Моят автомобил.

angelmr

Редовен Потребител
Ако е ангренажен ремък няма ли да му скапе клапаните първо?
Ако е от свещи ще пали но ще работи много зле.
Така както го описва ми прилича на дистрибутор и по-специално проблеми с централния кабел (коксчето как ме измъчи веднъж не ми се спомня), или проблем с бобината (може и кабелите към нея). Специално рено не съм поглеждал, но понеже съм си имал сумати главоболия с непалене това са нещата които ми се струват вероятни.
 
A

Anonymous

Гост
Ако си въртял на стартер доста, без да запали, си зацапал свещите сто процента .Решението е да ги почистиш.
 

Бочко

Редовен Потребител
ФТКС
angelmr написа:
Ако е ангренажен ремък няма ли да му скапе клапаните първо?

Не е задължително. При Рено незнам как е, но има двигатели, на които този проблем е избегнат.
Инак описаните проблеми са напълно възможни от ангренажен ремък. От опит го знам.
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Ангренажен ремък също сменях преди около 3000 км , и все пак след доста четене открих всичките си проблеми в тази тема http://www.renault-bg.com/smf/http://fo ... ic.php?t=2 обяснени по-добре от мен, и май всико сочи че проблема е в дистрибуторната капачка и дано се окаже това проблема, хубаво че има обяснения как се сваля че не съм се занимавал никога с такива ремонти, проблема наистина се появява в студено и влажно време и има логика да е това.....то и централното ми не работеше на багажника ама успях да си го оправя и ремонтирам сам, дано и тука се справя и успея да запаля :)

ПП: но определено и свещите ще се сменят скоро че не се знaе на колко време са :)
 
A

Anonymous

Гост
Преди време дистрибуторната капачка крив ме направи. И то не капачката, а една декоративна шапка върху нея. Колата ту пали, ту не ще, или гасне в движение. Ток има, а не пали и т.н. Вадим кабела от индукционната бобина - искра да те убие. А след нея нищо. Чистихме клеми, пришкурихме нагорялото... пак нищо. И накрая се оказа, че декоративното покритие, което е върху капачката и по принцип е изолатор (нещо като бакелит) е поостаряло, поопекло от горещината и от напрежението и е станало проводящо. И затваря искрата към корпуса. Като го махнахме и всичко се оправи.
За да ми е максимално гадно, това се случи непосредствено след друг ремонт, та първоначално търсихме причината във вече ремонтираната част.
 

Alamo

Потребител
praetorian написа:
Провери делкото, може да ти е скъсан привода.

Този двигател няма делко, има разпределителна капачка и палец. Палеца няма привод а е директно зацепен за разпределителния вал. При мен правеше подобни магарии при спукана подложка - бялата. При влажно време палеше трудно, гаснеше.....ама ако запали и след време загасне, след известно време пак си пали и няма грижи - като я отворих графита и водата бяха направили една хубава проводяща кашичка...... Вземи си комплект палец с капачка и подложка, марката мисля, че беше Дюселие(р) или нещо от сорта, струва към 15лв. При сваляна не се пробвай с отверка, вземи си гедоре с удължител и подхобящ бит, 3-те болта са доста проклети и понякога запечени, а и лесно се размазват. А и още нещо, не прави като тоя пич от форума, направо си ги смени с нови, щото след време може и бобина да сменяш.
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
^-^

http://www.dnes.bg//obshtestvo/2011/01/17/otpada-globata-pri-nevpisvane-na-nomera-na-kolata-v-godishnite-vinetki.108942

36701_thumb.jpg



http://wzemi.com/kemper-club/forum/viewtopic.php?p=33845#33845
 
A

Anonymous

Гост
А и още нещо, не прави като тоя пич от форума, направо си ги смени с нови
Подкрепям. Цената не е такава, че да пестиш от това. Аз си позволих да правя такива неща само защото бях сменил капачката преди по-малко от месец. (в магазина ме предупредиха за тая декоративна шапка, а аз си направих оглушки)
 

angelmr

Редовен Потребител
fatalen написа:
angelmr написа:
Ако е ангренажен ремък няма ли да му скапе клапаните първо?

Не е задължително. При Рено незнам как е, но има двигатели, на които този проблем е избегнат.
Инак описаните проблеми са напълно възможни от ангренажен ремък. От опит го знам.

