Разбрах.Колега, не знам дали някой ще може да ти каже точен размер на пружините на ударника и бойният клапан с които тунинга да ти е оптимално успешен от първият път. Много зависи какъв ти е размера на бойния клапан (същото и формата му), с каква дължина ти щока (колко ти стърчи над клапанното тяло) , на колко са ти разпробити проходните отвори (транферпорта) и т.н. От тези фактори ти зависи и това с какви размери да са т
А сглобката карбон към цевна кутия или там както е при Оне Т как ще се случва? Взвода на лайнера как ще изглежда?Здравейте колеги.Незнам дали някой се е пробвал да прави интеграция на FX liner по този начин.Но ето го моя първи неуспешен опит.
Идеята е да залепя цевта(Ф9.1мм външно) за карбонова тръба с вътрешно Ф10мм и външно Ф12мм.Като между цевта и карбоновата тръба реших да сложа карбонови нишки(увити по посока на нарезите) и да я напълня след това със епоксидна смола с помоща на вакум за да не остават балони.
Ако някой се чуди Slug Liner-а е разстърган от едната страна на Ф8мм а от другата е с резба 9х0.5.Така е защото пушката за която е замислен е Kral Puncher One T.От предната страна ще бъде стабилизиран с шрауд.Лайнера е надран от външната страна с груба шкурка за да залепне по-добре.
Проблеми и трудности:
Карбоновата тръба е с нишки наредени само до дължина(Unidirectional) и се пукна при вкарването защото сложих прекалено много нишки между цевта и тръбата.Избрах тази тръба пред обикновенните карбонови тръби с кръстосани нишки на 90 градуса защото тази на дължина е доста по-здрава.Търсих много тръби но никъде не намерих подобна тръба с по-дебели стени и вътрешно Ф10 а не ми се чака да ми я пратят от китай.
За вакума направих 2 детайла(от полиацетал) в 2-та края на лайнера.Единия с дупка Ф8 и външно карбоновата тръба да влиза в него за да фиксира тръбата горе-долу по средата на лайнера.2-рия детайл беше с резба за да се завива в предния край на лайнера и пак карбоновата тръба да влиза в него.През всеки детайл вкарах куха игла от инжекция (0.9мм) от които да изсмуча въздуха от вътре и да напълня детайлите със смола.Такова нещо пробвам за първи път и се оказа доста трудно да се затапят детайлите. Нещо стана с едната игла и се запуши малко след като започна да влиза смолата.Трябваше да цепна карбоновата тръба за да изкарам лайнера и ще има нови опити след като дойде друга карбонова тръба.Следващия път ще използвам по-малко нишки между лайнера и тръбата(за този опит използвах 10 по 12к(120 000) нишки а следващия ще е го пробвам с 8 по 12к(96 000) като този път ще е с игли от система(доста по-дебели) и ще уплътня детайлите с лепило което след това лесно да бъде премахнато(нещо като хелмевект).
View attachment 112496View attachment 112497View attachment 112498
Не ти ли е опция лайнера да го вкараш в тръба (алуминий или неръждаема)?Едната идея беше да добавя стопорни болтове от всички страни и болтовете да натискат алуминиев детайл който обхваща цевта от всички страни.Другата идея е да направя един цилиндър с Ф12 вътрешно,да го отрежа и 2-те половини да се хванат с болтчета и така да хващам цевта.Трети вариант да направя нещо на конус и като се стегне да пристяга тръбата.Варианти има много там...трудното е до там да стигна.Ако не стане ще увия лайнера с карбон както стане и ще го разстържа на един размер и толкоз. Иначе най-лесно щеше да е да пусна една резба 9х0.5 и да го опъна в по-дебела карбонова тръба ама с плашка бяга много резбата.
Ще се получат нещата, все по някой от начините. Но все пак как ще изглеждат визуално двата края на лайнера вече в тръбата, нали трябва някак да се асемблират към останалата част от пушката, модератор как ще се поставя?И аз за това се сетих и първото което направих е отидох до бриколажа имат тръби 1метър Ф10-Ф12 същата като карбоновата но алуминиева.Сравних алуминиевата спрямо карбоновата.Алуминиевата се огъва много по-лесно от карбоновата.Иначе ако я залепя както трябва карбоновата тръба без да има балони или дефекти няма да мръдне.Ще стане здрава по дължина като метална цев и изключително лека като за 700мм. Дано петък да дойде карбоновата тръба да пробвам отново.Иначе слъг лайнера като качество е отличен.
Няма модератор.Ще е с шрауд който се навива на корпуса.Още имам трудности с навиването на резбата на шрауда откъм съосие но ще я докарам.Иначе с резба 30х1 около 4 см става доста стабилен шрауда.А лайнера към шрауда ще го хвана с детайл от полиацетал който да отделя газовете назад по шрауда и корпуса за да мога да използвам целия вътрешен обем за заглушаването на пушката.Ще се получат нещата, все по някой от начините. Но все пак как ще изглеждат визуално двата края на лайнера вече в тръбата, нали трябва някак да се асемблират към останалата част от пушката, модератор как ще се поставя?
Ники, как точно да се отвори на 9.1 ?А защо не вземеш карбонова тръба с вътрешен Ф9,да я отвориш на Ф9.1 и да я нахлузиш на лайнера?
Тръбите с карбон с нишки само по дължина не са калибрирани.Едвам намерих такава обикновенна камо ли калибрирана да намеря. Втората карбонова тръба такава която взех от едната страна беше на елипса.Освен това с пръсти ако се стисне ще се счупи.Но за сметка на това получаваш най-голямата якост по дължина с минимално огъване.А защо не вземеш карбонова тръба с вътрешен Ф9,да я отвориш на Ф9.1 и да я нахлузиш на лайнера