PCP на МЕТАН - споделяне на опит, проблеми, решения...

Да споделя днешния експеримент с метана.
Вулкан 3 в 5.5. Резервоар Tuxing 700cc.
Shaman настрои редуктора около 115/120 бара.
Слъг H&N 38 gr
Пружината (1.5ммх35мм) е развита почти до края.
Температура - около 10 градуса.
1708013531020.jpeg
 
Бай Кольо, ти обичаш да стреляш на далечни дистанции. Вдигни малко скоростта, например на 286 - 288 м/с. Може и 290.
 
Бай Кольо, ти обичаш да стреляш на далечни дистанции. Вдигни малко скоростта, например на 286 - 288 м/с. Може и 290.
Това е с 38 грейна.... ако стреля с 34 грейна скоростите ще са такива най-вероятно :)
 
Това доста икономично ми се вижда... Моя редуктор е на 170-175 бара , с 38 грейновите стрелям с 297 м/с в 5.5 и правя от 290 бара до 180 бара точно 33-4 редукторни изстрела с 580цц . Имам преход за 700цц бутилка имам и 700 цц бутилка, ама май не искам да махам оригиналната, че ми харесва как изглежда с нея. Дали има някакъв вариант в който мога да постигна същата скорост с 38 гр , но да падне разхода малко ?
 
Здравейте ,обмислям преход за метанов кран със зареждачка към 300барова 9литра карбонова бутилка ,която да зареждам с метан ...после някъде на къра или в драките да стрелям на метан с 200 барова пушка.
Мнения и препоръки във връзка с инженерната ми мисъл ... да не зацапам пейзажа пропускайки нещо
 
Преди да напълниш метан в пушката,на 100% изпусни въздуха от нея. От 9 литртвата бутилка,естествено пак трябва да източиш всичкия въздух.
 
за бутилката ша сменям крана...неизбежно се изпуска, за пушката съм наясно че трябва да се изпусне и или само на метан или само на въздух. ако се ползват на мешано...обикновено се влиза в новините
 
При нас , се мръщят ако бутилката не е закрепена за колата . Е има и разбрани хорица от служителите ама са рядкост...
 
Какъв ти е крана та Ша го сменяш?Трябва ти само преход(зареждачка),milen правилно отбеляза,че не на всякъде са съгласни да пълнят "мобилни" бутилки,пробвай на няколко метан станции,някои помпят и до 220бар
 
Когато ползвах метан имах автомобилна метанова бутилка в багажника и капилярен маркуч към водолазната. Пълнех двете заедно и после дозареждях няколко пъти водолазната. После пак.
 
Какъв ти е крана та Ша го сменяш?Трябва ти само преход(зареждачка),milen правилно отбеляза,че не на всякъде са съгласни да пълнят "мобилни" бутилки,пробвай на няколко метан станции,някои помпят и до 220бар
Писах в началото на темата, за теб напълно безплатно повтарям...Здравейте ,обмислям преход за метанов кран със зареждачка към 300барова 9литра карбонова бутилка ... идеята ми за това идва във връзка с по автентичен изглед при зареждане ,по малко мрънкане и др. за които Милен споменава ,относно мобилността обмислям ...бутафория с някъкви шини, винкели пр.
За зареждане над 200 бара...доколкото разбрах се случва в топлите месеци или поне това разбрах от мой приятел които ми го каза и си има логичното обяснение ,аз смия нямам впечатления.
Благодаря все пак за съветите и отделеното време :cheers:,може да помисля и за директен преход между зареждачка и щатния кран на бутилката

Когато ползвах метан имах автомобилна метанова бутилка в багажника и капилярен маркуч към водолазната. Пълнех двете заедно и после дозареждях няколко пъти водолазната. После пак.
Добра игра, беше обмисляна ,но трябва да прежаля част от багажника и да реша дали ще зареждам със зареждачка при двигателя което предполага гъзене , дупкане ,разход за тръби, правене на отдушник за вентилация и пр ,като цяло идеята не отпаднала ще видим
 
Back
Нагоре