Чакаме, ама.....Ще си го кажа и аз направо, без да го усуквам. Не вярвам твоята пушка да стреля с посочените от теб скорости. Убеден съм на 110%, че пушката няма такива възможности и че написаното не отговаря на истината. Готов съм да тръгна към София, с още колеги и 3 хронографа още днес, или когато ти пожелаеш за да ми докажеш думите си. Ако греша - ще се извиня пред целия форум. Между другото - не си изкарвам хляба с тунинг на пушки, а със съвсем други неща. Колегите, които ме познават го знаят. Тунингът ми е хоби, но намирам все по-малко време, защото работя предимно вечер. През ръцете ми минаха над 24-25 Крала и много добре знам, какво могат и какво не могат. Експериментирал съм и съм проверявал всичко, което е възможно с тази пушка. Единствено не съм присаждал нов резервоар, с по-голямо работно налягане. Сигурно не знаеш защо, но ще ти кажа - защото бойният клапан е от много скапан и мек полиамид и се деформира за около година, при 200 бара налягане. Сега правя 2, за колеги. На единия клапан, ударникът беше набил щока 2 мм навътре. При 210 бара това ще стане още по-бързо. При 220 - 230 бара, вече започва да става опасно около теб. Когато клапанът не е с намалено сечение, както е при теб, колкото по-високо е налягането - толкова по-трудно отваря и по-слабо стреля пушката. Ти си компенсирал това с по-силна пружина. И това съм пробвал и знам какви са скоростите, които се постигат. Но ти явно не знаеш, какво натоварване е за клапана. Няколко колеги ти предложиха да помогнат с хронографи, въпреки това, ти не се съгласи да докажеш твърденията си. За мен това е достатъчно показателно и заради това, няма за какво да се извинявам на никой. Имаш възможност да ме убедиш мен и колегите, които не вярват и да ми натриеш носа, като приемеш предложението ми. Ще извикаме и други колеги от София и те ще бъдат свидетели с хронографи. Докато това не се случи и аз и колегите от форума не го видим с очите си, аз продължавам да твърдя, че твоята пушка не стреля с 360 м/с, с jsb 1,645 гр. И няма плато от 12-13 изстрела в 5 метров коридор с тези скорости, както твърдиш. Това от 200, 210, 220, 230 или колкото си искаш бара, на въздух. Още повече след нещата, които си описал, че си направил по пушката. Същите неща съм правил и аз, плюс още няколко, които ти не си и въпреки това не съм постигал, дори близки до твоите резултати, което ме убеждава, че споделяш неща, които не са истина. Пипал съм и много други, много по-мощни пушки, с много по-голям потенциал за силов тунинг. Такива пушки са Суматра и Херкулес. Те стрелят с подобни скорости с въпросното jsb 1,645 гр. Суматрата го стреля след тунинг с 390 - 410 м/с в 6,35. А Херкулесът с около 360-370, само че с 250 бара работно налягане и всичко му е по-голямо от на Крала - трансферпорт, гърловина, клапанно тяло, а клапанът е на всичкото отгоре с по-малко сечение. Трансферпортът е 6,8 мм. И ти сега ни обясняваш много възпитано, че твоята пушка, ще я сложим на едно с тия пушки, без даже да си пипал клапан, дотиквач и други неща и с трансферпорт 4 мм, така ли? Ами няма да стане. Избери си някой от колегите с хронограф, които ти предложиха услугите си, да замерите коректно пушката. Аз също съм на разположение. Заставам зад думите си, с името си в този форум и ще се извиня, когато видя, твърдените от теб резултати, на хронограф, на колега от гореизброените. До тогава за мен тези твърдения са лъжа. Много ми е неприятно да се намесвам по такъв начин в темата, на който и да е колега и затова първите ми постове не бяха толкова крайни. Но още по-неприятно ми е да се заблуждават колеги и да се пишат фантасмагории. Ако наистина си убеден в посочените резултати от теб, срещни се с колегите, от форума, които писаха в темата, че могат да помогнат с хронограф и измерете заедно пушката. Аз и всички останали, вярваме на тях. Така ще докажеш пред всички, че не съм прав и ти дължа извинение. Изпразваш резервоара пред колегите до 0 бара, напълваш резервоара с въздух на 220 бара пред тях, от тяхна бутилка, стреляте и мерите скоростите и платото. След това изпразваш до 0 бара, развиваш тръбата на резервоара, изваждаш клапана и регулатора, мериш ги пред колегите, показваш че клапанът е 12 мм, а регулаторът с отвор 4 мм, както твърдиш и си готов. Всичко това става за 10 минути, след като си изпразнил резервоара. Това е начинът да докажеш кой е прав и кой не. И чак след това ще ни разказваш за пробата и грешката. Защото в този форум има хора, които са от повече от 10 години и малко не ти отива да им говориш за проба-грешка, колелото кога е открито и топлата вода, защото още не знаеш, те колко проби имат зад гърба си.