Имам приятел с Туарег 2009 г , 5 цил 2,5ТД , автомат естествено. Купил си го е нов , с всички екстри + офроуд пакет+ въздушен лифт . Хора с неговия статус никога не карат толкова стари коли . А той е толкова доволен от Туарега , че не знае с какво и защо да го смени . Доста е едър на килограми , но отпред е достатъчно широко . Отзад е по-тясно от Паджеро , Теракан и Крузера , и малко по-широко от Х5. Сега ще взема новия Туарег , ама още го нямало .
Карал съм го много пъти , и много съм се возил . Този двигател се слави като много добър и икономичен , и наистина от всички джипове върху които имам наблюдения този е най-икономичен и достатъчно пъргав (поне до 150-160 км/ч) . Имат и 6 цил 2,5 , но 5ка е по-добър , ако ще е 6 цил , да е 3,0 .
Сигурно заради в. лифт , това най-комфортния джип който съм карал ( щото една , или 2 год по нов Кайен с пружини е доста по-твърд, а е си е Туарег с други ламарини ) . Като е на авто сам си определя височината и твърдостта спрямо пътя, дупките, завоите и скоростта . На магистрала залепва като лека кола . На черно е невероятно проходим , и то с асфалтови гуми . И явно е здрав , като знам как и откъде го кара собственика . На дупките няма друга такава возия . Има един гаден "път" зад фабриката за халетатата ни , с какво ли не съм го минавал , нищо дори не се доближава до скоростта на Туарега по него . Само новата Навара (2017г) също не ти откача главата там. Примерно Х5 е толкова дървен , че на този път не може да се кара с повече от 4-5 км/ч.