Моят автомобил.

prinz Eugen

Потребител
Това във връзка с уникалноста ни :D
 

Attachments

  • motorsdvigatelnaopel2ay.jpg
    motorsdvigatelnaopel2ay.jpg
    378.6 KB · Прегледи: 109

prinz Eugen

Потребител
При по-внимателно вглеждане,се вижда и че е на ГАЗ :eek: ,а как е сглобяван от парчетии тръбички,рифелова ламарина...и въобще каквото е имало под ръка на двора...не е истина :-\ -пожарогасителят играе ролята на газова бутилка :pardon: и т.н.
 

akiro

Потребител
Понеже си бях направил голфа като джип(като кънтри) и много хора ме питаха -ако има интерес ще опиша как- ако не -да не задръствам форума-много лесно става толкова висок,че задната броня беше педя над коляното ми ;)
 

andi

Редовен Потребител
Повечето коли ( Голфа кола ли е , или диагноза ;) ;) ;) ) се дигат лесно . Ама ако прекалиш , и лесно чупят каретата !
 

akiro

Потребител
Ох... продал съм го от почти година .Направен беше ... 1-1 с кънтрито.-даже и отзад гумата я бях направил с ъс същите стойки-... Отпред се купуват най високите оригинални амортис. (-от каталога) после+ предни пружини от пасат комби-пасват идеално-става малко по-твърдо окачването-моят беше дизел, така,че е с тежък мотор -... отзад отрязах внимателно ушите на оригинлните амортис. ,намерих стари,-вътрешния им диаметър -колкото външния на тези с отрязаните уши-снадка-и готово. Сетих се,че ушите на по-дебелия не пасваха -махнах ги и си заварих оригиналните. Размера на снадката непомня- 10-15 см ??? ВАЖНО-ЗАВАРКИТЕ С МОКРА КЪРПА И ТОЧКА ПО ТОЧКА ДА НЕ СТАНЕ :bomb:-отначало стана страшно висок отзад-намалих дължината на снадката-пак остана леко "вирнат,но вече се ядваше-ако открия снимки ще постна. Някокло години го карах-баири-кърища-не мръдна-Внимавайте само в завойте-стана по-нестабилен,но това се очакваше ;)
 

Беселин

Потребител
www.avtorezervevropa.com

Колеги не ходете тук!!
Вчера баща ми ходи да му рециклират стабилизиращи щанги на задната част от ходовата част на джипа.Оставил джипа, свършил работа по центъра, отишъл да си го вземе и му казали:
-Неможахме да ти рециклираме щангите ама ти оправихме предницата. :eek:
 
A

Anonymous

Гост
;)
1273238733_3.jpg
 

didarai

Редовен Потребител
Абсолютно нормална гледка.Само не мога да разбера другата защо се пули след като е същата ;).За жените които познавам най-важните неща за шофирането са......тъмните очила :cool: и волумето да е на мах ;).Примери много,ефекта винаги е един и същ.Жена зад волана :-\ (има и многоооооооо редки изключения)
http://vbox7.com/play:1d9aad3b&al=1&vid=477185
 

praetorian

Редовен Потребител
Да ви кажа, всички жени зад волана са един дол дренки, независимо от колко време шофират ???Поне така показва моята статистика.Просто не искайте от една жена да мисли логично, да реагира бързо и да се съсредоточи в това, което трябва да върши - все неща, от които зависи доброто шофиране.Май не им е заложено генетично. :pardon:
 
A

Anonymous

Гост
Има жени, които карат добре и не правят глупости по пътищата. Изключение са от правилото.
Но и от едните, и от другите не очаквайте колегиално отношение на пътя. Колко пъти жена ви е давала път в задръстване? Решат ли, че те са с предимство (дори и да не е така), стисват волана до побеляване на кокалчетата, погледът право напред и готови да газят наред.

Сигурно сте виждали доста такива, но продължават да са ни смешни.
http://biskvitka.net/2010/03/08/nashite ... olana.html
 

mdinkov

Редовен Потребител
жена да стане шофьор е почти абсурд , да почувства колата да направи точен завой , една кола в женски ръце за броени дни заприличва на войнишко канче . но 99% от тежките катастрофи с лош край (недай Боже ) са дело на мъже .
 

jimmy_mln

Потребител
След като изгледах това клипче http://www.spetrov.com/video/weird/streets-of-sofia, не мога да се здържа и ще го коментирам. Че хората които отговарят за организацията на движението не са си свършили работат е ясно и наличието на безброй камикадзета, било то с МПС или пеша, правят София един от най-непривлекателните градове в България ЗА МЕН.
 
A

Anonymous

Гост
Трудно ми е да се съглася, що се отнася до организацията на движението.
Не мисля, че си прав. Движението е сравнително добре организирано, с изключения на някои места.
Но безумните изпълнения на някои шофьори са безспорни. Как другояче да наречем многократните случаи в клипа (а и извън него) на пресичане на двойна непрекъсната линия, обратни завои при интензивно насрещно движение, минавания на жълто (за софиянци това е друг вид зелено), оранжево (края на жълтото ;) ) или директно на червено... Да не говорим за обичайното каране в грешно платно или директно в насрещното, за да се изпреварят всички чинно чакащи глупаци и да се заеме място пред всички останали, като това място най-често е до към средата на кръстовището, защото редовно има някой, който е спрял със задни гуми на пешеходната пътека.
Колкото и добра да е организацията на движението, докато има хора, които смятат, че правилникът е създаден за другите и че правилата са пожелателни ( а тези, които ги спазват, го правят единствено за да улесняват тарикатите)... няма да има оправия.

П.П. И понеже стана дума за шофирането в София...
Освен избирателния далтонизъм, софийските шофьори масово проявяват и друга интересна черта - сляпа вяра в силата на клаксона. Много от тях са дълбоко убедени, че само силата на звука е способна да премести колата пред тях... а също и намиращата се на 3-4-5 коли пред тях, и дори да разтика задръстване. ???
 
Нагоре