Моят автомобил.

andi

Редовен Потребител
Сменям на 60-70 000км .За годините знам на 5г , но правя км доста по рано.
 

big_dragon

Редовен Потребител
ангел иванов написа:
КОлеги дето разбират от автомобили! ???!
Време ли ми е да сменям ремъци и ролки? Сменяни са на 150 000,сега съм на 191 000.Август 2007.
В смисъл на пробег или на време както при маслото?
Двигателя ако трябва да се знае е 1.8 20v,125 коня. :)
Да разбирам питаш за ангренажен ремък ???, другите не са страшни.
Ангренажният ремък се сменя на километри пробег защото стават големи бели.
На какъв пробег да го смениш зависи от модела на двигателя. Средно между 60 и 80 000км е нормално, при дизеловите машини (когато ремъка върти и помпата и е натоварен повече) това трябва да става при по малък пробег.
40 000км са все още малко за смяна. За ролките и колелата е добре да се знае, че не се сменят винаги, а при втори или трети ремък (разбира се ако няма проблем). При накои модели на два ремъка се сменя и водна помпа ако се задвижва от въпросният ремък, например двигател Екотек на Опел.....
 

usera2

Потребител
Също така зависи и от качеството на износения ремък. Ако е бил от по-евтините се сменя по-рано, на около 50 000 за по-сигурно, иначе е въпрос на късмет колко може да изкара.
 

ангел иванов

Потребител
Драго,не разбирам от двигатели та затова питам.
Колата е Ауди А3 бензин без турбина,и не знам кое кое задвижва,за да се определи колко кое се износва.
Щом казваш че имам още десетина хиляди ти вярвам,аз вярвам на хората. :cheers:
Узер2,ремъка е качествен,няма следи от повреди ми каза наскоро майстор който го е проверил,
така че мисля че ще изкара пробега си,нали? Мисля като стане на 50 000 ремъка,тогава.
Таман за Есенната Национална Среща! ;) ;) :cheers:
 

big_dragon

Редовен Потребител
ангел иванов написа:
Драго,не разбирам от двигатели та затова питам.
Колата е Ауди А3 бензин без турбина,и не знам кое кое задвижва,за да се определи колко кое се износва.
Щом казваш че имам още десетина хиляди ти вярвам,аз вярвам на хората. :cheers:
Узер2,ремъка е качествен,няма следи от повреди ми каза наскоро майстор който го е проверил,
така че мисля че ще изкара пробега си,нали? Мисля като стане на 50 000 ремъка,тогава.
Таман за Есенната Национална Среща! ;) ;) :cheers:
Този модел е със сравнително слабо натоварен ремък и живот му няма да е по-малко от 60 000км, справка в сервизната книга, до там карай спокойно. :yahoo:
 

angelmr

Редовен Потребител
До сега всички с които съм говорил препоръчват подмяната да става на 40 000 километра. За първи път чувам за 60-80 000, но за метка на това двете стари коли които са карани в семейството от средата на 90-те насам мисля че за това време само венъж се е налагало да се сменя ремък на едната ( поради скъсване :) ). Така че може би има логика, въпроса е че нямам идея дали настоящия ангренажен ремък е качествен или не е. Иначе и аз току що врътнах 40 000 от смяната му.
Имам и аз един въпрос към знаещите. Като е студена колата (сутрин при температури около нулата) при палене на колата чувам едно остро тракане, което слабо напомня на кръстоска между плющене на камшик и стържене на пясък. Предполагах че този звук е свързан с износване на ролките или нещо свързано с ангрена жния ремък в края на живота му или проблем с ремъка на водната помпа(макар че тогава би трябвало да свири), но това което пишете ме кара да се осъмнявам в това предположение. Така или иначе другата седмица форда е при малин, но все пак ми е интересно какво друго освен ремък може да издава подобен звук при студена кола.
 

big_dragon

Редовен Потребител
Беселин написа:
Ако ти е стар Форда може да е от повдигачите на клапаните.
При по-гъсто масло (студено) запълването на хидравличните повдигачи става по-бавно и се чува голямата хлабина между повдигача и кобилицата. Това се случва при износени повдигачи. Не е фатално.....
 

usera2

Потребител
Моя форд е от старичките, фиеста 92 г. Не е с ремък , а с верига /това ми е спестило към 300-350 лв ;) / . Та понеже веригата се смазва от маслото и при мен в началото ми притраква. Също така започва да трака ако забравя да долея масло, че си гори доста количката :)
 

angelmr

Редовен Потребител
Беселин написа:
Ако ти е стар Форда може да е от повдигачите на клапаните.

