Kral Arms

silver bullet

Редовен Потребител
Колеги искам да споделя, че на по-новите модели Крал Пънчер Брейкър - булпапа с дървения приклад. Лоста за зареждането не е от ЦАМ, а е от желязна сплав лови го магнит и то силно.

На моята пушка съм сложил по-силна от оригиналната пружина, която е с дебелина на телта 1.4 мм. И при над 500 изстрела досега лоста за зареждането е здрав и без никакви деформации. Пушката е произведена в края на 2018 та година.

Друга важна информация, спусъка също е много добър. Свободния ход се регулира, може да бъде съвсем къс 2-3 милиметра или по-дълъг примерно 15 милиметра. При натиск свободния ход е много лек стига до нивото за действие и спира. После при натиск най-много 1 килограм отсича рязко и става изстрела. Според мен и един друг колега с голям опит в бойното и въздушно оръжие. Такъв спусък е супер. Нищо не съм пипал по него освен лека регулация от стопорната гайка, която се намира най-отзад на оста която движи спусъка.

Надявам се да съм бил полезен с тази информация. Следя темата с интерес.

Назад в темата съм писал за силов тунинг на пушката. Който е съвсем прост. Но даде страхотен резултат.

Ще го напиша отново накратко.

1. Не съм изтънявал дотиквача за съчмите.

2. Не съм слагал по-силна пружина на клапана - тази, която го подпира отвътре навън в клапанното тяло.

3. Разширил съм отвора на клапанното тяло на 5 мм. Този отвор от който въздуха тръгва към цевната кутия.

4. Разширил съм отворите в цевната кутия на 5 мм.

5. Разширил съм отвора на регулатора за мощността на 4 мм. Този детайл, който се върти и намалява или увеличава потока на въздуха към цевта.

6. Разширил съм отвора в цевта от който влиза въздуха на 4.2 мм.

7. Най-важната промяна!!! Разширил съм отвора в клапанното тяло от участъка в който отваря клапана и където започва щока на клапана. До стеснението в което влиза плътно щока на клапана. Не мога да ви кажа с точно колко, защото някои колеги се държаха адски недоверчиво. И заради това ще оставя на хората, които правят тунинги да го проучат сами. Нека се уверят сами в смисъла на това увеличение на този обем. За откриване на колелото на хората са им трябвали стотици хиляди години! Едва ли сме толкова умни всички. И аз и вие. Но лесно слагаме на кладата някой, защото земята не е кръгла според нас. Дори и вече открили колелото... Затова проба... грешка. Проба... грешка. И малко повече уважение и доверие.

8. Качеството и размера на пружината, която движи ударника е много важно нещо. Ако искате 90 или 100 джаула енергия. Пружината трябва да има дебелина на телта 1.4 мм. И да е от качествена стомана с добра термична обработка. Това е задължително условие за енергия над 90 джаула.

9. Ако искате да имате плато. Добро плато! Не правете отвора в капачката на клапанното тяло повече от 5 милиметра! Клапана отваря за части от секундата и има значение колко въздух ще премине през отвор с диаметър 5, 6 или 7 милиметра. Това е първият отвор преди клапана и е много важен неговият размер. Както и дебита който има за даден отрязък от време.

Бъдете здрави и много късмет през новата година. :cheers:
 
Последна промяна:

Gadnqra

Редовен Потребител
Спусъкът дали е супер, с около 1 кг натяг, както го описваш, ще разбереш на хартиена мишена на 50 и 100 метра. Айде не ни отваряй, че колелото е открито, че не се знае, може и да знаем, с колко си разширил отвора в клапанната камера. Ако клапанът не се намалява, отворът се разширява с 2 мм, максимум, защото няма да може да затваря добре. А е и без това от мек и ронлив полиамид. Ако клапанът е намален от 12 мм на 11 мм, се разширява с 1 мм, поради същата причина. Можеш да го разширяваш и повече, но тогава ще нараниш ръба на гърловината на клапанната камера, върху която затваря клапанът. Или ще я подостриш, което ще разруши клапана. Най-правилният вариант е изработката на нов клапан от качествен полиамид и изравняването на ръба на въпросната гърловина на 0. Едва след това да се разширява отворът. Поради тази причина не пипам гърловината, а и реалният прираст на скорост е около 20-30 м/с. По-добрият вариант е да се намали сечението на клапана от 12 мм на 11 мм и така, скоростта се вдига с около 30 м/с. Може да се намали и на 10 мм, но тогава вече се отразява на платото. Задължително отворът на регулатора се прави наравно с останалите отвори. Аз ги правя 5,2 мм - отвор на клапанното тяло, 5,2 мм - отвор на регулатора и 5,2 мм към 4,2 мм - конусен отвор на цевта. Конусът е обърнат към цевта. Това дава допълнително още около 20-30 м/с. "Доброто плато", както го споменаваш, колега, няма никаква връзка с отвора на капачката на клапанното тяло. Няма никакво значение дали е 4, 5, 6 или 7 мм. Дори напротив - колкото е по-голям отворът, толкова по-добре. Макар, че дали е 5 или 7 мм - значение няма. А по-голям не може и да се направи, защото няма да има къде да легне пружината. Този отвор служи за да насища обема на клапанното тяло. Понеже този обем, който е зад клапана, е много по-голям от обема на клапанната камера, която е пред клапана, отворът не оказва никакво влияние на платото. Разширява се с цел, налягането да натиска повече и да затваря по-бързо клапана. Така, че колкото е по-голям отворът - толкова по-бързо ще се насища обемът и толкова по-бързо ще затваря клапанът - и от там и по-добро плато, колега, а не обратното, както твърдиш. Иглата на дотиквача се изтънява отпред, също за да даде около 10 м/с прираст в скоростта. В темата за продажба на пушката ти, доста хора те поканиха да демонстрираш резултатите, които твърдиш, че си постигнал. Мисля, че докато не го направиш не е редно да ни отваряш, че "колелото било отдавна открито".
 
Последна промяна:
7

7842

Гост
8. Качеството и размера на пружината, която движи ударника е много важно нещо. Ако искате 90 или 100 джаула енергия. Пружината трябва да има дебелина на телта 1.4 мм. И да е от качествена стомана с добра термична обработка. Това е задължително условие за енергия над 90 джаула.
Чакаме да покажеш скорости.........
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Чакаме, ама.....Ще си го кажа и аз направо, без да го усуквам. Не вярвам твоята пушка да стреля с посочените от теб скорости. Убеден съм на 110%, че пушката няма такива възможности и че написаното не отговаря на истината. Готов съм да тръгна към София, с още колеги и 3 хронографа още днес, или когато ти пожелаеш за да ми докажеш думите си. Ако греша - ще се извиня пред целия форум. Между другото - не си изкарвам хляба с тунинг на пушки, а със съвсем други неща. Колегите, които ме познават го знаят. Тунингът ми е хоби, но намирам все по-малко време, защото работя предимно вечер. През ръцете ми минаха над 24-25 Крала и много добре знам, какво могат и какво не могат. Експериментирал съм и съм проверявал всичко, което е възможно с тази пушка. Единствено не съм присаждал нов резервоар, с по-голямо работно налягане. Сигурно не знаеш защо, но ще ти кажа - защото бойният клапан е от много скапан и мек полиамид и се деформира за около година, при 200 бара налягане. Сега правя 2, за колеги. На единия клапан, ударникът беше набил щока 2 мм навътре. При 210 бара това ще стане още по-бързо. При 220 - 230 бара, вече започва да става опасно около теб. Когато клапанът не е с намалено сечение, както е при теб, колкото по-високо е налягането - толкова по-трудно отваря и по-слабо стреля пушката. Ти си компенсирал това с по-силна пружина. И това съм пробвал и знам какви са скоростите, които се постигат. Но ти явно не знаеш, какво натоварване е за клапана. Няколко колеги ти предложиха да помогнат с хронографи, въпреки това, ти не се съгласи да докажеш твърденията си. За мен това е достатъчно показателно и заради това, няма за какво да се извинявам на никой. Имаш възможност да ме убедиш мен и колегите, които не вярват и да ми натриеш носа, като приемеш предложението ми. Ще извикаме и други колеги от София и те ще бъдат свидетели с хронографи. Докато това не се случи и аз и колегите от форума не го видим с очите си, аз продължавам да твърдя, че твоята пушка не стреля с 360 м/с, с jsb 1,645 гр. И няма плато от 12-13 изстрела в 5 метров коридор с тези скорости, както твърдиш. Това от 200, 210, 220, 230 или колкото си искаш бара, на въздух. Още повече след нещата, които си описал, че си направил по пушката. Същите неща съм правил и аз, плюс още няколко, които ти не си и въпреки това не съм постигал, дори близки до твоите резултати, което ме убеждава, че споделяш неща, които не са истина. Пипал съм и много други, много по-мощни пушки, с много по-голям потенциал за силов тунинг. Такива пушки са Суматра и Херкулес. Те стрелят с подобни скорости с въпросното jsb 1,645 гр. Суматрата го стреля след тунинг с 390 - 410 м/с в 6,35. А Херкулесът с около 360-370, само че с 250 бара работно налягане и всичко му е по-голямо от на Крала - трансферпорт, гърловина, клапанно тяло, а клапанът е на всичкото отгоре с по-малко сечение. Трансферпортът е 6,8 мм. И ти сега ни обясняваш много възпитано, че твоята пушка, ще я сложим на едно с тия пушки, без даже да си пипал клапан, дотиквач и други неща и с трансферпорт 4 мм, така ли? Ами няма да стане. Избери си някой от колегите с хронограф, които ти предложиха услугите си, да замерите коректно пушката. Аз също съм на разположение. Заставам зад думите си, с името си в този форум и ще се извиня, когато видя, твърдените от теб резултати, на хронограф, на колега от гореизброените. До тогава за мен тези твърдения са лъжа. Много ми е неприятно да се намесвам по такъв начин в темата, на който и да е колега и затова първите ми постове не бяха толкова крайни. Но още по-неприятно ми е да се заблуждават колеги и да се пишат фантасмагории. Ако наистина си убеден в посочените резултати от теб, срещни се с колегите, от форума, които писаха в темата, че могат да помогнат с хронограф и измерете заедно пушката. Аз и всички останали, вярваме на тях. Така ще докажеш пред всички, че не съм прав и ти дължа извинение. Изпразваш резервоара пред колегите до 0 бара, напълваш резервоара с въздух на 220 бара пред тях, от тяхна бутилка, стреляте и мерите скоростите и платото. След това изпразваш до 0 бара, развиваш тръбата на резервоара, изваждаш клапана и регулатора, мериш ги пред колегите, показваш че клапанът е 12 мм, а регулаторът с отвор 4 мм, както твърдиш и си готов. Всичко това става за 10 минути, след като си изпразнил резервоара. Това е начинът да докажеш кой е прав и кой не. И чак след това ще ни разказваш за пробата и грешката. Защото в този форум има хора, които са от повече от 10 години и малко не ти отива да им говориш за проба-грешка, колелото кога е открито и топлата вода, защото още не знаеш, те колко проби имат зад гърба си.
 
Последна промяна:

joro_ihr

Редовен Потребител
Ето я новата цев.6.35 мм,600 мм ф16 мм твист 405 мм,неръждавейка 12 нареза без шок-Лобаев/Русия/
Сподели от къде, как и колко ако не е тайна. Ще очаквам с интерес развитието.
 

silver bullet

Редовен Потребител
Честито за цевта! :cheers:

Писах на колегата fatalen, ако има време и желание. Ще измерим пушлето и с негово Прохроно. Поне е доказан уред.


Но разболяване на пушката няма да има. Само ще сваля регулатора да се види отвора. Мисля, че не съм пълен боклук за да ви лъжа, че клапана не е пипан! Казал съм кое съм пипал. Регулатора лесно ще го сваля. Ще взема щуцера и ще напълним пушката с въздух от бутилка. Щом и затова не си вярваме. Ники не ти прави чест да ме мислиш за лъжец. Хроното може и да е бъгнато. Но всичко което съм казал е истина.


Не виждам логика да мери 1.645 грама с 361 м/с на 235 бара. А 2.6 грама куршум с 267 м/с на 180 бара. Според мен хроното не може да се бърка и да мери от 361 м/с до 267 м/с по един начин. Ако нещо има проблем няма да дава такива разлики от 100 м/с. Поне така мисля.


Вчера бяхме с колегата jony. Много точен мъж. Мерихме с хроното на щангата отново. Мерихме 4 вида проектили и дупчихме едно чамово трупче доста дебело поне 5 см.

Чакам колегата fatalen да ми се обади. Ако има време разбира се. Дано има и бутилка, а аз ще взема щуцера, че имам само помпа и не съм и сменил още дефектиралия о-пръстен на третата степен. Направо го стопих с тия 235 бара онзи ден. Ще взема и хроното с което съм мерил.
 
Последна промяна:

Gadnqra

Редовен Потребител
Сега ти вярвам. Донякъде. Ние говорим за 220 бара. Не за 235 бара. И за 12 изстрела с 360 м/с, с jsb 1,645, в 5 метров коридор. Аз и колегите сме наясно, че пушката може да постигне тази скорост или близка до нея, за 2-3 изстрела, нацепена докрай. Не говорим за това. Нали разбра, че това и 12 изстрела в плато, с тази скорост, в 5 метров коридор и въпросният проектил са 2 съвсем различни неща. Не забравяй, че тази пушка трябва да се помпи на 200 бара. Аз моите тунинги съм ги съобразявал с тези 200 бара. Пробвай, от 200 бара, какво може пушката ти и ще разбереш, какво се опитвам да ти кажа. На мен ми е ясно, че ако напълня на 220 бара, пушка, правена от мен, по начина, който съм описвал в тази тема, ще стреля с тази скорост. Пробвано е. Но няма нито такова плато, нито такъв брой изстрели. Но се съгласявам да тестваме твоята пушка на 220 бара - ще бъде полезно за темата и съфорумците. Но на 235 бара, мисля, че вече е прекалено. Да, тогава още от сега ти казвам, че ще постигне такава скорост за няколко изстрела. Твоето твърдение в началото на темата беше друго. Да се придържаме към него.На fatalen му имам пълно доверие. Неговото присъствие ми е достатъчно. Не си боклук и никога няма да го кажа. Възможно е да е станала грешка винаги. Аз написах и в двете теми, че такива резултати, като твоите не съм постигал, а съм човъркал много пушки от този модел. А и други. Не те мисля за лъжец, а искам да изясним постигнатите резултати и ще се радвам да са истина. Ако не - грешките на никой не ме топлят, нито ще ми осмислят живота. Недоверчив съм към всеки, а не само към теб. Клапанът се открива с едно развиване на резервоара и капачката на клапанното тяло. Това става за около 5 минути и не се налага дори да се изважда клапанното тяло от цевната кутия. Държа на клапана, защото той е в основата на конфигурацията и защото знам колко може пушката с пипан и фабричен клапан. Ако си сигурен в резултатите, които споменаваш не би трябвало да е проблем да го премериш и покажеш и снимаш.
 
Последна промяна:

Jorom

Редовен Потребител
Колега сребърен куршум, не те ли е страх че като помпиш до 235 бара може да стане фал, и то голям фал?
Имам същата пушка като твоята, но моята е от първите 2016 края мисля е произведена и предполам си чел за проблема ми с цилиндъра, но както и дз е...
На втората седмица и бях разпробил трансферпорта и клапанното тяло на 5мм, регулатора ми смея да твърдя че е по-пропусклив и от твоя и от на пушките правени от Гадняра, капачката на клапанното тяло беше разпробита и тя на около 5мм, пружината на ударника беше сменена с по-корава от което впоследствие ми се изкриви ръчката за зареждане. Клапана не беше пипан, както и пружината му..както е при теб! Отвора на цевта е 3,8 мм в най-тясната си част...сега ще го направя на 4,2мм! Е как бе мама му стара ти пишеш за някакви джаули от 70 нагоре, като моето стоково БТ-65 в същия калибър, на което пише че е 63 дж е осезаемо по-силно от крала след почти същия тунинг като твоя!!!
Не, не са о-пръстените, още като беше нова пушката загладих всички режещи ръбоове!
Според мен хроното ти те лъже, не виждам друг вариант.
ПС:
Снощи свалих цилиндъра и го гледах, търкалях, слагах линия в опит да му намеря деформация, после го надух на 100 бара, пак го гледах и търкалях- не мога да открия нищо нередно, днес ще го надуя на 160 и пак ще го меря, търкалям...накрая може и да го шибна в земята да видя дали ще издържи.
 
Последна промяна:

Jorom

Редовен Потребител
DSCI0109.JPG DSCI0109.JPG IMG_20191104_192657.jpg

Вижте какъв голям отвор съм направил само и само да е максимално пропусклив регулатора - пожертвах възможността за регулация на мощността на практика...отворен държи, но ако го затворя може да се счупи, но съм го направил това за максимална мощност! И резултата е че стоковото ми ВТ-65 прави за смях тунингования ми крал!!! И аз искам 70, 80 и нагоре джанки от тоя булпап, ама не ще гадината! С на практика същия тунинг като на колегата сребърен куршум, това е положението при мен! Само от разширяване на камерата на клапана не вярвам че ще се отпуши тая пушка! Макар че имах като идея да направя с дремела фаска отвътре на отвора на клапанното тяло, изоставих тази идея за да не увеличавам още повече обема на каналите! Затова предприех смяна на подхода и приложих тунинга на Гадняра - с изтъняване на клапана и по-силна пружина, та дано вече стане както трябва!
Тия дни ще го сглобя крала и с изтънения клапан, по-силната пружина на клапана, разширяване на отвора на цевта от 3,8 на 4,2 мм, разширен отвор на капачката от 5 на 7мм се надявам най-накрая...поне да докара мощността на ВТ-то
 

Attachments

  • DSCI0112.JPG
    DSCI0112.JPG
    544.9 KB · Прегледи: 105
Последна промяна:

cilindura

Редовен Потребител
Колега, то само с разширяване на отворите не става. Този разширен отвор се явява мъртъв обем и с него няма да постигнеш нищо.
Тук градацията винаги върви отпред назад. Ако искаш висока мощност, трябва да разшириш гърловината на клапанното тяло, както съм направил аз. Проходните отвори винаги вървят от по-голям към по-малък. Тунингът не се прави произволно. Да разпробиеш голяма дупка и да чакаш голяма мощност. Тази голяма дупка си има определено място. Тя не се слага ей-така- където ти падне. Направил съм си ново клапанно тяло с нов, много по-лек клапан, с тримилиметров щок, като о-пръстенът , уплътняващ щока, се намира в клапанното тяло, а не е монтиран в щока. Пружината, натискаща бойния клапан, е мека. Също така е мека и бойната пружина. По този начин не натоварвам конструкцията. Когато разглобя пушката за обслужване, ще публикувам снимки. Засега нямам намерение да я разглобявам, защото при предното разглобяване, спуках микрокапилярната медна тръбичка, свързваща двата резервоара. Това ми отвори големи главоболия. Всичко е възстановено.
 

Jorom

Редовен Потребител
Колко повече от 5,2мм да разширя отвора на клапанното тяло? Или ти имаш предвид това което се отказах да правя - с дремела да разширя отвътре отвора - да го направя като фуния която отвътре-навън се стеснява до размера на трансферпорта?

Тази голяма дупка я правят всички, не само аз! И колко да е голяма - 5мм е! При мен обаче го няма стеснението от регулатора, и не се опитвай да ме убедиш че това дето съм го отрязал от регулатора ми е увеличило мъртвия обем толкова че да се усети! Напротив, убеден съм че само съм спечелил от това което съм направил с регулатора в името на максимална пропускливост!

ПС всъщност, ей сега го мятам клапанното тяло с дремела, та да знам че съм направил всичко което е можело да се направи със сток карантията!

ПС2 С какво да смажа щока на клапана? Имам тефлонов спрей - воднист и друг по-гъст - от Лидл, силиконов спрей, балистол-универсален, моторно масло 10-40? Друго нямам в момента
 
Последна промяна:

silver bullet

Редовен Потребител
Голям шум вдигнах и много се изложих. :wall:

Първо искам да Благодаря на колегата fatalen. Толкова спокоен и стабилен човек рядко се среща! С негова помощ измерихме пушлето.

После искам да се извиня на всички останали и най-вече на колегата с никнейм гадняра. Който даде напълно точна прогноза! И то само на базата на размерите на отворите и вида на пружината. Без дори да е виждал пушката.

Резултатите от измерването с фабричен хронограф модел Прохроно на колегата fatalen са следните.

Стартово налягане в резервоара на пушката Крал Армс Пънчер Брейкър - 225 бара.

Чашки за теста JSB тежки 1.645 грама в калибър 5.5. Същите като тези.
sacmi-exact-jumbo-monster-redesigned-1645g5-5mm-200-br-image_5cc960d904d98_800x800.jpeg


Хронограф фабричен Прохроно
Брой изстрели 12

1. 311 м/с
2. 312 м/с
3. 312 м/с
4. 310 м/с
5. 308 м/с
6. 307 м/с
7. 306 м/с
8. 305 м/с
9. 304 м/с
10. 302 м/с
11. 300 м/с
12. 298 м/с

Налягане в резервоара след 12 тия изстрел 183 бара.

Изводи:

1. Тръбният хронограф, когато е допрян до цевта или до саундмодератора. Мери напълно невярно. Показва нерално високи скорости и плато, което всъщност не съществува.

2. Вярвайте повече на хората с опит в дадена област. В случая аз не вярвах и станах за смях.
 
Последна промяна:

Gadnqra

Редовен Потребител
Не си се изложил - нищо толкова не е станало. Случва се. Най-добре не пълни пушката повече от 205 бара, а направи останалите елементи на тунинга. Тогава ще стреля със сегашните скорости и ще имаш истинско плато. Не исках да се карам с никой, а да се знаят истинските възможности на пушката. Благодаря на fatalen за отделеното време и за съдействието. Специални благодарности на lynx и всички останали колеги, които се отзоваха и също искаха да помогнат.
 
Последна промяна:

Jorom

Редовен Потребител
Поиграх си с дремела, мисля че достатъчно изпилих отвътре клапанното тяло.
Дупнах и цевта на 4 мм, обаче се оказа че имам и 4,2 мм бургия та я дупнах и с нея, после с дремела зачиствах на няколко пъти ръбчето на отвора докато сачмите които прекарвах през цевта започнаха да излизат без задиране в ръбчето...тънка работа си е това.
Не съм смазал щока, но това при нужда мога да го направя и по-късно.
Дотиквача не закрива отвора, засега не съм го изтънил.
Това е новата пружина - малко по-корава е от оригиналната, имам и по-корава, но първо мисля да пробвам с тази. Ще си търся железен левър от турция, че тоя цам за нищо не става!
IMG_20191229_210532.jpg IMG_20191229_212559.jpg IMG_20191229_212607.jpg
 

llcoolj

Редовен Потребител
Поиграх си с дремела, мисля че достатъчно изпилих отвътре клапанното тяло.
Дупнах и цевта на 4 мм, обаче се оказа че имам и 4,2 мм бургия та я дупнах и с нея, после с дремела зачиствах на няколко пъти ръбчето на отвора докато сачмите които прекарвах през цевта започнаха да излизат без задиране в ръбчето...тънка работа си е това.
Не съм смазал щока, но това при нужда мога да го направя и по-късно.
Дотиквача не закрива отвора, засега не съм го изтънил.
Това е новата пружина - малко по-корава е от оригиналната, имам и по-корава, но първо мисля да пробвам с тази. Ще си търся железен левър от турция, че тоя цам за нищо не става!
View attachment 80649 View attachment 80650 View attachment 80651

Колко мм ти се показва щока от корпуса на бойния клапан ?
 

Jorom

Редовен Потребител
Колко изтънявате иглата на дотиквача? Като ще е гарга, да е рошава!

Намериx пост на Гадняра в темата за хатсан, предполагам важи и за крал:

Повече от 2,8 не рискувам да ги изтънявам. А отпред като молив на 2 мм. Но върхът да е тъп, а не остър.
 
Нагоре