anibis
Редовен Потребител
Здравейте, извинявам се ако идеята ми не е за темата. По повод почистване и шлайфане на цевта - настъргах от шлайфпаста / от зелената имам/ и я смесих с двукомпонентна, бърза смола. Въже, стоманено за стъклоповдитач 3мм/ неръждавейка е и е много меко/, навих хартиено тиксо да играе ролята на тапа, вкарах го на 2 см и напълних фугата със сместа и след 2-3 часа/ако времето е повече смолата ще е по твърда/ е готово за възвратно-постъпателни движения. Преди това омаслявате цевта! Ако цевта не е с променлива стъпка може да е и по-дълго от 2 см. Тиксото се слага на такава дължина че да можете да хванете жилото от другия краи на цевта и да го теглите в двете посоки! Понеже е заляло и каналите, трябва да се съобразите и с въртеливото движение. След като се загуби ефекта на завъртане по каналите, добавих от шлайфпастата разтворена в двигателно масло върху отливката и продължи още да дърпам напред назад. В моите представи експеримента си струваше. Четох че с тинол го правят руснаци, но аз неуспях да го направа.
Ако усилието на първото дърпане е голямо и нетръгва - нагрейте леко мястото на смолата.
Тая паста е много финна и надали ще полираш цевта,както ти каза Павката. Аз съм полирал цеви но със съвсем друга паста,с шлайф паста за клапани. Описал съм го в някоя тема,но не мога да ти кажа коя е,беше доста отдавна първата цев която е полирах. За това,в руските форуми има писано,взема се едно въже и на него се правят възли,тия възли да са малко над калибъра на цевта,тъй де да има някаква тегавост при възвратните движения,когато почнеш да е полираш. Омазваш хубаво възлите с шлайф паста,слагаш сипваш нафта в цевта,ако е нафта за отопление е още по-добре. И се приготвяш за наистина една 2-3часова тренировка. Цевта ако има някакви засечки,казано леки шокчета,с полиране ще стане идеална. И наистина, спасих доста цеви от контейнера.Просто настръхването по каналите от протяжката,и неравностите се махат идеално,става като стъкло.След тая шлайф паста за клапани,имаш още около 30мин със зелената паста,финалното полиране. Е след това хубаво с нафта е измиваш от абразивните частици,и след това с корселин или обезмаслител да махнем нафтата,че е мазна,та това е...
Предния ми пост има нужда от корекция: цевите FX Airguns Smooth Twist са гладкоцевни и малко преди дулото имат нарез с постоянна стъпка, в който проектила придобива въртеливо движение.
Според мой приятел, който има опит с тях, стрелят по-точно от класическите масово разпространени цеви нарязани по цялата дължина.
Също се казват на ФХ цевите,"Парадокс " както и всеки го знае съкращението ST Barrel. Тия цеви са измислени доста отдавна,даже си има и в оръжейната индустрия такива гаубици,и оръдията на някои танкове,мисля че бяха английски,или немски /не се сещам/ танкове,които имаха такива оръдия с цев парадокс.- А за по точни да се казва,да са от нарезните цеви е просто.... Вземи всички олимпийски пушки с нарезни цеви са,не са със СТ-цеви
Attachments
Последна промяна: