Какво поражда силата F1? Аз лично виждам две сили:
- F3 - силата на пружината;
- F2 - силата, която налягането оказва върху корпуса на БК (върху тази му част, която не се намира в цевта).
А какво ще върне БК в предно положение? Предполагам, изчерпването на въздуха в задредукторния обем (намаляване на налягането под определена стойност) и намаляването на F2? Т.е. редукторът трябва да е с малък дебит, за да не може да компенсира това налягане по време на изстрел. Ако редукторът дефектира и остане отворен, целия резервоар ще излезе с един изстрел?
Струва ми се, че е необходима промяна на проходния отвор:
- да го няма стеснението след О-пръстена на БК. Той може да се движи в самия проходен отвор, а не в собствено легло. Така, както е сега, не само ще е по-трудно за изработка, но и ще създава аеродинамично съпротивление и ще забавя изтичащия въздух;
- буталото за притискане е много хитра идея, но през него ще губиш доста въздух. Трябва му или О-пръстен, или преработка на частта, влизаща в проходния отвор. Може в проходния отвор да има разширение за задната част на конфузора. Или пък самия проходен отвор да е изработен като тънкостенна втулка, зад която да се движи конфузора.
Буталото има сравнително голяма площ - налягането на въздуха, преминал покрай конфузора, ще го притиска с удар в барабана.
ЕДИТ///
В темата за ЕДГЪН има нещо, което може да ти е от полза:
http://forum.airguns.bg/http://forum.ai ... 77#p129477
Както го описват, изглежда като клапана на пневмапатрон. Те се отварят по подобен начин, но този явно е модифициран за многократно действие. Някъде из форума имаше схеми на такъв клапан, може с лека промяна да ти свършат работа.
ЕДИТ2///
Намерих го:
http://forum.airguns.bg/http://forum.ai ... 125#p50125 и
http://forum.airguns.bg/http://forum.ai ... 137#p50137
Дори няма нужда от модифициране. А и ще си имаш задредукторен обем.