A
Anonymous
Гост
А някой от вас трейдва ли?
cdman написа:За да бъде добро едно MMRPG трябва задължително да има месечна такса. Парите които се събират от продажбите никога не биха стигнали за сървъри , интернет връзка и доработки на играта. През годините от 2005 насам излязоха много "убийци" на WoW и всичките до една залязоха. Причината е че такъв тип игра иска много ресурси - постоянно ъпгрейди на техниката и постоянно разработка на ново съдържание.
Еми точно това правят Близард , аз си плащам с кеф 25лв на месец. До момента вървят само напред като имам предвид и технически и като съдържание. Напълно ми е ясно че някой хора се пристрастяват - но това не трае много пристрастените обикновенно се давят максимум за 1 година и се отказват после, от друга страна познавам много играчи които нямат проблем да не играят и по 3-4 месеца и после пак да се върнат. Не е нуждо да убиваш по 10 часа на ден - и за 3-4 часа се получава добра игра , а и не е нужно да си всеки ден в играта. Всичко е приятно когато се консумира умерено
Аа и да - това което се консумира най много е най хубаво - доказано е
100% съгласен. Чувствах се страхотно, когато бях сред първите 20-30 играчи (от 40 000) в Империя онлайн. Дори след като се наложи да прекъсна за месец (играх 3 месеца от 4-месечната епоха; след 4 месеца има рестарт), пак бях в челната 100-ца. Голямо удовлетворение е да знаеш, че си по-добър от толкова много хора, че си измислил по-добра стратегия и че си играл без тактически грешки. Така им бях взел страха на играчите около мен на картата, че когато един ден ми спря нета и се оказах с изоставени за 3 денонощия на полето суровини за нклк милиона злато, никой не дойде да ми ги вземе. Но това е за сметка на твърде много загубено лично време (поне мога да кажа, че не съм губил служебно време).texho написа:Проблема при пристрастяващите игри ... е че ако човек е с вътрешната настройка да иска да е добър в това което прави или просто се наслаждава на признанието на околните, няма как да играе посредствено. .... Усещането да си сред първите е нещото което истински пристрастява. Усещането, че си важна част от един отбор и 30-тина човека са ти гласували доверие и разчитат на теб да си свършиш добре работата, това е което те кара да си зарежеш живота.
Доколко играчите "изгарят" от хардкор играта - това е факт. Няма как човек, който иска да води нормален живот да играе дълго хардкор .... Степента на посвещаване на играта е прекалено голяма. Но и адреналина е голям.
cdman написа:Според мен не схващате цялата идея , след като си на работа по цял ден - ако си под сериозен стрес както повечето хора - като се прибереш искаш да разпуснеш малко и да се откъснеш от ежедневието. Зарибяването по такива игри действа точно така. Откъсваш се за няколко часа и не
мислиш за друго. Ако не играеш ще трябва нещо друго различно да правиш което не е свързано с работата - иначе изпушваш
Дали ще играеш , или ще гледаш филм или нещо друго - идеята е да разпуснеш.