Kral Arms

Airguner

Потребител
Колега, не знам дали някой ще може да ти каже точен размер на пружините на ударника и бойният клапан с които тунинга да ти е оптимално успешен от първият път. Много зависи какъв ти е размера на бойния клапан (също и формата му), с каква дължина ти е щока (колко ти стърчи над клапанното тяло) , на колко са ти разпробити проходните отвори (транферпорта) и т.н. От тези фактори ти зависи и това с какви размери да са ти пружините!
 
Последна промяна:

robocop

Новодошъл
Колега, не знам дали някой ще може да ти каже точен размер на пружините на ударника и бойният клапан с които тунинга да ти е оптимално успешен от първият път. Много зависи какъв ти е размера на бойния клапан (същото и формата му), с каква дължина ти щока (колко ти стърчи над клапанното тяло) , на колко са ти разпробити проходните отвори (транферпорта) и т.н. От тези фактори ти зависи и това с какви размери да са т
Разбрах.
Благодаря!
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Тунинг на Kral Arms NP-03, кал. 5,5 мм.:
Разширен трансферпорт, разширен отвор на клапанното тяло, разширен отвор на регулатора, разширен отвор на цевта - на конус, полиран вход на цевта, полиран ударник, нова пружина на ударника, нов боен клапан и нова пружина, към него, задната тапа и водачът и са преработени, капачката на клапанното тяло е с разширен отвор.

Пушката идва от завода, около 30 - 32 дж. Цевта е с дължина 40 см, а резервоарът е 160 сс. След тунинга, пушката прави 1 пълнител в плато - 12 изстрела, с чашка JSB 1,175 грама, със скорост 288 - 296 - 288 м/с - около 51 джаула. Стартово налягане - 220 бара.
Максимално усилена, пушката прави 8 изстрела, в плато, с чашки HN Barracuda 1,37 гр., със скорост 289 - 296 - 287 м/с - 60 дж. Стартово налягане - 230 бара.
 

Attachments

  • 20231201_133615.jpg
    20231201_133615.jpg
    521 KB · Прегледи: 36
  • 20231201_133617.jpg
    20231201_133617.jpg
    443.3 KB · Прегледи: 36

wakafaka

Редовен Потребител
Здравейте колеги.Незнам дали някой се е пробвал да прави интеграция на FX liner по този начин.Но ето го моя първи неуспешен опит.
Идеята е да залепя цевта(Ф9.1мм външно) за карбонова тръба с вътрешно Ф10мм и външно Ф12мм.Като между цевта и карбоновата тръба реших да сложа карбонови нишки(увити по посока на нарезите) и да я напълня след това със епоксидна смола с помоща на вакум за да не остават балони.
Ако някой се чуди Slug Liner-а е разстърган от едната страна на Ф8мм а от другата е с резба 9х0.5.Така е защото пушката за която е замислен е Kral Puncher One T.От предната страна ще бъде стабилизиран с шрауд.Лайнера е надран от външната страна с груба шкурка за да залепне по-добре.
Проблеми и трудности:
Карбоновата тръба е с нишки наредени само до дължина(Unidirectional) и се пукна при вкарването защото сложих прекалено много нишки между цевта и тръбата.Избрах тази тръба пред обикновенните карбонови тръби с кръстосани нишки на 90 градуса защото тази на дължина е доста по-здрава.Търсих много тръби но никъде не намерих подобна тръба с по-дебели стени и вътрешно Ф10 а не ми се чака да ми я пратят от китай.
За вакума направих 2 детайла(от полиацетал) в 2-та края на лайнера.Единия с дупка Ф8 и външно карбоновата тръба да влиза в него за да фиксира тръбата горе-долу по средата на лайнера.2-рия детайл беше с резба за да се завива в предния край на лайнера и пак карбоновата тръба да влиза в него.През всеки детайл вкарах куха игла от инжекция (0.9мм) от които да изсмуча въздуха от вътре и да напълня детайлите със смола.Такова нещо пробвам за първи път и се оказа доста трудно да се затапят детайлите. Нещо стана с едната игла и се запуши малко след като започна да влиза смолата.Трябваше да цепна карбоновата тръба за да изкарам лайнера и ще има нови опити след като дойде друга карбонова тръба.Следващия път ще използвам по-малко нишки между лайнера и тръбата(за този опит използвах 10 по 12к(120 000) нишки а следващия ще е го пробвам с 8 по 12к(96 000) като този път ще е с игли от система(доста по-дебели) и ще уплътня детайлите с лепило което след това лесно да бъде премахнато(нещо като хелмевект).
IMG_20231212_110856.jpgIMG_20231212_110904.jpgIMG_20231212_110941.jpg
 
