ИГРИ

VGAlexandrov

Новодошъл
ivansemkov88 написа:
Здравейте, а случайно да има някой мераклия да играем на Warcraft III The frozen throne? Случайно да се подвизава тук, някой стратег сред стрелците ???
Ах този Frozeh Throne, как го зарязаха всички заради глупавия WoW.... беше и все още е много добра стратегия, но останаха малко хора да я играят. Аз най-обичах да играя футмен френзи и tower defence-a :))) ако намериш хорица за френзи или развитие може да я дръпна.
 

angelmr

Редовен Потребител
Почитател съм на стратегиите, но спопред мен истинската стратегия трябва да е зависима от мисленето и взимането на решения, а не от бързите рефлекси и заучените клавишни комбинации, както е в иначе великите стратегии на близард. Така че когато съм офлайн съм си свалил няколко походови стратегии.
За онлайн имам други предпочитания. Намерил съм си една сай фи военна симулация (ММО), а там на стратега му се налага да управлява не компютърно генерирани еденици, а живи хора. Доста по-различно е от обикновените стратегии.
 

qtex

Потребител
Играта ще е страхотна!

***Аз такава червенокоска ако си намеря ще я уморя от друго... ;)
 

angelmr

Редовен Потребител
Ако ще говорим за клипчета ето и едно от мен:
http://www.youtube.com/watch?v=pyahzDB-DmE
Е не може да се сравнява с хитмана като графика, но визията винаги е била на полседно място сред определящите фактори за една игра.
ПС. Това не е трейлър, това са реални кадри от битка в която флотите на два съюза или две коалиции от съюзи се сблъскват за контрола на даден регион. Конкретно в случая атакуват контролна кула от някаква инсталация част от противниковата инфраструктура.
 
A

Anonymous

Гост
http://tankionline.com#friend=f6673ea6a

Ако някой обича да си играе с танкчета. Онлайн мултиплейър. Може да си купувате оръжия и броня с парите от убитите противници.

Голямо зарибяване.
 

s73r01d

Потребител
Играта с танкове е тази, изключително добра изработка, да им се ненадяваш на руснаците.

http://game.worldoftanks.eu/

Играе се безплатно и платено, платеното е с повече XP и повече пари. Ако някой се заиграе може да се обади, ника ми там е като на форума тук.

EDIT:

Ангеле пробвай Company of Heroes, за мен това е най-добрата стратегия правена някога. Изисква малко рефлекси, но е много по центрирана около тактиката, разположението на единиците и тн от колкото в бързината и кликането както са близардските недоразумения.
 
A

Anonymous

Гост
s73r01d написа:
EDIT:

Ангеле пробвай Company of Heroes, за мен това е най-добрата стратегия правена някога. Изисква малко рефлекси, но е много по центрирана около тактиката, разположението на единиците и тн от колкото в бързината и кликането както са близардските недоразумения.
Така като гледам снимки на тази игра ми се струва, че освен тактиката за, която говориш останалото е да направиш по-бързо повече и по силна армия или греша? И не знам какво толкова те дразнят в "близардските недоразумения", в които са важни: умения за управление на героя и армията(индивидуално и групово управление на бойни единици, нар. още микро), разположение на единиците по време на битка (изключително важно за крайния резултат от нея), умения за управление на няколко развития и/или армии(т. нар. макро). И още нещо много важно: не можеш да правиш повече от 36 бойни единици, което улеснява управлението(фокусът не е върху маса армии и ти само да ги разполагаш, коя откъде да атакува) и абсолютен баланс на различните раси (всяка си има предимства и недостатъци взаимно компенсиращи и изключващи се).
 

angelmr

Редовен Потребител
georgimalinov написа:
s73r01d написа:
EDIT:

Ангеле пробвай Company of Heroes, за мен това е най-добрата стратегия правена някога. Изисква малко рефлекси, но е много по центрирана около тактиката, разположението на единиците и тн от колкото в бързината и кликането както са близардските недоразумения.
Така като гледам снимки на тази игра ми се струва, че освен тактиката за, която говориш останалото е да направиш по-бързо повече и по силна армия или греша? И не знам какво толкова те дразнят в "близардските недоразумения", в които са важни: умения за управление на героя и армията(индивидуално и групово управление на бойни единици, нар. още микро), разположение на единиците по време на битка (изключително важно за крайния резултат от нея), умения за управление на няколко развития и/или армии(т. нар. макро). И още нещо много важно: не можеш да правиш повече от 36 бойни единици, което улеснява управлението(фокусът не е върху маса армии и ти само да ги разполагаш, коя откъде да атакува) и абсолютен баланс на различните раси (всяка си има предимства и недостатъци взаимно компенсиращи и изключващи се).

