Васил Василев
Редовен Потребител
Нова резба ли ще се прави или на старата ?Купи си бит, да може да го набиеш с чук. Удари смело, хем да набиеш бита, хем да отпусне сглобката. После слагаш болтове 12.9
Нова резба ли ще се прави или на старата ?Купи си бит, да може да го набиеш с чук. Удари смело, хем да набиеш бита, хем да отпусне сглобката. После слагаш болтове 12.9
Павка извън темата.Коя е тази програмка която си използвал?12.9 е индекс на якост на болта. С думи прости твърда стомана. Не се замазват стените на шестостена.
Тестовете показаха 350 мс с 1,17 при 120 бара - много интересен резултат като за малкото АТ 44 .
И това е основно благодарение на новия модел задна тапа и заигравките ми с пропускливостта на самия клапан .
Вчера отвих болтчетата на ударника както ми каза. Но се оказа че в моя град няма от тях ще търся в интернет. Знаеш ли тт данните на болтчетата .12.9 е индекс на якост на болта. С думи прости твърда стомана. Не се замазват стените на шестостена.
Нямам спомен. Би трябвало да е М4 х8 или х10 с фрезенкова глава. ИТТ мисля че се казваше магазина в Русе за крепежни елементи. Поръчвал съм при тях.
Ама ти за кое болтче питаш? Останах с впечатление че става въпрос за болтовете дето стягат двете части на рамата.
Дай снимка да го видя.
Такива с торкс Т10 М4 х7 ги има в магазините. Преди седмица купувах тук.