Последна промяна:

The PuNiShEr

Редовен Потребител
Здравейте колеги.Незнам дали някой се е пробвал да прави интеграция на FX liner по този начин.Но ето го моя първи неуспешен опит.
Идеята е да залепя цевта(Ф9.1мм външно) за карбонова тръба с вътрешно Ф10мм и външно Ф12мм.Като между цевта и карбоновата тръба реших да сложа карбонови нишки(увити по посока на нарезите) и да я напълня след това със епоксидна смола с помоща на вакум за да не остават балони.
Ако някой се чуди Slug Liner-а е разстърган от едната страна на Ф8мм а от другата е с резба 9х0.5.Така е защото пушката за която е замислен е Kral Puncher One T.От предната страна ще бъде стабилизиран с шрауд.Лайнера е надран от външната страна с груба шкурка за да залепне по-добре.
Проблеми и трудности:
Карбоновата тръба е с нишки наредени само до дължина(Unidirectional) и се пукна при вкарването защото сложих прекалено много нишки между цевта и тръбата.Избрах тази тръба пред обикновенните карбонови тръби с кръстосани нишки на 90 градуса защото тази на дължина е доста по-здрава.Търсих много тръби но никъде не намерих подобна тръба с по-дебели стени и вътрешно Ф10 а не ми се чака да ми я пратят от китай.
За вакума направих 2 детайла(от полиацетал) в 2-та края на лайнера.Единия с дупка Ф8 и външно карбоновата тръба да влиза в него за да фиксира тръбата горе-долу по средата на лайнера.2-рия детайл беше с резба за да се завива в предния край на лайнера и пак карбоновата тръба да влиза в него.През всеки детайл вкарах куха игла от инжекция (0.9мм) от които да изсмуча въздуха от вътре и да напълня детайлите със смола.Такова нещо пробвам за първи път и се оказа доста трудно да се затапят детайлите. Нещо стана с едната игла и се запуши малко след като започна да влиза смолата.Трябваше да цепна карбоновата тръба за да изкарам лайнера и ще има нови опити след като дойде друга карбонова тръба.Следващия път ще използвам по-малко нишки между лайнера и тръбата(за този опит използвах 10 по 12к(120 000) нишки а следващия ще е го пробвам с 8 по 12к(96 000) като този път ще е с игли от система(доста по-дебели) и ще уплътня детайлите с лепило което след това лесно да бъде премахнато(нещо като хелмевект).
View attachment 112496View attachment 112497View attachment 112498
А сглобката карбон към цевна кутия или там както е при Оне Т как ще се случва? Взвода на лайнера как ще изглежда?
 

wakafaka

Редовен Потребител
Едната идея беше да добавя стопорни болтове от всички страни и болтовете да натискат алуминиев детайл който обхваща цевта от всички страни.Другата идея е да направя един цилиндър с Ф12 вътрешно,да го отрежа и 2-те половини да се хванат с болтчета и така да хващам цевта.Трети вариант да направя нещо на конус и като се стегне да пристяга тръбата.Варианти има много там...трудното е до там да стигна.Ако не стане ще увия лайнера с карбон както стане и ще го разстържа на един размер и толкоз. Иначе най-лесно щеше да е да пусна една резба 9х0.5 и да го опъна в по-дебела карбонова тръба ама с плашка бяга много резбата.
 

