Утре ще отида при някой майстор , но тук при мен майсторите са със царско потекло , и да ви кажа няма да ми повярвате за какво става въпрос . Преди 2-3 години и смених диодната плочка на динамото , майстора взе 100 лева и вика нямаш грижи . Взе да ми пада акумулатора , купих чисто нов , и пак същата работа . Майстора вика зарежда си колата но за да и въстановя тока от едно запалване трябвало да мина поне 20 километра . Отидох при друг майстор , гледа мери , вика смених ти един кабел готово , а аз продължавах да бутам със новия акумулатор ,тогава обвиних човека от който го купих , и той мери и вика всичко е точно колата зарежда . И .....така 2 години бутах , акумулатора пак замина на тест но не ми го смениха , викат нищо му няма . Тогава прочетох в нета колко трябва да е напрежението от динамото , и разбрах че трябва да е 14,20 v , мерих го с уреда който си купих за целта , то 13 v .Запретнах ръкави и свалих динамото , смених му колектора защото беше надеран малко , слагам пак същото 13 v , и ме жегна да проверя масата на купето , смених изчорялия кабел и всичко си дойде на мястото , 14,20 v и нагоре . Междувременно си купих нов акумулатор , защото предишния угасна , все беше вързан в гаража за зарядното което си купих за целта . Две години бутах като луд за да запаля , понеже нашите майстори като показва 13 v и си мислят че е нормално . И сега ми излезе този проблем който ви споделих , но не бързам да ида на майстор , щото са много добри тук .