dberov написа:...Може да възстанови файлове във всякакви формати изтрити дори и преди 10 преинсталации...
fishermaniac написа:А програма за изчистване на заразена с вирус флашка?
Няколко пъти съм се спасявал с Badcopy prodidarai написа:Дайте линк за даунлоуд към някаква читава програма за data recovery for SD card.
sts1969 написа:Мисля че нарочно са настроени да показват по-малко с цел да се застраховат от претоварване и аварий. Да не забравяме че % на грешка при тях е много по-голям от един еталонен манометър. По-същият начин има "неписано споразумение" скоростомерите на колите да показват повече от реалната скорост. Работата ми е да проверявам грешката на електромерите. Контролният електромер е с грешка 0.2% а един "домашен" работи с грешка до 5%
fatalen написа:dberov написа:...Може да възстанови файлове във всякакви формати изтрити дори и преди 10 преинсталации...
Само, който не познава принципа на лабота на паметите може да твърди подобно нещо!!!
Абсолютно невъзможно е това!!! Веднъж презаписан клъстер и край с информацията, която е била записана на него преди това!!!
На най-малките манометри се маха стъклото отпред и скалата се завърта.
На тази снимка не са ти реални показанията понеже крикета няма заряден клапан,а е само конусно болче с о-пръстен.това не позволява да се изравнят двете налягания както трябва. Ако искаш да видиш реалните показания трябва да махнеш болчето с пръстена(зарядния клапан) и да надуеш цилиндъра. Тогава ще видиш реалните показатели на двата манометъра и с колко се разминават. Имай предвид ,че направиш ли го това няма да има какво да спре въздуха(метана) когато започнеш да изпускаш и ще трябва да пуснеш целия цилиндър колкото си го напомпал.dberov написа:Не случайно зададох въпроса дали е възможно калибрирането. Ако малките бели манометри на WIKA показват 15 бара по малко както е писал руснака то моя черния показва 20 бара по малко от белия на WIKA или аз виждам реално 35 бара по ниско налягане което нич не ме устройва.
http://imageshack.com/a/img834/9085/29js.jpg