Аз пък маздата ми харесва. Какви са съображенията да я прескоча. Не карам офроуд и рядко излизам извън пътя (освен на някое състезание по ФТ)
Подробно проучих слабите места на Маздата, Форда и Хондата Акорд. Маздата си я сравняват с Акорда, маздата страда от ръжда преди фейслифта 2005 след фейса е ОК (аз гледам фейс 2007) а и последните коли от даден модел и фейслифтовете обикновенно са по -надеждни и изпипани от първите. Проучих как са частите за мазда 6 - ами струва ми се даже евтина потдръжката, като на фокуса е кажи речи. (окачване, обслужване, спирачна система, съединител и тн.т ) От маздата мога да си позволя най -скъпия вариант от тази година, докато за другите не е така. Общо взето ми се иска да похарча до макс 9-9,5 за колата и да оставя 2,5 -3 хил за след покупката (обслужване , гражданска застраховка , регистрация, каско) Общия бюджет е 12,5 хил лева за покупка и обслужване. Та при субарутата по кефещите екземпляри са по 11- 12 хил и става малко на ръба.
За форда знам че е сегмент Ц , а останалите сегмент Д и са различен клас, но пък и сега се оправям с Голфа. Проучил съм и по руските форуми - да фордовете може да имат проблеми , но това не важи за 1,6 бензин (това е най надеждната комбинация за фокус)
Пацо щом имаш добър газаджия реша ли да газифицирам ще ми дадеш данни. Общо взето преди малко правих малко сметки и излиза, че в момента както въртя много малко километри 8-9 хил на година(даже 10 не съм стигнал от както съм на тази работа последната година) ако взема бензин до 2000 куб и разход 8 извънградско и 10/12 градско няма да има смисъл от газифициране. Виж ако взема суби 2,5 или 3.0 тогава ще газифицирам. (ще трябва да избивам газова и по-високия данък на многото кончета)За субитата ще трябва Пеко да каже повече и говоря снего как са цените на частите и облужването.
Беров - колата няма да е допълнителна, а ще трябва да замени две коли (мерцедеса и голфа - затова гледам да хареса и на жената и същевременно да кефи и мен) Евентуално догодина може да взема някакво мъниче за градско каране само в София (жената да ходи на работа с него, че тя няма метро до работата си и се кандилка по транспорта по 45 минути на отиване и толкова на връщане)
Та това смятам да е основна кола. Не си заслужава да давам повече пари за кола с малкото километри които навъртам последно време, но все пак искам нещо сигурно и надеждно.
За нова също няма смисъл защото ще се обезцени за 4-5 години много а ще е на 35-40 хил км. на петата година а ще съм загубил много пари от обезценка. Затова не ми се дават много пари с тези малко километри дето минавам. До преди 2-3 години въртях по над 20-22 хил от които само в София градско 10-12 хил и беше друго , но сега не е така.