gogan64
Потребител
Да се постави центрираща шайба на вортекс ,е все едно да си платиш гражданската на колата ДВА пъти!
Първия път задължително по закон ,втория път по свое собствено желание!
Нито някой ще те попита защо !
Нито пък ще ти върнат парите!
Който иска да си слага.................................
НО ,все пак е добре за тези които са решили да заменят обикновената пружина с вортекс,
да знаят че този аксесоар не само НЕ Е ЗАДЪЖИТЕЛЕН, а и НЕ Е НЕОБХОДИМ!!!
Освен ако не е удължавал хода на буталото ,отнемайки част от челото му!
Защото Турците са добри търговци ,и не биха пропуснали да добавят още няколко евра към комплектацията на вортекса,
с дрънкулка на себестойност 10 цента!
А сега в темата-
Имам запитване на ЛС за полусверичните шайби.
Отговарям тук ,защото на ЛС не мога да пусна снимки.
Това са декоративни пластмасови калпачета за глава на болт /или гайка /М12 /19 ключ./
Виждал съм ги в много размери и форми.
Тези паснаха точно на вътрешния размер на тръбата която използвах.Само ги пробих Ф6.
Първия път задължително по закон ,втория път по свое собствено желание!
Нито някой ще те попита защо !
Нито пък ще ти върнат парите!
Който иска да си слага.................................
НО ,все пак е добре за тези които са решили да заменят обикновената пружина с вортекс,
да знаят че този аксесоар не само НЕ Е ЗАДЪЖИТЕЛЕН, а и НЕ Е НЕОБХОДИМ!!!
Освен ако не е удължавал хода на буталото ,отнемайки част от челото му!
Защото Турците са добри търговци ,и не биха пропуснали да добавят още няколко евра към комплектацията на вортекса,
с дрънкулка на себестойност 10 цента!
А сега в темата-
Имам запитване на ЛС за полусверичните шайби.
Отговарям тук ,защото на ЛС не мога да пусна снимки.
Това са декоративни пластмасови калпачета за глава на болт /или гайка /М12 /19 ключ./
Виждал съм ги в много размери и форми.
Тези паснаха точно на вътрешния размер на тръбата която използвах.Само ги пробих Ф6.
Последна промяна: