ИГРИ

cdman

Администратор
Какво разбираш под трейд :) а WoW често ми се налага да видя в Аукциона ако искам да натрупам пари за нещо.
 

s73r01d

Потребител
Ралфи пита за форекс предполагам.

А относно УоУ, няма играч който да каже добра дума за играта ако вече е преминал фазата на абсистенция. С други думи - легален метод за пристрастяване на децата с цел облагодетелстване на пиявицата Близард, тия хора навремето правеха игри, сега са станали алчни, та алчни.
 

cdman

Администратор
Е не съм съгласен определено , играта и сега си е номер 1 след 6 години на пазара
 

cdman

Администратор
Играя предимно зимата :) но мнението ми тежи , както и на останалите 12 милиона потребители на wow
 

s73r01d

Потребител
То и потребителите на хероин имат мнение, ама ги вкарват по специализирани клиники. Не се сърди, казвам го като бивш играч на същото тва недоразумение и не ми се влиза в полемика защо съм прави и защо не.
 
A

Anonymous

Гост
cdman, това че играта е успешна, по никакъв начин не отрича мнението за меркантилността на производителите й (обратното е невъзможно - колкото и да е меркантилен някой, ако продукта му не става...). Едно сравнение - за да играеш в Novaworld (сървърът на Novalogic за Delta Force), беше достатъчно да си купиш играта (оригинален диск).
Т.е. купуваш един продукт и после си го ползваш.
А с WoW си купуваш продукта и после си плащаш, за да го ползваш.

П.П. И съм напълно съгласен също, че мнението на активно играещите дадена игра не може да се приеме за обективно. И аз преболедувах една MMORPG, в моя случай Империя Онлайн и говоря от опит. (един довод за размера на пристрастяването в световен мащаб - в Гугъл напишете "m" и първите 5 предложения за търсене са за MMORPG, а тези предложения Гугъл ги дава на базата на предишни търсения...)
 

cdman

Администратор
За да бъде добро едно MMRPG трябва задължително да има месечна такса. Парите които се събират от продажбите никога не биха стигнали за сървъри , интернет връзка и доработки на играта. През годините от 2005 насам излязоха много "убийци" на WoW и всичките до една залязоха. Причината е че такъв тип игра иска много ресурси - постоянно ъпгрейди на техниката и постоянно разработка на ново съдържание.

Еми точно това правят Близард :) , аз си плащам с кеф 25лв на месец. До момента вървят само напред като имам предвид и технически и като съдържание. Напълно ми е ясно че някой хора се пристрастяват - но това не трае много пристрастените обикновенно се давят максимум за 1 година и се отказват после, от друга страна познавам много играчи които нямат проблем да не играят и по 3-4 месеца и после пак да се върнат. Не е нуждо да убиваш по 10 часа на ден - и за 3-4 часа се получава добра игра , а и не е нужно да си всеки ден в играта. Всичко е приятно когато се консумира умерено :)

Аа и да - това което се консумира най много е най хубаво - доказано е ;)
 
A

Anonymous

Гост
Като се заговорихте за престрастяване се сетих за форекса ;). Това е причината само няколко процента от трейдърите да си правят парички. Колкото повече се кокориш пред монитора, по беден ставаш, така е на практика. Спомням си първия ми ден станах още в 10 часа да вардя DAX, набелязвам си нивата и чакам. Към 16:30 идва моя сигнал хоп за няма и 5 секунди загубих 20 Е. Седя точно така :eek: Айде още веднъж хоп още 20Е ??? Извода беше: добре поработих днес, ама сега отивам за малко бира :cheers:
 

angelmr

Редовен Потребител
cdman написа:
За да бъде добро едно MMRPG трябва задължително да има месечна такса. Парите които се събират от продажбите никога не биха стигнали за сървъри , интернет връзка и доработки на играта. През годините от 2005 насам излязоха много "убийци" на WoW и всичките до една залязоха. Причината е че такъв тип игра иска много ресурси - постоянно ъпгрейди на техниката и постоянно разработка на ново съдържание.

Еми точно това правят Близард :) , аз си плащам с кеф 25лв на месец. До момента вървят само напред като имам предвид и технически и като съдържание. Напълно ми е ясно че някой хора се пристрастяват - но това не трае много пристрастените обикновенно се давят максимум за 1 година и се отказват после, от друга страна познавам много играчи които нямат проблем да не играят и по 3-4 месеца и после пак да се върнат. Не е нуждо да убиваш по 10 часа на ден - и за 3-4 часа се получава добра игра , а и не е нужно да си всеки ден в играта. Всичко е приятно когато се консумира умерено :)

Аа и да - това което се консумира най много е най хубаво - доказано е ;)

За щастие играта с която се занимавам аз има начини да се плаща с ингейм валута(можеш да не платиш и стотинка дори за началната инсталация при това напълно легално), която пък се изкарва за 7-8 часа месечно ако знаеш какво да правиш (за някои и за половин час, но това е друг въпрос). Иначе съм съгласен че за да има добра връзка трябва и добър хардуер, което значи и месечна такса. Безплатни са например уеб базираните игри, но и те хич не са безплатни. Защото освен че геймплея им се състои в 99% циклене, за тяхните собственици реализирането на печалби е свързано с продажбата на ингейм предмети за реални пари. При това продажбата е на предмети които директно подсилват играча похарчил реална валута. И от там идва и факта че за напредък в една изключително примитивна игра се налага плащането на някакви суми реални пари. Така че хората са го казали, безплатен обяд няма. :)
 

TeXHo

Потребител
Проблема при пристрастяващите игри (WoW в моя случай), е че ако човек е с вътрешната настройка да иска да е добър в това което прави или просто се наслаждава на признанието на околните, няма как да играе посредствено. Да ме прощават всички, които мислят че играта на WoW е седене в предпочитания голям град, бране на билки и анимиран чат с приятели. Усещането да си сред първите е нещото което истински пристрастява. Усещането, че си важна част от един отбор и 30-тина човека са ти гласували доверие и разчитат на теб да си свършиш добре работата, това е което те кара да си зарежеш живота.
Доколко играчите "изгарят" от хардкор играта - това е факт. Няма как човек, който иска да води нормален живот да играе дълго хардкор WoW. Степента на посвещаване на играта е прекалено голяма. Но и адреналина е голям.
Колкото до месечната такса - ако искаш играта да е добре подържана, без пари не става.
За мафията и другите браузърни игри - няма такава помия. Замалко се зарибих и аз но след тренинга от WoW, един ден просто блокирах апликацията и до там беше. Недостатък е, че освен минуса да ти губи времето, никога не можеш да постигнеш някакво ниво. Винаги има някой над тебе. Което обезсмисля всичко, освен ако не си дотолкова луд, че да тръгнеш да купуваш виртуални оръжия ;)

В крайна сметка WoW не ми излезе скъпо на пари. Като реших да се "пенсионирам", продадох героя. За 2 дни се намери купувач от моя град, без пазарлък ми снесе 500 кинта. Но времето, никой не може да ми компенсира.

Сега ако ми се играе - CS. Благодарение на хаковете, няма какво да доказваш, винаги има някой "по-добър". Не ходиш ли по турнири, влизаш, играеш, излизаш и не го мислиш повече. :rambo:
 

cdman

Администратор
На мен примерно ми харесва повече соловата игра - вдигам герои на малките нива , дигам професии и т.н. Райдовете са тези които гълтат най много време и там си около 4-5 часа на вечер зает - но и това може да се прави 2 пъти в седмицата :) , то е ясно че най-добрите спят в играта
 
A

Anonymous

Гост
texho написа:
Проблема при пристрастяващите игри ... е че ако човек е с вътрешната настройка да иска да е добър в това което прави или просто се наслаждава на признанието на околните, няма как да играе посредствено. .... Усещането да си сред първите е нещото което истински пристрастява. Усещането, че си важна част от един отбор и 30-тина човека са ти гласували доверие и разчитат на теб да си свършиш добре работата, това е което те кара да си зарежеш живота.
Доколко играчите "изгарят" от хардкор играта - това е факт. Няма как човек, който иска да води нормален живот да играе дълго хардкор .... Степента на посвещаване на играта е прекалено голяма. Но и адреналина е голям.
100% съгласен. Чувствах се страхотно, когато бях сред първите 20-30 играчи (от 40 000) в Империя онлайн. Дори след като се наложи да прекъсна за месец (играх 3 месеца от 4-месечната епоха; след 4 месеца има рестарт), пак бях в челната 100-ца. Голямо удовлетворение е да знаеш, че си по-добър от толкова много хора, че си измислил по-добра стратегия и че си играл без тактически грешки. Така им бях взел страха на играчите около мен на картата, че когато един ден ми спря нета и се оказах с изоставени за 3 денонощия на полето суровини за нклк милиона злато, никой не дойде да ми ги вземе. Но това е за сметка на твърде много загубено лично време (поне мога да кажа, че не съм губил служебно време).
От тогава не играя онлайн мултиплейър ролеви и стратегически игри. Позволявам си да поигравам от време на време това http://tankionline.com#friend=f6673ea6a
в която ролевият елемент е сведен до минимум и не е толкова задължаваща.

ЕДИТ///

Разбираме те. Но ние говорим за такова "зарибяване" в дадена игра, че престава да е средство за убиване на 1-2 часа след работа. Едно е да се уплътнява времето с някоя игра, друго е да си планираш времето според играта. Ако за теб WoW е 1-2 часа след работа и ако си склонен да замениш тия 1-2 часа с някой филм, не си от маниаците, за които говорим.
 

cdman

Администратор
Според мен не схващате цялата идея :) , след като си на работа по цял ден - ако си под сериозен стрес както повечето хора - като се прибереш искаш да разпуснеш малко и да се откъснеш от ежедневието. Зарибяването по такива игри действа точно така. Откъсваш се за няколко часа и не
мислиш за друго. Ако не играеш ще трябва нещо друго различно да правиш което не е свързано с работата - иначе изпушваш :)

Дали ще играеш , или ще гледаш филм или нещо друго - идеята е да разпуснеш.
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Напълно съм съгласен с мненията на Светльо. И аз преди всеки ден разпусках след работа с един час Counter Strike. WoW така и не почнах да играя, защото видях че е игра, изискваща време. Аз обичам повече неангажиращите шутъри. Влизаш, пострелваш си за час, и винаги може да излезеш, или да спреш за малко. За зарибяването какво да ви кажа - стоял съм в залата по 12+ часа без да ставам от Пи СИ то. Даже помня времето на нощните промоции - 3лв за цяла нощ. Отиваме с един френд, саядаме, сутринта ставаме и от залата директно на работа. Но и сега от време на време играя, макар и все по рядко... За сървърите на УоУ - наистина е много добре, че са платени. Играл съм на фън сървърите и съм виждал големи бози... Имам приятели дето пари изкарват с продажбата на вече развити, силни герои. Но това може да стане само на Близардските сървъри, където играят всички сериозни играчи. :cheers:
 

angelmr

Редовен Потребител
cdman написа:
Според мен не схващате цялата идея :) , след като си на работа по цял ден - ако си под сериозен стрес както повечето хора - като се прибереш искаш да разпуснеш малко и да се откъснеш от ежедневието. Зарибяването по такива игри действа точно така. Откъсваш се за няколко часа и не
мислиш за друго. Ако не играеш ще трябва нещо друго различно да правиш което не е свързано с работата - иначе изпушваш :)

Дали ще играеш , или ще гледаш филм или нещо друго - идеята е да разпуснеш.

Повечето хора гледат телевизия. Но наскоро попаднах на едно доста интересно изследване по повод влиянието на пасивното поемане на информация чрез телевизията. Така че варианта "игра" е за предпочитане според мен.
 

cdman

Администратор
Много ясно че играта е по добре , телевизията е еднопосочна , ти гледаш и се зомбираш , както знаем много хора се пристрастяват и към това. В играта има няколко неща:

1. Игрите от типа на WoW са и един вид социални мрежи , намираш си приятели в чужбина , покрай играта си говорите и за други неща

2. Налага се да мислиш , не може да цъкаш просто в една точка.

3. Често има и икономически елемент - търговия и т.н.

Заради "тъпата" игра дъщеря ми научи английски на много добро ниво за да си говори с приятелите в чужбина , и в същото време няма проблема с пристрастяването - често играем и 1-2 пъти седмично за по 2-3 часа. А понякога пропускаме и цели месеци - особено летните , там има други по интересни неща :) , стрелба , разходки по плажа , каране на колело.

Точно както казах по нагоре - важното е да не се пристрастиш до тотално посвещаване на играта. Но дори и да го направиш - зависимостта изобщо не е силна и не може да се сравни с ХЕРОИНА както някой горе беше написал :) , познавам много хора които след 1 година нон-стоп висене в играта по 10-12 часа на ден спряха и са си съвсем живи и здрави - освен това са "загубили" общо 300лв за 1 година. С хероина изобщо не е така.
 

TeXHo

Потребител
Светльо, да не ти идва до главата някой близък да вземе да опита какво е да играеш УоУ в пълната му красота.

Полянките и тъмниците за по 5 човека са по-малко от 30% от играта. Не случайно като минеш в някой от главните градове с недоразвит герой покрай някой облечен в последно ниво сет изглеждаш като клошар.
И аз си вдигах второстепенни герои. Обаче когато дойдеше някой комплексар с 5-10 нива над мен да ме ганква, му се случваше да стане постоянен жител на гробището. Не обичам някой да издевателства над мен и единствения начин това да се осигури е с мощен райд или ПвП гилд. И 2те предполагат зацикляне в играта, над нивото което намирам за безопасно. С кеф бих поцъквал отново УоУ, но съм 110% сигурен, че не мога да бъда фермер, когато мога да смазвам най-сериозния контент в играта. Но това си има цена, която никой нормален човек няма нужда да плаща.
Колкото до езика - това е от добрите странични ефекти, както и боравенето с клавиатура и мишка, рефлекси и комбинативно мислене. Аз имах отличен английски, преди да почна да играя УоУ, така че, не бих отишъл до там, че да приписвам на играта нещо, което неминуемо ще се случи.

Може би консумацията с мярка е възможна, но не е за хора като мен. Добре че съм казал твърдо не на алкохола, още от преди да опитам дори какво е да се напиеш. ;)
 

cdman

Администратор
Много добре те разбирам , аз съм бил в една от най големите бг гилдии на ал-акир за 5 месеца . Райдвахме по 5 дена в седмицата , бил съм и райд лидер за близо 2 месеца :) В англоезична гилдия
 
Нагоре