някой, който може да хвърли светлина по въпроса?
Те и Валтерските цеви са със стъпка 406мм това е вярно няма как все пак трябва да е по завъртяна,да стабилизира по-дългата чашка.
 

LogiBG

Редовен Потребител
Колеги след последната стрелба на пушката ми мина около месец и днес като ми дойде музата и излезнах да попуцам ми направи впечатление, че първите 10тина изстрела дизелира.Мазнал съм с една капка маншета (със силиконова смазка) при вкарването му в цилиндъра и много малко си мазнах пръстите с гой и леко просто отърках пръжината, говоря за наистина много малко смазка.Да се притеснявам ли за тези 10 изстрела дизелиране или не ? Като до преди да я вакантирам за месец нямах ядове.
 
Нагоре