Моят автомобил.

A

Anonymous

Гост
Тия и други подобни кадри ги гледах в КАТ Варна като си сменях книжката. И като си помисля, че всичко това е отражение на първите 7 години. Пълна абуригенщина и при пешеходци и пришофьори.
А относно организацията на движението, да има някаква организация тук там, нооо... когато е тук там няма как да очакваш джигитите да я смятат за задължителна щом като от КАТ не я смятат за такава. Примери много:
Във Варна например дори не мога да си спомня дали скоро съм виждал някакви линии по булевардите прекъснати или непрекъснати или стоп лента - карам по спомен и по усещане. Да не говорим за ъпсурдите като наскоро направеното кръговото по околовръсния път за крайезерния - там с колата едвам влизам в него, а и камьони минават от там, познайте как? Ами така направо през бордюра. Или "кръгово-квадратно-триъгълното" до ЖП Гарата с два острова и три под острова , първия път като минавах от там направо ми идваше да извадя картата. И като си помисля че някой е взел пари за да се из*ере на платното :wall:
За шофьорските курсове пък ... там е трагедия, има , ама наистина има хора на които не трябва да се дават книжки. Може би трябва някакъв психо тест за Б категория, незнам. Има хора които карат буквално на шано, на принципа НЯМАМ ВИДИМОСТ АМА МИНАВАМ ПЪК КАКВОТО СТАНЕ - ДАНО ДА МИНЕ. Еми ще минава от време на време ... до едно време.
Безаварийна на всички ;)
П. П.
Това за силата на клаксона ме УТЕПА ;)
 
A

Anonymous

Гост
:no:
Ti-kara-li-piqn.jpg
 

simeon40

Потребител
Аз карах личната кола на абитурентската ми на отиване и връщане. На отиване не съм близнал, вечерта умерено колко за наздравици, ядене, сън и сутринта след обяд обратно.
 

didarai

Редовен Потребител
ivodoc написа:
Да, ама да видя някой да се блъсне?
Братовчед ми скоро се върна от там.Каза че е точно така.На това видео обаче малко са забързани нещата.Вижте пешеходците как ситнят.Също се забелязва ,че точно преди кръстовището те намаляват много(сигурно дори до първа) и ако не могат да минат ... спират.Дори и да се блъснат с такава скорост(10-20 км/ч) и при положение ,че все пак ще реагират,по-скоро ще е нещо като рязък натиск преди да спре,а не удар.
 
A

Anonymous

Гост
Колеги, имам проблем със запалителната система :'(
Купих си кабели Тесла, подбрани по каталожен номер на двигателя, обаче изолацията им проби на 3-тия ден.
Взех си кабели беру и тяхната изолация се проби, правеха дъгички в основата при металните лули.
Някой има ли идея защо ми се случва това? Това се случва при положение, че са ми сменени капачка, палец , бубина, свещите са бош 4 полюсни ( тия които ми ги слагаха казаха че ми слагат такива щото съм на газ ).
Свещте са на около 3000км, извадих ги, бяха леко бели - матирани.
Възможно ли е свещите да пре*бават кабелите?
Двигателя е АБУ 1,6
Помагайте :write:
 

kamo_73

Потребител
Точно,защото си на газ ти трябват ЕДНОПОЛЮСНИ карам същия мотор и4 полюсни БЕРУ отидоха в кофата ,защото се зацапваха и правеха нагар.Сега съм с 1 полюс БОШ от близо 2 год и нови кабели тесла и нямам грижи.А при теб защо се получава пробив незнам,едва ли е от свещите.Успех
 

boceto84

Потребител
Колега трябват ти ЕДНОПОЛЮСТНИ.Точно на Бош свещите за газ са с една малка чепнатина на на електрода.провери да не са те прецакали :-\.Колкото до кабелите най-вероятно са менте.оригиналните на бош струват от 25 до 35лв за брой,това прави около 120-180лв за комплект.Със сигурност причината да се изцакват не е в свещите.Мога да те посаветвам само да пробваш да си махнеш ламарините от лулите.Става лесно с отверка и клещи,след процедурата наи вероятно няма да имаш проблем

П.С.пробваи това с старите кабели които ти прескачат ;)
 
A

Anonymous

Гост
boceto84 написа:
.Мога да те посаветвам само да пробваш да си махнеш ламарините от лулите.Става лесно с отверка и клещи,след процедурата наи вероятно няма да имаш проблем

П.С.пробваи това с старите кабели които ти прескачат ;)
На старите кабели това вече е направено! А кабелите Беру ми се сруваха хубави, а и цената беше 95лв.
Иначе за свещите съм съгласен, че са ме метнали нещо, но не знам какво да мисля. За сега карам пак със старите кабели и са много по добре от "Новите" след като пробиха изолацията.
Има ли други мнения? Хайде, много от вас работят в сервизи. :bravo:
 

jimmy_mln

Потребител
За свещите мога да кажа че най-добри са Бощ Итриум, те са с най-добри характеристики за газ. Относно кабелите, не е редно да махаш ламарната отгоре, щтом е там има защо и другото е че в лулите има сапротивления, които са различни за различните двигатели, може просто да не са подходящите кабели.

ПС Проблема може да не е в кабелите, без да се закачи на мотортестер си е живо налучкване.
 

boceto84

Потребител
Незнам как е при теб но съм имал случай,когато проблем създава и пластмасовата капачка ,която се слага върхо дистрибутонрната.Проблемът се оказа че самата тя създава конденз м/у дистрибуторната.
 
A

Anonymous

Гост
О, да.
Колко ядове ми направи тази капачка...
Колата взе да прекъсва, да се държи странно, да губи искра. Като махнах капачката всичко се оправи.
 

angelmr

Редовен Потребител
Давайте съвет.
Карам форд ескорт 98-ма. Преди половин година след един ремонт онези пишман майстори ми измили двигателя с пароструйка и от тогава той не е същия. Под 2000 оборота не е в състояние да ускорява въобще и едновременно с това прекъсва при ускорение. Пробвах какво ли не да оправя. Смених свещите, които така или иначе бяха изгорели. Имаше подобрение, но малко. След това забелязах че не ми работи термометъра. Смениха го и отново имах подобрение, но отново не напълно. За периода от миналото лято до сега консумацията скочи от 7.3 на 10.3. Мислех че е от настройките на газовата които не са пипани година и половина, но и на бензин прекъсва.
Някой да има идеи какво още може да не е наред?
 
A

Anonymous

Гост
Мой познат се оплака, че едно такова измиване му прецакало ламбда-сондата.
 
A

Anonymous

Гост
boceto84 написа:
Незнам как е при теб но съм имал случай,когато проблем създава и пластмасовата капачка ,която се слага върхо дистрибутонрната.
При мен този проблем е отстранен.
 
A

Anonymous

Гост
angelmr написа:
Давайте съвет.
Карам форд ескорт 98-ма. Преди половин година след един ремонт онези пишман майстори ми измили двигателя с пароструйка и от тогава той не е същия. Под 2000 оборота не е в състояние да ускорява въобще и едновременно с това прекъсва при ускорение. Пробвах какво ли не да оправя. Смених свещите, които така или иначе бяха изгорели. Имаше подобрение, но малко. След това забелязах че не ми работи термометъра. Смениха го и отново имах подобрение, но отново не напълно. За периода от миналото лято до сега консумацията скочи от 7.3 на 10.3. Мислех че е от настройките на газовата които не са пипани година и половина, но и на бензин прекъсва.
Някой да има идеи какво още може да не е наред?
Някоя вечер спри колата на много тъмно място, изгаси фаровете, отвори капака и форсирай рязко двигателя като гледаш капачката, кабелите и свещите. Може да се окаже, че прехвърчат искри.
 

jimmy_mln

Потребител
Имах теч от скоростите,веднъж долях масло и сега всеки пат като го проверявам става все повече и повече :eek: :wall:


ПС теча спря след като долях масло
 
A

Anonymous

Гост
jimmy_mln проверяваш нивото когато колата е на равно място и е изстинала. Почни да го източваш и продаваш или направи нов теч!

Pezi_80 провери разстоянието на свещите. По-точно първо си виж производителя какво разстояние ти дава и после виж дали е същото на новите. Ти у форуму на голфу що не четеш? Поне един гуугъл да беше праснал. Как може да отиваш на майстори неподготвен. ;)

angelmr боб хвърлях, но ползва нямаше. Какъв ти е двигателя (ясно, че е бензин)? С каква газова си (марката и модела не ме интересува)? Изгорели свещи!? Кой термометър (не ми казвай, че е за външната температура)? Обикновено термометъра който показва показанията на таблото не е същия, който компа на колата следи температурата и следователно няма как да имаш някаква промяна, ако си сменил този който ти показва показанията на таблото (макар да нямам наблюдения при форд и може да е един датчика, но се съмнявам). Ремонт на какво са правели майсторите(ясно че е на колата, но какво по-точно)? Карал ли си я след ремонта им и преди измиването(ако са правели нещо което не е свързано с ДВГ, можеш да пропуснеш този въпрос)?
 

petkof

Редовен Потребител
Тук става интересно!С нетърпение очаквам отговори на въпросите на rook. :crazy:
 
Нагоре