Да съгласен съм, беше се скапал ангренажния ремък на опела на баща ми преди 6-7 години и нямаше проблеми с клапаните. Но по същото време се беше скъсал и на служебното му рено което пък беше попиляло всичко. Зависи си от модела двигател.
 

mdinkov

Редовен Потребител
Да съгласен съм, беше се скапал ангренажния ремък на опела на баща ми преди 6-7 години и нямаше проблеми с клапаните. Но по същото време се беше скъсал и на служебното му рено което пък беше попиляло всичко. Зависи си от модела двигател.
някои от по-старите коли имаха защити да не удрят клапани , след това направиха всички да удрят а съвремените ги направиха даже и тези с верига да се къса веригата и да удрят клапани .
 

valens1968

Редовен Потребител
ФТДМ
Абсолютно си прав. Иначе как ще се продават резервни част ;) Старата идея беше да се направи автомобил който да е почти вечен. Сегашната - 3 години са много. И хайде пак на магазина да си купиш новия модел.
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Проблема се оказа Дистрибуторна капачка днес си купих инструмент и я разглобих, палеца имаше много нагар и бе изкопал графитите (или там каквото са) на капачката почистих палеца и зачистих малко вътре после пробвах да запаля ама не стана въпреки че се пробва от всеки път (над 10 пъти) няма достатъчна искра изглежда и сега ще я сменям ама има един проблем как се махат кабелите от капачката на резба ли са, дърпат ли се ? че не знам :wall:
 

Alamo

Потребител
Дърпат се, ако са стари са доста спечени - като пластмасови. Ако ще ги сменяш препоръчвам ти bougicord
 

lynx

Редовен Потребител
Ако ще сменяш капачка+кабели си приготви сериозна сума, хубавите не са евтини.
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Извинявам се горния пост ама бързах когато го писах и бая грешки имаше, и направо му се чудя на Alomo как е разбрал за какво говоря ;) ;) Благодаря му за отговора :cheers:
Да се надяваме че за сега ще се размина само с капачка тези дни ще я купя май върви към 35 лв, но обезателно скоро и свещите ще се сменям за кабели не знам дали трябва ще трябва да ги види някой по компетентен от мен, че съм много бос в някои области :D, но за сега с предимство е Фани чака си пружината ;) ;) ;)
 

praetorian

Редовен Потребител
Оф....на мене пък друга простотия ми се случи - колата я оставих вечерта, всичко ок.Сутринта като рекох да паля, нещо изтрещя и започна да бачка на 2 цилиндъра, чуваше се звук като от бегачка ;).Помислих си,че строши или прегоря клапан, или счупи разпределителния вал( не знам защо, но на 1,8 моно на пасат .93 год е на три опори, като се получава едно бая голямо кухо пространство.).Взех да я разфъчквам, като проверих кабелите, капачката и палеца- всичко о.к.Вече се канех да отвивам кратуната, ама като започнах да отвивам свещите се оказа, че едната е строшена точно където започва керамичното и е леко отвита от главата :eek: :wall:Смених я, продухах всичко и сега пали пак на четвърт.Размина ми се тоя път...
 

angelmr

Редовен Потребител
soundmax написа:
Извинявам се горния пост ама бързах когато го писах и бая грешки имаше, и направо му се чудя на Alomo как е разбрал за какво говоря ;) ;) Благодаря му за отговора :cheers:
Да се надяваме че за сега ще се размина само с капачка тези дни ще я купя май върви към 35 лв, но обезателно скоро и свещите ще се сменям за кабели не знам дали трябва ще трябва да ги види някой по компетентен от мен, че съм много бос в някои области :D, но за сега с предимство е Фани чака си пружината ;) ;) ;)


Кабели и свещи сменяй ако имаш подозрения че двигателя прекъсва, особено ако подадеш газ и го натовариш. Първо свещите(че е по-евтино а те така или иначе си изгарят малко по малко), а ако не се оправи, след това и кабелите. Но ако ти работи добре карай си за сега с тези.
 

Alamo

Потребител
soundmax написа:
Извинявам се горния пост ама бързах когато го писах и бая грешки имаше, и направо му се чудя на Alomo как е разбрал за какво говоря ;) ;) Благодаря му за отговора :cheers:
Да се надяваме че за сега ще се размина само с капачка тези дни ще я купя май върви към 35 лв, но обезателно скоро и свещите ще се сменям за кабели не знам дали трябва ще трябва да ги види някой по компетентен от мен, че съм много бос в някои области :D, но за сега с предимство е Фани чака си пружината ;) ;) ;)

А защо не отидеш при Малин (МДинков) да я погледне? Ще си спестиш доста разправии :cheers:
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
:yahoo: :yahoo: :yahoo: Работиииии..бръм бръм ..... ;) смених капачката и само като и показах ключа запали :D Мерси на всички за съветите :cheers:
 
A

Anonymous

Гост
За кабелите са ми казвали една хитрост.
Палиш колата на тъмно и гледаш дали има искри по кабелите, т.е. дали изолацията им е пробита.
Ако няма, значи още не са за смяна.
 
Нагоре