The PuNiShEr

Редовен Потребител
Едната идея беше да добавя стопорни болтове от всички страни и болтовете да натискат алуминиев детайл който обхваща цевта от всички страни.Другата идея е да направя един цилиндър с Ф12 вътрешно,да го отрежа и 2-те половини да се хванат с болтчета и така да хващам цевта.Трети вариант да направя нещо на конус и като се стегне да пристяга тръбата.Варианти има много там...трудното е до там да стигна.Ако не стане ще увия лайнера с карбон както стане и ще го разстържа на един размер и толкоз. Иначе най-лесно щеше да е да пусна една резба 9х0.5 и да го опъна в по-дебела карбонова тръба ама с плашка бяга много резбата.
Не ти ли е опция лайнера да го вкараш в тръба (алуминий или неръждаема)?
 

wakafaka

Редовен Потребител
И аз за това се сетих и първото което направих е отидох до бриколажа имат тръби 1метър Ф10-Ф12 същата като карбоновата но алуминиева.Сравних алуминиевата спрямо карбоновата.Алуминиевата се огъва много по-лесно от карбоновата.Иначе ако я залепя както трябва карбоновата тръба без да има балони или дефекти няма да мръдне.Ще стане здрава по дължина като метална цев и изключително лека като за 700мм. Дано петък да дойде карбоновата тръба да пробвам отново.Иначе слъг лайнера като качество е отличен.
 

The PuNiShEr

Редовен Потребител
И аз за това се сетих и първото което направих е отидох до бриколажа имат тръби 1метър Ф10-Ф12 същата като карбоновата но алуминиева.Сравних алуминиевата спрямо карбоновата.Алуминиевата се огъва много по-лесно от карбоновата.Иначе ако я залепя както трябва карбоновата тръба без да има балони или дефекти няма да мръдне.Ще стане здрава по дължина като метална цев и изключително лека като за 700мм. Дано петък да дойде карбоновата тръба да пробвам отново.Иначе слъг лайнера като качество е отличен.
Ще се получат нещата, все по някой от начините. Но все пак как ще изглеждат визуално двата края на лайнера вече в тръбата, нали трябва някак да се асемблират към останалата част от пушката, модератор как ще се поставя?
 

wakafaka

Редовен Потребител
Ще се получат нещата, все по някой от начините. Но все пак как ще изглеждат визуално двата края на лайнера вече в тръбата, нали трябва някак да се асемблират към останалата част от пушката, модератор как ще се поставя?
Няма модератор.Ще е с шрауд който се навива на корпуса.Още имам трудности с навиването на резбата на шрауда откъм съосие но ще я докарам.Иначе с резба 30х1 около 4 см става доста стабилен шрауда.А лайнера към шрауда ще го хвана с детайл от полиацетал който да отделя газовете назад по шрауда и корпуса за да мога да използвам целия вътрешен обем за заглушаването на пушката.
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
А защо не вземеш карбонова тръба с вътрешен Ф9,да я отвориш на Ф9.1 и да я нахлузиш на лайнера?
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Ще кажа как отворих моята. Като взех карбонова тръба за лайнера се оказа,че трбата е 8 мм и лайнера също. С една дума,няма как да се нахлузи. Взех свредло 8.1 и му заварих една дълга пръчка ( на мен ми трябваше 700 мм) с Ф около 7,8 мм (търкаляше ми се из работилницата). Края на свободния край го огънах за да мога да го държа с ръка.. Карбона в струга и на ръка вкарвах свредлото. Карбона не отваря по диаметъра на свредлото. За това,няколко пъти напред-назад,докато се отвори на нужния диаметър. На почивка съм и няма как да снимам приспособлението,ама смятам,че достатъчно ясно обясних. Тая пръчка може да се хване и в патронник на задното седло. Седлото закачено за супорта и с по-голяма стъпка ...пак същия резултат ще е.
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Тунинг на Kral Arms Puncher Pro - 500:
Разширен трансферпорт, разширен отвор на клапанното тяло, разширен отвор на регулатора на трансферпорта, отвор на цевта - на конус, полиран вход на цевта, полиран ударник, нова пружина на ударника, нов боен клапан, нова пружина на клапана, модифицирана реглажна тапа и добавен стопорен болт.
Така настроена, пушката направи 48 изстрела - 4 пълнитела, с чашка JSB 1,175 грама, със скорост 291 - 299 - 291 м/с - около 52 джаула. 36 изстрела са в 4 метров коридор: 295 - 299 - 295 м/с. Стартово налягане - 250 бара. Усилена на макс, пушката прави 14 изстрела, със същия проектил, със скорост 331 - 340 м/с - около 68 дж.
 