Фокуса на близардските недоразумения е върху микромениджмънта. А това дори не е тактика. Във една военна игра основните елементи са два. Първия се нарича "тактика", а втория "стратегия". Микромениджмънта е една подробност която съществува за да поддържа тактическите или стратегическите елементи на играта. Фокуса върху въпросния микромениджмънт означава че вече не говорим за военна симулация, а някаква синтетична аркада.
А ако ще говорим за воени симулативни игри, миналата седмица попаднах в една ситуация която посмъртно няма да видиш в нещо направено от близард. Един флот от 100 кораба, всеки един управляван от отделен играч, се сблъска с противников флот от около 200 кораба. След около 20 минутна схватка на противниковия флот дойде подкрепление от 100 тежки кораба и на първия флот му се наложи спешно да се изнесе като междувременно беше загубил половината от състава си. Ето това е военна симулация в която има и тактика и стратегия. над 400 индивидуални играчи участващи в една единствена битка (една от многото в общата игрална среда, при ескалация на конфликт между големи сили броя на участниците в една битка може да стигне над 1000). Тук работата на командира на флота не е да клика бързо по иконки, а да взима решения и да дава нареждания. А изхода на битката зависи както от адекватността на взетите от командира решения, така и от качеството на тяхното изпълнение от индивидуалните играчи. Точно тук бързото кликане и микромениджмънта никак няма да ти помогнат. За това и тази игра е военна симулация, за разлика от почти всички останали (особено офлайн игрите) на пазара.
 

s73r01d

Потребител
georgimalinov написа:
s73r01d написа:
EDIT:

Ангеле пробвай Company of Heroes, за мен това е най-добрата стратегия правена някога. Изисква малко рефлекси, но е много по центрирана около тактиката, разположението на единиците и тн от колкото в бързината и кликането както са близардските недоразумения.
Така като гледам снимки на тази игра ми се струва, че освен тактиката за, която говориш останалото е да направиш по-бързо повече и по силна армия или греша? И не знам какво толкова те дразнят в "близардските недоразумения", в които са важни: умения за управление на героя и армията(индивидуално и групово управление на бойни единици, нар. още микро), разположение на единиците по време на битка (изключително важно за крайния резултат от нея), умения за управление на няколко развития и/или армии(т. нар. макро). И още нещо много важно: не можеш да правиш повече от 36 бойни единици, което улеснява управлението(фокусът не е върху маса армии и ти само да ги разполагаш, коя откъде да атакува) и абсолютен баланс на различните раси (всяка си има предимства и недостатъци взаимно компенсиращи и изключващи се).

Да правиш заключение за РТС на базата на скрийншот, малко повърхностно.

Лимита единици които контролираш зависи от териториите които контролираш, контрола е базиран на директна връзка между териториите. Единиците са с доста по-сложна структура и контрол от колкото Старкрафтските, имат челна и странична броня, посока на стрелба и тн. Ако изпратиш 20000 войничета срещу 1 единствена тежка картечница MG42 която е скрита зад пясъчни чували ще умрат всички, рано или късно. Изисква се мисъл много повече от колкото ctrl+a, A, l-click behind enemy. Терена е от огромно значение, общо взето е направо смешно да се гледат картинки и да се прави заключение. Най-малкото има филмирани реплейчета на ютубата, ако не ти се тегли цялата игра особено като се има предвид, че за истински поглед трябва да си платиш за да играеш онлайн срещу хора.

Играл съм всички игри на Близард доста дълго време, участвал съм в няколко турнира на Старкрафт смея да твърдя, че 2рата версия е недоразумение, евтина игра за корейци. Вярно е че за времето си Старкрафт беше най-доброто, но в момента на излизане на Старкрафт 2 (12 години по-късно) света не е същия, а играта не е мръднала и на милиметър освен в графиката.

Като ти чета поста ми приличаш на Дота фен или още по-зле WoW, най-добре вземи пробвай и нещо друго 2011та сме има много игрови студия, не е само Близард, WoW и Starcraft2.
 

angelmr

Редовен Потребител
Е то си личи от клипа, който съм пуснал (отделям два дни седмично по 2-3 часа на тази игра). Не се сещам за игра в която идеята за военна симулация да е вложена по-фундаментално. На всякъде другаде военната симулация е синтетична и се развива по правилата на гейм дизайнерите (а на повечето игри и срещу изкуствен интелект по-глупав и от хлебарка). Докато тук правила няма, както няма и в реалноста, а противника не е някакъв компютър, а примерно стотина реални хора. А като добавим и икономическите отношения регулирани единствено от пазара, картинката става доста по-пълноценна. А нах-хубавото е че не изисква повече време от колкото си склонен да и отделиш.
 

TeXHo

Потребител
Поздрав за всички фенове на WoW:
social-life-fail-wow.jpg
 

cdman

Администратор
Играта си е много хубава - ти недей така. Спокойно може да се каже че е номер 1 в света и на всички времена.

Виж момчето от горния пост лекичко се е пристрастил ;) щом чак до такива изводи и стигнал - но това не е проблем на играта - а на личността , ако не се пристрасти към WoW ще е към нещо друго.
 
A

Anonymous

Гост
Ама каква снимка си е избрал... Някой ще го сбърка с "the opposite sex". :D
 

TeXHo

Потребител
cdman написа:
Играта си е много хубава - ти недей така. Спокойно може да се каже че е номер 1 в света и на всички времена.

Виж момчето от горния пост лекичко се е пристрастил ;) щом чак до такива изводи и стигнал - но това не е проблем на играта - а на личността , ако не се пристрасти към WoW ще е към нещо друго.

Играта е страхотна. Аз "утрепах" около 2 години с нея, последната година - играейки по 5-10 часа на ден, всеки ден. Проблема с тази игра е, че за да я играеш истински, трябва да се пристрастиш. Просто няма как. За да си добър, се иска да се посветиш на играта, до степен истинския живот да остане на заден план. Всеки разумен човек си дава сметка, че това НЕ Е добър начин да си водиш живота. Всеки решил да не се занимава с нея е направил добре. Добре, че беше "the opposite sex", че аз така се отървах от това пристрастяване ;)
От тогава - никакви игри които съдържат комбинацията от мултиплеър и перманентна статистика. Няма по-сигурен начин от тази проклета комбинация за да си развалиш настроението рано или късно.
 

angelmr

Редовен Потребител
Пробвал съм я и аз 2-3 пъти навремето като всеки който е имал взимане даване с няколкото хитови близардски игри. Е игрите сиимат своето място в определен период от живота, но точно WOW мисля че не е от най-полезните варианти. Играта трябва да служи за разтоварване или да се изплолзва като средство да забравиш проблемите от деня. WOW е прекалено цикльорска за тази цел. Изразходва прекалено много реално време за постигане на малко и еднообразни резултати. При това тя не е единствената такава игра. В момента в нета е пълно с веряотно хиляди браузер базирани игри. И всички които съм поголеждал (не че са много) са базирани на повтаряеми дейности с малко влагано от играча лично творчество и много ангажираност на реално време или със свързване на реалния живот с игралния график. Резултата от пристрастяването е описан по-горе.
За щастие все още се намират игри (или симулации, те са следващото стъпало след игрите) които не страдат от описаните недостатъци. Аз лично съм голям почитател на авиосимулаторите, но те сега са в дълбока криза откъм адекватни игрални платформи. Ил2 е нещо като въздушен контрастрайк например. Има няколко чисто военни симулации при които влизаш участваш в дадена битка и толкова. Имаше някаква за втората световна война, но тя е платена и не знам друго за нея освен за съществуването и. В момента отделям по някой час седмично на EVE. Тя също се води ММО, но за разлика от WOW спокойно се играе пълноценно с две влизания седмично и за разлика от WOW точно тя е нещо като военна симулация, в смисъл на симулиране на военна стратегия а не на отделни битки, както са повечето сегашни симулатори.
 
Нагоре