Моят автомобил.

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Те съветите хубави, ама автоджамбазите купуват и продават коли и това им е работата от години.
Та са стари кримки и са се нагледали и наслушали на всякакви номера.
Пък човек купува кола максимум ... колко коли да купи човек през живота си.
Относително понятие ама....
Каквото и за колкото пари да го купиш, щом джамбазина се съгласи, все си от страната на булката.
 

оги-пз

Редовен Потребител
То е ясно че има случаи в които си прецакан. Когато успееш да бутнеш повече, защото те като търговци искат да вземат възможно най-много при евентуални бъдещи ремонти ще си по спокоен.
 

mdinkov

Редовен Потребител
На мен не ми харесва , предпочитам да отпадне нотариуса не кат , защото да ходя при нотариус за 15-20г кола и да плащам 1/5 от стойноста и за прехвърляне ми се струва далеч по бюрократично .
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
те като търговци искат да вземат възможно най-много
Търговецът е лисица, и това, което ти смъкне, той го е добавил към цената, която иска да вземе. Всичко това е, за да не се чувстваш ти прецакан, а да останеш с чувството, че си на голяма далавера и офертата не е за изпускане.
 

оги-пз

Редовен Потребител
Това е ясно, че е така и няма как да вземеш нещо без търговеца да си получи надценката. Мисълта ми беше да свалиш повече от надценката в/у надценката.
 

D I M I T A R

Новодошъл
Колеги, днес КАТ ме светнаха с доста висока скорост на изхода на града.
Някой знае ли дали има значение къде точно трябва се намира предупредителната табела.
За разстоянието на което трябва да бъде прочетох, но има ли значение дали е в ляво или дясно, дали е скрита в храсти или трябва да е на видно място.
Значи табела имаше, но не я видях, в последствие гледайки клипа от видеорегистратора ми я видях че е сложена в лявата страна и бутната в храстите които разделят двете платна.
Питам, не за да си намираме на приказка , а да зная дали мога да обжалвам електронния фиш.
Ето две снимки от клипа къде е табелата и патрулката. Разстоянието между табелата и патрулката според мен е спазено.

View attachment 64873 View attachment 64874

Здравей Колега,
Към днешна дата им ли развитие по случая?
Надявам се, че всичко е наред.
 

dberov

Редовен Потребител
Уж успях да се оправя, все още не съм получил снимката...
 
Последна промяна:

D I M I T A R

Новодошъл
ОК.
Питам, защото и аз имам подобно нарушение в средата на април - на входа на Обзор посока Бургас има стационарна камера.....и сега съм в очакване. Много от колегите казват, че не работела..но знае ли човек.
 

sess84

Редовен Потребител
Колеги някакви лични впечатления от 2,5 литровите Туарег и патфайндер , че по форумите много са пристрастени към марките си и респективно обективността не е на лице ,.;)
 

lynx

Редовен Потребител
За Нисана не мога да ти кажа почти нищо, но бих те посъветвал да подходиш доста предпазливо ако ще купуваш/избираш "ГоУемият ГоУф" 2.5.
Мой познат си оскуба косите, тая кола непрекъснато е в бокса с неприятни и досадни проблеми.
Развалят и се неща, които на никоя друга кола не биха се развалили никога.
Знам ли, може и да е много лош късмет...
А за мАтора на колата, какво да ти кажа-срам!
174 коня за тоя тежък дзвер е истинска мъка, набира до 100 за 13 секунди. Подигравка и срам за марката, мудност и досада.
В последните години много производители започнаха да слагат в SUV автомобили, двигатели проектирани за леки коли, за да зарибят мераклиите за нисък разход на гориво и резултатите в общия случай са неприемливи. Някои хора купуват кола с най-малкия мотор и после почват да ровят разни чипове и др., но за мен по-доброто решение е да се вземе кола с по-голям двигател.
Частите на Туарега не са евтини и е важно при покупката да не изтеглиш късата клечка.
А иначе Големия Голф изглежда доста съвременно отвътре и отвън, с много екстри е, и показва завидна проходимост за класа си.
 
Последна промяна:

sts1969

Редовен Потребител
Колеги някакви лични впечатления от 2,5 литровите Туарег и патфайндер , че по форумите много са пристрастени към марките си и респективно обективността не е на лице ,.;)
Нов Патфайдер на втора година скъса колянов вал, видях го-отрязан като с лазер. След още една година сдаде багажа и разпределителен. Общо взето, от 12 месеца ползване, 6 месеца е в бокса. ???
 

