Привет на всички,реших да споделя малко горчив опит с един проблем с които се мъчих изминалата седмица .
Та следната модификация която да реших да правя по моя хасан ат44 лонг с куатро спусък беше следната-Олекотяване на удърника с намаляне дебелината на задната шайба защото е два пъти по дебела от предната (Предната е 2мм а задната 4,2мм това е при моделите с куатро спусъци) та след манипулация при стругаря много лесно намалихме дебелината на шаибата от задната част на удърника и стана точно 2мм но се появи много неприятен проблем които се изрази в това че хода на удърника назад стана недостатъчен да зареди спусъка. .така до тук добре но след това ми мина през главата че просто с удължаване на лостчето за зареждане на спусъка (това което задържа удърника в заредено положение) ще се оправят нещата да ама не удължих го но почна да опира в долната част на тръбата в която се движи удърника и пак резултата беше трагичен и пушката все още не беше в изправност.Процедурата с удължаване на това лостче се повтори много пъти в търсенето на правилна форма но така и не се получи коректно зареждане и тотално се развали оригиналния вид на лостчето.И след няколко дена проби и провали стана ясно че ще се прави пак дебела шаиба на удърника и нов лост на спусъка.Удърника беше лесната част просто с помоща на стругар направихме шаиба с 2мм дебелина с отвор и с заваръчен апарат с аргон залепна на удърника.По трудната част беше изработката на лостчето на спусъка което с помоща на ilko_dim направихме за около половин ден с много нагласяне,пробване и напасване стана по добре от оригиналното но просто е много пипкава работа и може да е много отчаиващо на моменти.
Искам да благодаря още един път на Илко за оказаното съдеиствие в разрешаването на проблема и съветите които ми даде в това мое приключение и да го похваля че има много добри умения с шлаифа,днес на някоилко пъти ми мина през акъла че с човек като него в фабриката на Хатсан ще си решат много проблеми с производството.
Споделям следната информация за всеки които има ат 44 с куатро спусък и мисли какво може да подобри,просто нека ако е решил да олекотява удърника да не го захваще от към задната шайба или да огледа много добре всичко преди да прави нещо по удърника.
Аз все пак успях да го олекотя малко с пробиване на шаибите и премахване на болта за реглаж и поставяне на такъв в задната тапа.
Надявам се да съм бил полезен с споделеното по горе но ако някои от модераторите сметне информацията ми за неправилна или безполезна нека да я изтрие.
Та следната модификация която да реших да правя по моя хасан ат44 лонг с куатро спусък беше следната-Олекотяване на удърника с намаляне дебелината на задната шайба защото е два пъти по дебела от предната (Предната е 2мм а задната 4,2мм това е при моделите с куатро спусъци) та след манипулация при стругаря много лесно намалихме дебелината на шаибата от задната част на удърника и стана точно 2мм но се появи много неприятен проблем които се изрази в това че хода на удърника назад стана недостатъчен да зареди спусъка. .така до тук добре но след това ми мина през главата че просто с удължаване на лостчето за зареждане на спусъка (това което задържа удърника в заредено положение) ще се оправят нещата да ама не удължих го но почна да опира в долната част на тръбата в която се движи удърника и пак резултата беше трагичен и пушката все още не беше в изправност.Процедурата с удължаване на това лостче се повтори много пъти в търсенето на правилна форма но така и не се получи коректно зареждане и тотално се развали оригиналния вид на лостчето.И след няколко дена проби и провали стана ясно че ще се прави пак дебела шаиба на удърника и нов лост на спусъка.Удърника беше лесната част просто с помоща на стругар направихме шаиба с 2мм дебелина с отвор и с заваръчен апарат с аргон залепна на удърника.По трудната част беше изработката на лостчето на спусъка което с помоща на ilko_dim направихме за около половин ден с много нагласяне,пробване и напасване стана по добре от оригиналното но просто е много пипкава работа и може да е много отчаиващо на моменти.
Искам да благодаря още един път на Илко за оказаното съдеиствие в разрешаването на проблема и съветите които ми даде в това мое приключение и да го похваля че има много добри умения с шлаифа,днес на някоилко пъти ми мина през акъла че с човек като него в фабриката на Хатсан ще си решат много проблеми с производството.
Споделям следната информация за всеки които има ат 44 с куатро спусък и мисли какво може да подобри,просто нека ако е решил да олекотява удърника да не го захваще от към задната шайба или да огледа много добре всичко преди да прави нещо по удърника.
Аз все пак успях да го олекотя малко с пробиване на шаибите и премахване на болта за реглаж и поставяне на такъв в задната тапа.
Надявам се да съм бил полезен с споделеното по горе но ако някои от модераторите сметне информацията ми за неправилна или безполезна нека да я изтрие.