Моят автомобил.

petkof

Редовен Потребител
Dejmos написа:
В сервиза смениха лагер на алтернатора, ремъка и реле-регулатора. Твърдят, че са направили пълно обслужване на алтернатора. Ремъкът е натегнат. Никаква промяна.
Щом в сервиза са ти сменили доста неща, а няма резултат значи трябва да смениш и сервиза! ;)
 

Бочко

Редовен Потребител
ФТКС
Възможно е и профила на новия ремък да не съвпада с този на шайбата!
И въпреки, че е оптегнат наглед добре, пак би могъл да превърта.
Лесно можеш да разбереш, ако намокриш с вода ремъка и ролката и след това направиш теста за оборотите, на които имаш проблем. Твърде вероятно е да ти се появи шум, който не би объркал с нещо друго.
 

valens1968

Редовен Потребител
ФТДМ
Ако е от това ремъка ще свири. По-скоро е слаба връзка(маса). Провери си масата към от акумолатора към купето и най-вече от двигателя към купето. Ако са наред, търси проблема в таблото. Също слаба връзка(маса). Колата беше VW пасатор ;) нали. Това е единствената лампа в таблото която се командва с (+) и и трябва маса (-).
 

lynx

Редовен Потребител
Ако проблема не го е имало преди свалянето на алтернатора, ме притеснява факта че след демонтаж/монтажа някъде нещо не са притегнали, някоя маса или друго. За мен е това но може и да е друго.
Затова и предложих докато се шофира при различните обороти да се гледа как зарежда, за да премигва лампата значи на моменти напржението спада.
 
A

Anonymous

Гост
Благодаря за идеите.

Тази на фаталния току-що беше разширена от познат, който предполага износване на шайбите.

Валенс също ми дава добра насока, още повече преди време колата участва в лееекичко стълкновение (дни преди срещата във Враца, на мен ми падна пластмасовата част на бронята, но другата кола не можа да си тръгне на собствен ход) и може ударът да е поразместил нещо в таблото. Още повече че известно време подсветката на таблото не работеше, а после сама се оправи.

Линкс, свалянето на алтернатора беше точно заради този проблем.
 

Grimit

Потребител
Имаш ли оборотомер ? Правил ли ти е проблем в студовете ? При палене , сутрин да не отчита оборотите на двигателя , или нещо такова ?
 

Grimit

Потребител
Проблемите с мигащи лампи и некоректно отчитане на оборотомера и др. ( абе дискотека в арматурното табло ) обикновенно се дължи на замазани фуги в колектора на алтернатора , но при теб явно е друго . Освен за хлабава маса не се сещам за друго !
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Колеги имам някакъв проблем с колата, и тъй като много ама много малко разбирам от коли моля за съвет и помощ :'(
Колата е Рено Лагуна 1.8 моно инжекция с газова бутилка е - Значи въобще не пали, не знам какъв е проблема стартера върти акумулатора падна веднъж заредих го долях безин рекох да не е свършил ама не пак сложих акумулатора и нищо, все едно ще речеш че няма гориво или просто няма възпламеняване- моето мнение мислех да не са свещи ама знам ли?
И друг път ми прави такъв проблем даже се опитваше да гасне и в движение някои от предните пъти когато я карах, нямах никакви пари и не я закарах на сервиз за съжаление докато се движеше, от какво може да е проблема ако някой е запознат. Също така нещо важно според мен може и да ви ориентира когато работи от аспуха излиза пушек със странна миризма все едно не е изгоряло напълно горивото. Това се сещам за сега който може да даде съвет благодаря предварително.
 

ilian

Потребител
Предполагам,че колатати първо пали на бензин после автоматично прехвърля на газ.Като дадеш контакт чували се шумът на бензиновата помпа ???
 

Alamo

Потребител
Може да е от много работи - може да пуска бензин и газ едновременно и да се дави колата, може да ти е спуката дистрибуторната капачка или бялата пластмаса под нея и да прави конденз вътре, може и някой датчик да е изплякак или имобилайзер да ти прави въртеле. Ако си в Пловдив отиди в сервиза зад Шел на цариградско - влиза се от Шел-а
 

praetorian

Редовен Потребител
Провери бензиновата помпа.Трябва да се чува един специфичен шум, когато дадеш на контакт.Провери делкото, може да ти е скъсан привода.Махни капачката и кажи на някой да завърти със стартера- палеца трябва да се върти.Виж наистина да е е спукана капачката.После свещи..Може и да ти е изпушила бобината ???
 
A

Anonymous

Гост
Преди всичко провери въздушния филтър.
Моята по едно време така гаснеше в движение (докато подавам газ всичко ОК, като освободя газта и гасне), точно филтъра беше причината.
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Зарових се и във форума на Рено и като потърсих :eek: бая работи наистина се оказаха мерси все пак за отговорите - Хич не ми се иска да е помпата въпреки че и към нея имах съмнения, но ще се вслушам утре като я пробвам дали работи, че май си работи когато си иска ??? че последния път едвам запали (беше малко по-топло) а преди това пак не щеше- а добре ще е ако се окаже нещо дребно както при един човек се оказало бушон утре ще ги проверя и тях или термо-датчика при друг.
А въздушния филтър е на около 2000 км, но и него ще погледна :cheers:
 

mdinkov

Редовен Потребител
виж дистрибуторната капачка дали и седи коксчето и свещите ако е нещо друго надали ще се справиш сам така ,че по добре потърси помощ .
 

valens1968

Редовен Потребител
ФТДМ
Любо, бензинова кола не пали по две причини: гориво или ток. Извади лулата на едната свещ сложи я близо до метална част на двигателя и накарай някой да завърти стартера. Ако виждаш искра да прехвърква значи проблема е в горивото. Или си я задавил или няма гориво. Твоето Ренде не може ли да пали директно на газ?
 

HellBoY

Потребител
Звучи като свещи ... и намирисва на свещи(от аспуха). Най-добре иди в сервиз и пробвай направо с нови ако са ти за смяна , че дори и да запали така ти дига разхода и може да доведе до по-сериозни проблеми(дано няма).
 

Бочко

Редовен Потребител
ФТКС
valens1968 написа:
Любо, бензинова кола не пали по две причини: гориво или ток.

Нека бъдат три.
Ангренажен ремък, ако Рено-то е с ремък, а не с верига. При превъртял ремък или изронени зъби, също моще да се наблюдават подобни проблеми.
 
Нагоре