Dominus

Редовен Потребител
Рачо, не е късмет това което се е случило на твоя човек. Напоследък тази марка се превръща в символ на трошките. От WV много държат колата ти да се строши като изтече гаранцията и да си купиш нова.
 

sess84

Редовен Потребител
Голямо кумене ще падне , относно слабите мотори вече ми мина мерака да настъпвам газта, по - скоро търся комфорт и удобство и големия голф повече ме блазни ама знам ли.. Ако бях с по компактни размери лесно щях да си намеря таратайка ... Мерси за мненията ако някой друг има някакви наблюдения ще съм благодарен
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Ако размера е от значение, поогледай Лендкруизърите, па макар и по-старички.
Трибека след 2007 също е добра опция.
Запазен МЛ до 2004 тоже.
 
Последна промяна:

lynx

Редовен Потребител
...относно слабите мотори вече ми мина мерака да настъпвам газта, по-скоро търся комфорт и удобство и големия голф повече ме блазни ама знам ли..
Точно за комфорт и удобство е добре да имаш някое допълнително конче в запас под капака.
Ако пътуваш често извън града, знаеш каква мъка е с тромава кола да изпревариш примерно камион, като наближават завои или се виждат прииждащи коли в далечината. Вече повечето от нас нямат джигитски мераци, но е добре колата да не е прекалено тромава. С малко по-мощна кола ще чувстваш по-голяма увереност при евентуални изпреварвания или ако се налага да реагираш по-бързо в дадена ситуация.

P.S.
Ако си с по-едро телосложение, Туарега може и да не ти е много удобен.
Разходи се до някоя автокъща и седни в колата, за да прецениш дали ти пасва.
 
Последна промяна:

andi

Редовен Потребител
Имам приятел с Туарег 2009 г , 5 цил 2,5ТД , автомат естествено. Купил си го е нов , с всички екстри + офроуд пакет+ въздушен лифт . Хора с неговия статус никога не карат толкова стари коли . А той е толкова доволен от Туарега , че не знае с какво и защо да го смени . Доста е едър на килограми , но отпред е достатъчно широко . Отзад е по-тясно от Паджеро , Теракан и Крузера , и малко по-широко от Х5. Сега ще взема новия Туарег , ама още го нямало .
Карал съм го много пъти , и много съм се возил . Този двигател се слави като много добър и икономичен , и наистина от всички джипове върху които имам наблюдения този е най-икономичен и достатъчно пъргав (поне до 150-160 км/ч) . Имат и 6 цил 2,5 , но 5ка е по-добър , ако ще е 6 цил , да е 3,0 .
Сигурно заради в. лифт , това най-комфортния джип който съм карал ( щото една , или 2 год по нов Кайен с пружини е доста по-твърд, а е си е Туарег с други ламарини ) . Като е на авто сам си определя височината и твърдостта спрямо пътя, дупките, завоите и скоростта . На магистрала залепва като лека кола . На черно е невероятно проходим , и то с асфалтови гуми . И явно е здрав , като знам как и откъде го кара собственика . На дупките няма друга такава возия . Има един гаден "път" зад фабриката за халетатата ни , с какво ли не съм го минавал , нищо дори не се доближава до скоростта на Туарега по него . Само новата Навара (2017г) също не ти откача главата там. Примерно Х5 е толкова дървен , че на този път не може да се кара с повече от 4-5 км/ч.
 
Последна промяна:

sess84

Редовен Потребител
точно тези противоречиви мнения за туарега много ме възпират и вече почвам тотално чудене дали изобщо да махам тераното:sorry:

Извинявам се за поредния пост.. Нисана се оказа голям само на габарити купето е много неудобно особено за пасажерите отзад, туарега нещо много негативни мнения взе да събира .. Някой със Санта фе 2.2 или 2.7 да сподели мнение...
 
Последна промяна от модератор:

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Ако е до 2006-та, по-добре заглеждай Тераканите, отколкото Сантафета.
По-надежден, по-проходим, по-голям вътрешен обем, по-нисък разход на гориво.
 

sess84

Редовен Потребител
От 2007 нагоре .. между другото Форестър-а по- малък ли е от трибуната пак от 2007 нагоре
 
Нагоре