Hatsan PCP: AT 44, ВТ65 и т.н.

kid

Редовен Потребител
ФТКС
kid написа:
Предполагам е деформация следствие обработка/началото на резбата/

За това говоря/отбелязаното с червените линий/


На моите две цеви нямаше такива стеснения. Но съм виждал цев с такова което беше дълго 40-50мм.
 

st_beer

Редовен Потребител
kid написа:
.................................................................
На моите две цеви нямаше такива стеснения. Но съм виждал цев с такова което беше дълго 40-50мм.
Точно за такова стеснение си мислих че става дума в последните 3-4 см на цевта.Моите и двата хасана са си с такова стеснение и нарезите на цевта се описват идеално на полата и на главата на чашката при прокарване през цевта на ръка. Не зная какво е ама ме навежда на мисълта за шок.
 

Йордан

Потребител
Здравейте колеги искам да попитам с какъв материал запълвате отворите на бойния клапан на ат-то? Благодаря предварително.
 

praetorian

Редовен Потребител
Йордан написа:
Здравейте колеги искам да попитам с какъв материал запълвате отворите на бойния клапан на ат-то? Благодаря предварително.

Или с натъпкан о- пръстен в канала и отрязан там, дето е отвора.Двата му края се капват лекинко с каноконлит.Така притиснат пръстена в стената на детайла, в който се завива БК не може да мръдне наникъде и с времето се бетонирва на местото си.Просто и лесно.
 

refleks

Потребител
колеги оправих хасанчето :yahoo: , днеска направих нов водач на барабанчето , понеже при оригиналния има много луфт и нова дулна фаска под ъгъл 90 градуса с нещо като балистичен тунел 1.5мм и нещата си дойдоха на мястото , почна да стреля с 280мс в добри групи , пипнах и клапана малко от 190 до 100 бара 50 изтрела в коридор 7мс с средна скорост 276мс :rambo: . Ако може някои да каже разхода как е :cheers: чашки жсб 1.175
 

ToHKa

Редовен Потребител
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2339/125531947514495369051355071253VC5FwKlCSOq1iKVxBh0Z.JPG

Колеги възникна щета ( Хатсан АТ 44-10 5,5 ).Горе показана снимка виждам нещо като ограничител (винтче).
При штракане на празен ход без цилиндър тово винтче се счупи,каква е ролята му вътре и трябва ли непременно да го подновя?

Досещам се че може би е за това, да не натиска иглата когато цилиндъра е напълно изпуснат за да може да се напомпи пушлето, дали е така?

Благодаря!
 

grisha

Новодошъл
Колеги, извинявам се предварително за тъпият въпрос искам да ви попитам. Преди една седмица си купих Hatsan AT44-LONG 6.35 cal,еднозаряден, дали съм взел добра пушка и дали еднозарядният вариант е по добър от тези с барабана,благодаря ви предварително
П.П. ако може да ми препоръчате добър майстор които да почисти и обслужи пушката изцяло, чул съм че по тези модели трябва някои неща да се пипнат,много ми се иска да вдигна малко и скороста
 

st_beer

Редовен Потребител
grisha написа:
Колеги, извинявам се предварително за тъпият въпрос искам да ви попитам. Преди една седмица си купих Hatsan AT44-LONG 6.35 cal,еднозаряден, дали съм взел добра пушка и дали еднозарядният вариант е по добър от тези с барабана,благодаря ви предварително
П.П. ако може да ми препоръчате добър майстор които да почисти и обслужи пушката изцяло, чул съм че по тези модели трябва някои неща да се пипнат,много ми се иска да вдигна малко и скороста
Да ти е честита и със здраве да си я ползваш :cheers: :cheers:
Всеки има собствени виждания и предпочитания за моделите еднозаряден и 10 заряден както и за калибрите. Вече си я взел и нашето мнение е е без значение колко и дали ни харесва. Важно е на теб да ти харесва и да ти доставя кеф от стрелбата. Не ти трябват майстори да ти правят пушката. Има много написано в темата какво се прави и за да направиш най-нормалните неща да я вкараш в пътя не са нужни някакви машини. Всичко става само с две ръце и малко инструмент. Когато си я направиш сам и според твоите желания и изисквания ти доставя най-голям кеф и удоволствие. Ако имаш някакви въпроси или нещо не разбираш можеш да питаш на ЛС на скайп karakondjal ще ти помагам със съвети и напътствия до колкото мога и зная ;)
 

