Моят автомобил.

  • Автор на темата Автор на темата Anonymous
  • Начална Дата Начална Дата
При закачване отново показва трите датчик, изтривам грешката, колата потегля и след десетина метра звуков сигнал и светят лампите. Утре ще сваля клемите на акумулатора и видя бушоните на ABS

Майстора ще яде цепеницата заради наглата сума която поиска, и да кажа името нищо няма да ти говори
 
Такава беше приказката едно време:
"Викам ти Майсторе, щото не ти знам името"....
За да светят пак 3те, може и другаде да е проблема.
Клеми - замерване и почистване
Гривни
Почистване леглата и добутване на новите датчици
И не на последно място - тези датчици дали са ок и идентични с ОЕМ-ските....
 
Последна промяна:
Ауди А4 98г. 125к.с Свети лампа ABS и тази червената с внимание.Прави се диагностика,показва три датчика на ABS,купуват се и се слагат.Изчистват се грешките,стартира се двигателя,лампи не светят,колата тръгва и след десетина метра звуков сигнал и лампите отново светят.Спирачна течност е добре...
Идеи някакви???
Трябва да отидеш а майстор (истински). Може да са мноооого неща. Накладки, протрит, скъсан, наяден от плъхове кабел (случвало ми се е) предал се е АВS и прочие и прочие. Тръгва се от малките проблеми към голямите (в тоя ред)
 
Ако е от датчик, едва ли и трите ще се предадат по едно и също време. По скоро е лоша връзка. Да си карал скоро по лош неравен път? То всичките ни пътища са такива де, ама имам предвид павета, макадам...
 
Колата я взех преди няколко дни за баща ми, светеха тия лампи, съмнявам се че е модула на ABS, до час два ще знам....
 
То и не стана ясно защо са сменяни и 3 те стари датчика?
Диагностиката е важен фактор, който понякога е и доста трудоемка част. Ама някои "майстори" лесно казват - За смяна е.
За пример - пристига Трибека със проблем че на моменти не пали - дет се вика ток да те убие, ама не пали.
Сменяли какво ли не, накрая някакаъв "майстор" казал о отсякъл - сменяш екю-то и ша са оправи.
И човека идва да го поръча и да му го сменим. Само че моя инженер се заинати и каза, че докато той не я диагностицира, няма да се поръчва. След 2 дена ровичкане, откри разхлабен кабел, от който губи маса компа и съответно - ни говор ни картина.
Та нещата и в този случай може да са другояче.
 
През две независими диагностика минах, показват преден десен и двата датчик на ABS, купуване, слагам, чистя грешката, тръгвам и след 10м светва, днес при едни стари авери, дето работя с тях от преди 30г,но ми казаха че е най вероятно модула на ABS
 
Имаше един период с ABS модули с фабричен дефект, засягаше всичко във ВАГ групата, но не вярвам да засяга и коли от 98-ма. ВАГ имаха сервизни акции за отсраняване на проблема. При мен беше на Голф 6 от 2009-та. Предполагам около тези години са били само проблемните. В моргите като чуеха номера на модула и направо казваха - няма, ама много го търсят. Иначе симптомите с лампите бяха същите, не помня вече какво четеше диагностиката.
 
Колата я взех преди няколко дни за баща ми, светеха тия лампи, съмнявам се че е модула на ABS, до час два ще знам....
Имах същия проблем едно време. Оказа се модула за управление. На три места искаха да сменят модула. Докато търсех втора употреба в един руски форум намерих решението на проблема. Оказа се релето за захранване в самия модул. Спойката била студена и с времето се скапала и като нагрее не дава контакт. Е презапоиха го и се оправи.

Модула е капсулован но внимателно рязане после силикон върху платката 5 години я карах и така си я и продадох. Та ако е модул не бързай да купуваш нов. Пробвай да намериш някой в час с електроника и схеми и дано стане.
 
Днес минавах преглед, че ми бяха казали, че от 19-ти юли затягат контрола за изгорелите газове. Нов софтуер им качвали и вече няма да има възможност за манипулации. Моят дърт дизел излезе в нормите (0.03 нещоси, при допустима горна граница 1.5 от каквотоидае), демек няма да го мисля и за догодина. Проблема бил за бензинките според служителите в пункта. За бензиновата ми ми бяха казали миналата година, че е перфектна(таз година жената минава прегледа и не знам как е било).
received_995502008940390.jpeg
 
На мен тази година за пръв път ми ръгнаха сондата у аспуха, мериха на празни обороти, мериха на 2000 оборота и изненада! Преди ми перфорираха Е3, след измерването ми перфорираха Е4......
 
А с газовите уредби как стои въпросът, дават ли по-висок евроклас, ако има монтирана газова уредба. Или ако бензин ката е евро1, си остава такава до края на живота си? Казаха ми, че в Полша например, държавата субсидира монтирането на газ, при нас ще има ли облекчения за вече монтирани такива? Или знаят само купете си нов хибриден боклук?
 
А с газовите уредби как стои въпросът, дават ли по-висок евроклас, ако има монтирана газова уредба. Или ако бензин ката е евро1, си остава такава до края на живота си? Казаха ми, че в Полша например, държавата субсидира монтирането на газ, при нас ще има ли облекчения за вече монтирани такива? Или знаят само купете си нов хибриден боклук?
Бензиновата ми кола е на газ от две години, миналата година за първи път минавах преглед на газ. Тогава ми казаха в пункта, че параметрите на изгорелите газове са перфектни. Викам - ми тя е на газ, какво да им е. Обаче служителя в пункта ми обясни, че не е задължително като е на газ, параметрите да са добри. Случвало се коли на газ да не могат да покрият нормите. И аз се изненадах, ама те са там и мерят. Според служителя в пункта днес, с новият софтуер проблемите да минат преглед ще са основно за бензинките. За дизелите нормите били завишени и ги покривали, поне така ми обясни човека. Аз лично не виждам логика дизел без ДПФ да мине, а бензин да не мине, ама... Но не се оплаквам, де.
 
Пак ала- бала ще е с тези нови софтуери....Аз като гледам какви коли има, като даде газ и падат гугутките от дърветата, подире им нищо се не види, освен черни къдели. А да видим, дали ще изчезнат от пътищата!
 
Back
Нагоре