На всички е така. Не е дефект.забелязах на резервоара на БТ-то едно удебеление, мисля че е раздуване.
Колко е допустимата разлика?Аз бих го замерил с шублера, какъв е диаметъра на подутото място при разрешените 200 бара на въздух.
После ще го изпразня и ще замеря на същото място.
Ако разликата е голяма, резервоара е за резервни части или ако още е в гаранция, ще подгоня продавача да ми го смени.
Не искам да те плаша но ако цъфне както го надуваш на 190 бара с метана, по-добре да не си наблизо!
На по-старите АТ-та има одебеление в единия край, не съм убеден че при ВТ-то е същото. Предполагам, че някои колеги са в грешка.Колко е допустимата разлика?
Здравейте, имам въпрос. Преди известно време забелязах на резервоара на БТ-то едно удебеление, мисля че е раздуване. Проблема не е видим, но при прокарване на пръстите по стената се усеща. На около 5,5 сантиметра от тапата с клапана е, като равномерен пръстен около резервоара. Забелязах го след едно падане с пушката, не знам има ли връзка. Помпил съм го с помпа до 220 бара, на метан до 190 бара.
Въпроса ми е, някой сблъсквал ли се е с този проблем, и какъв е реалния риск при ползването на тоя резервоар?
Налага ли се закупуване на нов, или е приемливо ползването на тоя?
забелязах на резервоара на БТ-то едно удебеление, мисля че е раздуване. Проблема не е видим, но при прокарване на пръстите по стената се усеща. На около 5,5 сантиметра от тапата с клапана е, като равномерен пръстен около резервоара.
Ще ти донеса един резервоар от АТ да ми покажеш къде му е "конуса"?Немога да разбера какво умувате ..... АБСОЛЮТНО всички резервоари на Хатсан са със стеснение от към бойния клапан (не е разширение или издуване както го описвате ). Получава се нещо като конус от към БК-то с цел здравина при изтънението на резбата....
Някой резервоари наистина нямат. Мисля по-новите. Говоря за АТ. В момента имам 2 АТ-та. И двете имат стеснение и са от старите.