refleks

Потребител
Колеги помагайте , днеска стана много странна аномалия с бт-то , помпам до 190бара и почвам да стрелям .Като падне налягането с 20 бара изстрелите се качват с 2-3см на горе , след 20 бара още 2-3см на горе това става при една и съща скорост платото е равно +- 1/2мс , пушката е с махната осмица разтоянието на стрелба 40м . Дали е възможно високото налягане да деформира полата на чашката и за това да пропада като е надута на 190бара ???
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Имах подобен ефект при последния си Асан.
Значи нещата идваха оттам че цевната кутия контактуваше с цилиндъра и дори с махната осмица цилиндъра кривеше цевната кутия...
Проблема реших, като сложих един О-пръстен. Нахлузих го върху трансферпорта и така О-пръстена повдигна (раздалечи) с около по-малко от милиметър допирните точки и изместването изчезна.
 

staif

Редовен Потребител
shstanchev написа:
Имах подобен ефект при последния си Асан.
Значи нещата идваха оттам че цевната кутия контактуваше с цилиндъра и дори с махната осмица цилиндъра кривеше цевната кутия...
Проблема реших, като сложих един О-пръстен. Нахлузих го върху трансферпорта и така О-пръстена повдигна (раздалечи) с около по-малко от милиметър допирните точки и изместването изчезна.

Да рабираме ли че стават 2-а опръстена един върху друг между цевната кутия и трансверпорта?С Един по 'дебел' няма ли да се получи желания ефект? :cheers:
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
staif написа:
Да рабираме ли че стават 2-а опръстена един върху друг между цевната кутия и трансверпорта?С Един по 'дебел' няма ли да се получи желания ефект? :cheers:

На практика сложих по-дебел О-пръстен. Така вече няма нужда от двата О-пръстена в двата края на трансферпорта.
 

Dimitrov

Новодошъл
Колеги открих луфт в асана ми.Когато размърдам моноблока,цялата цевна кутия ,с лостчето за зареждане цевта и всичко закачено за цилиндъра играе :eek: . Някой знае ли лека за този проблем,че досега не съм го разглабял асана.
 

apapazov

Редовен Потребител
Има две шестограмни болтчета които най вероятно са се разхлабили.Едното се намира под барабана на цевната кутия,а другото в задната част на ц.кутия.За да видиш задното свали оптиката с монтажите или моно блока там с каквото си в момента' че може и да го загриват.После стягаш внимателно за да не прее..ш фрезенките на болтчетата.Елементарно е.Поздрави
 

st_beer

Редовен Потребител
Dimitrov написа:
Колеги открих луфт в асана ми.Когато размърдам моноблока,цялата цевна кутия ,с лостчето за зареждане цевта и всичко закачено за цилиндъра играе :eek: . Някой знае ли лека за този проблем,че досега не съм го разглабял асана.
Според подписа ти разбирам че хасана ти е еднозаряден. Проблема ти е същия описан от колега apapazov разхлабени болчета които държат цевната кутия.
Решението обаче при еднозарядния вариант е малко по сложен понеже едното болче се намира под канала в който се поставя чашката. За целта се сваля цевта и после този канал. едва тогава се стига до това болче и се затягат двете . Задното се вижда от дупката на релсата където е оптиката.

Тук съм направил една схемичка какво се прави. Желая ти успех :cheers: :cheers:
 

kid

Редовен Потребител
ФТКС
Става и без сваляне на цевта ;)
Зареждаш/без да връщаш лоста за зареждане/, развиваш/без да махаш/ стопорното болтче - показано с червената стрелка на снимката.
С имбуса/или нещо с Г - образна форма/ избутваш детайла на който поставяш чашката назад.
Задържаш с пръст/понеже има пружина зад него/... а с другата ръка стягаш болтчето което държи цевната кътия...
После пускаш въпросния детайл, центрираш, затягаш отново стопорното болтче което го държи и си готов...
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Не знам на БТ-то ти дали ще пасне тази цев...
Но от лични наблюдения мога да ти кажа, че не знам някой да се е похвалил откъм точност с този модел АСАН.
:-\
 
Нагоре