Ескорт 98-ма.
Както и да е ще видим какво ще стане. Така или иначе ремонтите на тези коли са често явление. Когато шума стане такъв че да започне да прави впечатление и да е забележим не само при минусови температури ще взимам мерки.
 

big_dragon

Редовен Потребител
angelmr написа:
Беселин написа:
Ако ти е стар Форда може да е от повдигачите на клапаните.

Ескорт 98-ма.
Както и да е ще видим какво ще стане. Така или иначе ремонтите на тези коли са често явление. Когато шума стане такъв че да започне да прави впечатление и да е забележим не само при минусови температури ще взимам мерки.

До преди три години карах форд и нямам забележки.
Ако не сте чували, да ви кажа.
Ford, не боледува ... направо умира. :crazy:
 

ангел иванов

Потребител
Тя и такава му е абревиатурата
Find On the Road-Dead ;) ;)
Да не се засегнат фордаджиите-всичко е в кръга на шегата! :cheers:
 

venciru

Редовен Потребител
Не знам кой какво е чувал, но на двигателите на PSA 1.6 HDI по книжка оригиналният ангренажен ремък се сменя на 240 км. :eek: Не че аз няма да го сменям на 70 000 като на баба Гуна (Лагуна-та)
 

Attachments

  • img1994fv0.jpg
    img1994fv0.jpg
    176.4 KB · Прегледи: 21
  • img1996he4.jpg
    img1996he4.jpg
    71.7 KB · Прегледи: 33

DoDo

Потребител
Ако пътуваш от Варна до София, трябва във Велико Търново да спреш да го смениш ;) (240км)
(Майтапя се, разбрах че си искал си да напишеш 240 хиляди километра )

А, аз така го знам за Форда - FORD - Fix Or Repair Daily :)
 

praetorian

Редовен Потребител
angelmr написа:
Беселин написа:
Ако ти е стар Форда може да е от повдигачите на клапаните.

Ескорт 98-ма.
Както и да е ще видим какво ще стане. Така или иначе ремонтите на тези коли са често явление. Когато шума стане такъв че да започне да прави впечатление и да е забележим не само при минусови температури ще взимам мерки.
Като земе да не се трае, засили повечко радиото ;).Сега сериозно- най-вероятно са повдигачите, ама не им обръщай внимание чак толкоз.
 

mdinkov

Редовен Потребител
нали знаете какво е казал един журналист за господин форд . не ми е любимата кола ама като марка не е лоша има завидно здраво окачване което не е за подценяване в нашета действителност . също така има много добър индекс като цена - качество за нова кола . сателитните компании на концерна са доста тачени у нас и хората им си радват без да подозират ,че носат техника на форд , мазда 3 и 6 примерно .
а за ремъците ако е оригиналния кара доста километри но при условие ,че е сменян тук по-добре да си го смените на 60-70 000 км. максимум даже и да е закупен от офицялния вносител качеството не е същото като първоначално вградените а да не говорим за части от другите магазини аз съм имал случай на скъсване на ремък под 10 000 км. пробег . също така и времето има значение не трябва да се кара повече от 4 г.
 

batsaly

Потребител
освен пробега и годините се гледат 4 г. дори и без пробег ,чувал съм за стари ремъци дето се късат на 400/500 километра , а до ролките дори и скъпи се проверяват за хлабини и шумове и при малки съмнения се сменят и те :cheers: :cheers: :cheers:
 

hunter57

Потребител
Ето ви две разлики за един век Форд и Колт
 

Attachments

  • ford_t_1911.gif
    ford_t_1911.gif
    154.7 KB · Прегледи: 10
  • ford-2011.jpg
    ford-2011.jpg
    134 KB · Прегледи: 17
  • colt1911.jpg
    colt1911.jpg
    41.3 KB · Прегледи: 27
  • Colt_2011.jpg
    Colt_2011.jpg
    107.6 KB · Прегледи: 32
A

Anonymous

Гост
Колеги къде в София могат да ми сменят предното стъкло на фолксваген пасат модел 1998 година?

Отзиви някакви?
 

hunter57

Потребител
Сивия написа:
Колеги къде в София могат да ми сменят предното стъкло на фолксваген пасат модел 1998 година?

Отзиви някакви?
Аз съм много доволен от Мустанг Първо по ефтини и най-важното обясняват ти различните видове и качествата им но спрямо Кобра са с 20 % надолу Сложиха ми предно за БМВ316 от старите направо кристал
http://www.mustang-bg.com/index.html
 
Нагоре