Точно за такова стеснение си мислих че става дума в последните 3-4 см на цевта.Моите и двата хасана са си с такова стеснение и нарезите на цевта се описват идеално на полата и на главата на чашката при прокарване през цевта на ръка. Не зная какво е ама ме навежда на мисълта за шок.kid написа:.................................................................
На моите две цеви нямаше такива стеснения. Но съм виждал цев с такова което беше дълго 40-50мм.
Йордан написа:Здравейте колеги искам да попитам с какъв материал запълвате отворите на бойния клапан на ат-то? Благодаря предварително.
Да ти е честита и със здраве да си я ползвашgrisha написа:Колеги, извинявам се предварително за тъпият въпрос искам да ви попитам. Преди една седмица си купих Hatsan AT44-LONG 6.35 cal,еднозаряден, дали съм взел добра пушка и дали еднозарядният вариант е по добър от тези с барабана,благодаря ви предварително
П.П. ако може да ми препоръчате добър майстор които да почисти и обслужи пушката изцяло, чул съм че по тези модели трябва някои неща да се пипнат,много ми се иска да вдигна малко и скороста
shstanchev написа:Имах подобен ефект при последния си Асан.
Значи нещата идваха оттам че цевната кутия контактуваше с цилиндъра и дори с махната осмица цилиндъра кривеше цевната кутия...
Проблема реших, като сложих един О-пръстен. Нахлузих го върху трансферпорта и така О-пръстена повдигна (раздалечи) с около по-малко от милиметър допирните точки и изместването изчезна.
staif написа:Да рабираме ли че стават 2-а опръстена един върху друг между цевната кутия и трансверпорта?С Един по 'дебел' няма ли да се получи желания ефект?
Според подписа ти разбирам че хасана ти е еднозаряден. Проблема ти е същия описан от колега apapazov разхлабени болчета които държат цевната кутия.Dimitrov написа:Колеги открих луфт в асана ми.Когато размърдам моноблока,цялата цевна кутия ,с лостчето за зареждане цевта и всичко закачено за цилиндъра играе . Някой знае ли лека за този проблем,че досега не съм го разглабял асана.