От значение е вида на СК.
Автоматиците имат възможност да разтоварват напрежениет и могат да минат на обикновен стенд. Ръчките нямат тази възможност и се налага подлагането на т.нар. паразитни ролки, които да го поемат. Никакъв зор не е - по-малко от минута. Цената е 1-2 лв. по-висока. Аз плащам 40лв. на общо основание, без никакви "приятелски" отстъпки.
Ето защо минаваш на стенда - Субарото "диагонали" . Както и повечето СУВ ове , и всички джипове когато се заключва само централния диф .
Ако се вземе обаче примерно една Гега , или друг с 3 механични блокажа , и те се заключат , една гума да има сцепление и колата ще е изхвърлена от барабаните на стенда .
Като се въртят в различни посоки барабаните се лъже само ако има един самоблокиращ централен диф , за не заключи .
Моята кола имаше 3 самоблокиращи вискомуфи . Те се заключват сами , без намеса на водача или електроника при разлика в оборотите на дори на едно - което и да е колело . Така че номера с различните посоки на барабаните не ставаше - пробвано е . Това веднага заключва муфата на тази ос , а от там и централната и колата излиза със скок от барабаните .
И затова преглед на спирачките в България не и е правен . В началото я ползвах за състезания , и тестването и регулирането на спирачките (за мен ) ставаше на мокър паваж и наблюдатели отстрани .