Hatsan PCP: AT 44, ВТ65 и т.н.

boceto84

Потребител
Утре ще го отворя наново цялото,въпреки че проверих всички О-пръстени.Май ще се наложи подмяна на всички.Въпреки че,проблема според мен е в иглата която не затваря добре
 

st_beer

Редовен Потребител
Ела до нас утре когато искаш цял ден съм си в къще понеже съм болен. Ше и пусна малко въздух с бутилката и ще се оправи. Предния път нали пак така беше станала
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Аз пък си имам капачка като тия за изпускането но е без болт и дупка. Просто затваря клапана. Завивам я и помпя до 100-на бара. После я развивам и изпускането го няма. Случвало ми се е 1-2 пъти....
 

st_beer

Редовен Потребител
Оги,ако в тая капачка както е навита и ако херметизира хубаво ако цилиндъра си пусне налягане и то се изравни в капачката отвиването на тая бронзова тапа ще е приключение и голям зор. Казвам го от опит само че при мен нещата станаха при крана на бутилката. Имах такава предпазна тапа да не влизат боклучета и я бях завил. Като носих веднъж бутилката неволно леко се разви крана и наду тая предпазна капачка. За да я развия да си изпусне там колкото налягане беше се събрало игра тръбен ключ.
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Точно за това помпя най-много до 100-на бара, че даже и по-малко понякога. И се развива. :cheers:
 

boceto84

Потребител
st_beer написа:
Ела до нас утре когато искаш цял ден съм си в къще понеже съм болен. Ше и пусна малко въздух с бутилката и ще се оправи. Предния път нали пак така беше станала
пушката остана в Гинчо,а той си отиде на село и сега нищо не мога да направя.Въпроса е защо става така,моята си стои от месеци без да съм я пипнал и нямам проблем.
 

st_beer

Редовен Потребител
boceto84 написа:
пушката остана в Гинчо,а той си отиде на село и сега нищо не мога да направя.Въпроса е защо става така,моята си стои от месеци без да съм я пипнал и нямам проблем.
Трябва да намерим едно такова за клапана и да го сменим. Явно има проблем там ако изпуска от там де. Най добре го потопете във вода и вижте да не пуска налягане от друго място. Това са бели кахъри ще се оправи няма се плашите.

392051.jpg
 

ilko_dim

Потребител
Ако пружинката е корава , и не е челосана добре , може да натиска иглата накриво , и затова да не може да затвори.
Иначе о-пръстена беше 7х1 , но трудно се намира (поне в при нас )
:cheers:
 

boceto84

Потребител
Пружинката е добре оформена и едва ли е от нея.Най-вероятно е от детайла който st_beer е показал,понеже когато смукна през клапана се усеща мноого леко пропуск на въздух,който е достатъчен за проблема
 

st_beer

Редовен Потребител
Ще окъпем цилиндъра във леген с вода и ще си покаже от къде е проблема. Мисля като купих моята пушка има такова резервно като това от снимката и ако го намеря само къде е из нещата ми и ако проблема е от там ще го сменим.
Може проблема да е съвсем друго място като пръстените на манометъра,зарядния клапан или от друг пръстен. Няма много места от където да пуска така че ще го излекуваме ама първо трябва го изкъпем да видим къде е проблема.
 

praetorian

Редовен Потребител
Оказа се, че изпиляването на дотиквача с милиметър вдига скоростта с около 15 м/с :eek: :eek:.Преди стреляше с 290 с тежкото жсб, смятай сега :crazy:.Това без да пипам други настройки по пушката.Е, колегите на Копринка чуха как буха де ;) ;)
Просто тогава не го бях мерил с колко мята след изпиляването, едвам днес сколасах....Доволен съм :) Имам 3 барабана, дето отиват на едно място.Отново и отново ме радва таз пущина.
 

fishermaniac

Потребител
Ще е интересно да кажеш сега на какво разстояние застава полата спрямо трансферпорта.
 

praetorian

Редовен Потребител
fishermaniac написа:
Ще е интересно да кажеш сега на какво разстояние застава полата спрямо трансферпорта.
Не колега, не го скъсявам, изтънявам го :). Прекалено е дебел и запушва яко отвора на цевта в оригиналния си вид.
 

methaa

Редовен Потребител
Това е моята идея за подобряване на дотиквача.
Представлява бронзов накрайник който се навива на оригиналния дотиквач, който за целта трябва да бъде скъсен.
Само трябва да се определи позицията на стопорното болтче да бъде такава, че при крайно положение на дотиквача при зареждане на чашката, стопорното болтче да се намира преди "о" пръстените на цевта, за да се избегне тяхното нараняване.
Другият вариант е хлепане с лепило, който е необратим.
По този начин ще се намалят аеродинамичните загуби десетки пъти, което би трябвало да доведе до по-голямо запазване на к. енергия на в-ха, и вдигане на скоростта на чашката.
Малко пояснение: под "отвора на цевта" имам предвид отвора който е свързан с трансферпорта.

Пипкаво е за изпълнение, но не представлява нищо сложно.
Извинявам се за почерка, и кривите линии, но нямах друго под ръка освен химикалката.


Моля споделете какво мислите за идеята.
 

Attachments

  • SDC12331.JPG
    SDC12331.JPG
    1.2 MB · Прегледи: 166

fishermaniac

Потребител
Това е много добре измислено,колега,само улеовидния канал как ще се направи.Някой ако може да го направи това изпълнение със сигурност ще има желаещи.
 

Dominus

Редовен Потребител
това е мислено много отдавна. от цялата тая работа файда няма, но пък е хубаво човек сам да си напари кашлицата ;)
 

methaa

Редовен Потребител
Мислех си да се направи на ръка. С пиличка да се изреже диагонал от горния край на детайла до вътрешния край на "отвора на цевта". Другия вариант е да се направи донякъде колянцето с помоща на много нерви и диск от ъглошлайв който е вече на свършване. Довършването може да се направи на ръка с шкурка, или с някакво парче от камък за шмиргел или цял ако има такъв размер.
Това е което ми идва наум. Предполагам че има накякви инструменти за целта.
Имам един познат който се занимава с обработка на камъни. Ще го попитам когато го срещна.
 

praetorian

Редовен Потребител
Е защо да е цялата таз хамалогия, като може просто да се опили оригиналния дотиквач....Инак, толкова дебел са го направили,че като погледнеш отдолу на цевната кутия и се чудиш, отде минава въздуха ;).
 
Нагоре