Моят автомобил.

andi

Редовен Потребител
Нисък разход на гориво е едно, ниска себестойност е друго, а комплексната оценка се казва Себестойност на Притежанието.
Това вече включва всичко дадено като разход по автомобила и ако го разделиш на километрите ще получиш съвсем други сметки
Супер го обясни ! Ама си мислех , че всеки го интересува тази сметка .
Щото каква е файдата за джоба ни , че колата гори малко като даваме много за ремонти ?
Или гори малко и не даваме за ремонти , но каското , данъка и обслужването в гаранционния сервиз са 5000 лв на година ?
 

barbaron

Редовен Потребител
Щото каква е файдата за джоба ни , че колата гори малко като даваме много за ремонти ?Или гори малко и не даваме за ремонти , но каското , данъка и обслужването в гаранционния сервиз са 5000 лв на година ?

Този въпрос е със скромен отговор - "Прогреса клати феса". Новото има внедрени много повече системи за сигурност и комфорт на пътя и до някъде дават повече надеждност. За да можем да оценим казаното е достатъчно да седнем в една лада петица (ай да не е жигулка) и в един мерцедес, излязъл от завода тази година и с най-ниско ниво на оборудване (за да не ни е чак толкова лесно)...

Животът цена няма, а екстрите в един "по-нов от стария"автомобил, могат да ни го запазят. По тази причина някои хора предпочитат да дават парички за каско и гаранционно обслужване и да не се занимават да мислят как да спестят от автомобил - за сметка на съществуването си... Е, правят го тия които имат възможност...

За всеки "влак има пътници" и не можем да виним никого за индивидуалното решение "каква кола да карам"...

Късмет на всички!
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Зрителите около трасето са или извънаредно смели или дрогирани.
 

rifle

Потребител
Не, това е бензин в кръвта- и когато един път влезне,няма излизане...
 

Бочко

Редовен Потребител
ФТКС
Руската автомобилна промишленост...
Доколкото разбрах е правена отново в завода в Уляновск при "онази" УАЗ-ка, която не помня къде беше публикувана.
... и дръжката паднала, защото била "заключена вратата" :lol::lol::lol:

 

vas2308

Редовен Потребител
ФТКС
Я малко да съживя темата.
Имам намерение да взема нова (на старо) семейна кола (да смени Голф 4 -ка, 2000 год - 1,6 бензин, която взех по случайност и може би защото никак не харесвах голф , тоя пък взе че потвърди "мита" че не се чупят и вярно се оказа безпроблемна машина, та за 3 години ми стана симпатичен)
Сега искам нещо по-новичко , дето да карам следващите 5 години.
Насочил съм се към Форд Фокус МК 2,5 (2009- 2010- 2011 год) Хечбек 5 врати, в краен случай комби.
Някой да има опит с посочения модел. Чудя се и за двигател - 1,6 бензин или дизели 2.0 TDCI, 1,6 TDCI .
По принцип разхода на гориво не ме притеснява толкова - искам надеждна кола.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Доста татъркани като служебни автомобили от среден клас. Това говори много относно надеждността.
1,6 дизела е ОК, без кой знае какви сериозни проблеми. Бензиновия и той.
 

vas2308

Редовен Потребител
ФТКС
Доста татъркани като служебни автомобили от среден клас. Това говори много относно надеждността.
1,6 дизела е ОК, без кой знае какви сериозни проблеми. Бензиновия и той.

Сега чета за двигателите - 1,6 TDCi и 2,0 TDCi са си френските дизели 1,6 HDi и 2,0 HDi и се монтират в форд ....та ако има собственици на пежо или ситроен с тези двигатели , може да споделят инфо за двигателите.
 

Dominus

Редовен Потребител
Васко, аз карам пижо с 1,6hdi. Нямам никакви оплаквания. Карам я вече 4-та година. Горивна система бош. За форд мога да кага следното. Двигателчето е също много добро, но вграждат горивна система делфи. Много кекави помпи и дюзи. Като цяло пилят помпи и разсипват и дюзите. Ако купуваш нещо с делфи, задължително си калкулирай ремонт на помпа и дюзи - около 1800лв. Зависи кой и къде ще те цери. А и форда ми е малко като каруцарско возенето и комфорта. Най-важно е колата да е подържана и пазена. Малко километри не са гаранция.
 

apapazov

Редовен Потребител
Жена ми кара 407 2,0HDI от чисто ново. Двигателя е много здрав потвърждавам. В момента е на 350 000км минати лично от нея и не е имала никакъв проблем/говоря за двигателя/
Да не си кола в жена ми. Пали се сутринта студена на -20 и се тръгва с мръсна газ. Пистовия ремък го скъса миналата седмица. Беше оригиналния. Страх ме е да погледна ангренажния дали е сменян
 

big_dragon

Редовен Потребител
Жена ми кара 407 2,0HDI от чисто ново. Двигателя е много здрав потвърждавам. В момента е на 350 000км минати лично от нея и не е имала никакъв проблем/говоря за двигателя/
Да не си кола в жена ми. Пали се сутринта студена на -20 и се тръгва с мръсна газ. Пистовия ремък го скъса миналата седмица. Беше оригиналния. Страх ме е да погледна ангренажния дали е сменян
+1
За сега няма измислен по-добър дизел, точно този 2,0HDI:winner:
Заводския ангренаж се сменя на 240 000 км.:bravo:
Аз го смених есента. Беше като нов...:banana:
 

boko4545

Потребител
+1
За сега няма измислен по-добър дизел, точно този 2,0HDI:winner:
Заводския ангренаж се сменя на 240 000 км.:bravo:
Аз го смених есента. Беше като нов...:banana:
.....има,2.4 JTDI/5цил/...имат го алфи,ланчии,фиати,волво V70/90 и някои фордове ....като цяло преживява повечето от подобните,електрониката е на Бош:)...много икономичен:cheers:
 
Последна промяна:
Нагоре