Attachments

  • 20231205_172052.jpg
    20231205_172052.jpg
    325.5 KB · Прегледи: 45
  • 20231205_153750.jpg
    20231205_153750.jpg
    211.5 KB · Прегледи: 44
  • 20231205_153740.jpg
    20231205_153740.jpg
    253.8 KB · Прегледи: 39
  • 20231205_153729.jpg
    20231205_153729.jpg
    324.8 KB · Прегледи: 38
  • Screenshot_20231215_052328_Gallery.jpg
    Screenshot_20231215_052328_Gallery.jpg
    104.6 KB · Прегледи: 34
  • Screenshot_20231215_052319_Gallery.jpg
    Screenshot_20231215_052319_Gallery.jpg
    179.9 KB · Прегледи: 35
  • Screenshot_20231215_052230_Gallery.jpg
    Screenshot_20231215_052230_Gallery.jpg
    141.2 KB · Прегледи: 32
  • Screenshot_20231215_052203_Gallery.jpg
    Screenshot_20231215_052203_Gallery.jpg
    60.4 KB · Прегледи: 30
  • Screenshot_20231215_052146_Gallery.jpg
    Screenshot_20231215_052146_Gallery.jpg
    114.1 KB · Прегледи: 32
  • Screenshot_20231215_052052_Gallery.jpg
    Screenshot_20231215_052052_Gallery.jpg
    195.6 KB · Прегледи: 34
  • Screenshot_20231215_052033_Gallery.jpg
    Screenshot_20231215_052033_Gallery.jpg
    141.3 KB · Прегледи: 36
  • Screenshot_20231215_052009_Gallery.jpg
    Screenshot_20231215_052009_Gallery.jpg
    261.3 KB · Прегледи: 35
  • Screenshot_20231215_051844_Gallery.jpg
    Screenshot_20231215_051844_Gallery.jpg
    191.7 KB · Прегледи: 32
  • Screenshot_20231215_051838_Gallery.jpg
    Screenshot_20231215_051838_Gallery.jpg
    161 KB · Прегледи: 44

чими

Новодошъл
Хиляди благодарности на Левент за двете хубави пушки. Kral Arms Puncher Pro - 500 cal 5.5 mm и Hatsan Hercules Bully Long cal 6.35 mm . А също хиляди благодарности на най-голямия майстор в БЪЛГАРИЯ , НИКОЛАЙ ГАБРОВСКИ, за перфектния тунинг и настройките на двете пушки. Пожелавам ВИ да сте живи,здрави и много късмет . Бъдете винаги така отзивчиви и с широко скроени души да радвате какива като мен. Много ВИ благодаря момчета.
 

wakafaka

Редовен Потребител
А защо не вземеш карбонова тръба с вътрешен Ф9,да я отвориш на Ф9.1 и да я нахлузиш на лайнера
Тръбите с карбон с нишки само по дължина не са калибрирани.Едвам намерих такава обикновенна камо ли калибрирана да намеря. Втората карбонова тръба такава която взех от едната страна беше на елипса.Освен това с пръсти ако се стисне ще се счупи.Но за сметка на това получаваш най-голямата якост по дължина с минимално огъване.
А по-дебелостенни карбонови тръби започват от Ф12 вътрешно нагоре.Вариант беше да обвия лайнера с карбон но това е голяма играчка а и нямам нужните части за да го направя.
Лепенето на лайнера 2-ри опит беше много трудно(дори и с по-малко нишки между лайнера и тръбата) и не го препоръчвам на никой.Вакума сам не може да изсмуче смолата и трябва принудително с налягане да се вкара смолата(освен това детайлите бяха нагрявани за тече по-лесно).Въпреки това залепна и крайния резултат чака тестове.700мм лайнер в 6.35 стана Ф12 външно и смешните 215 грама.
 
Нагоре