Моят автомобил.

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
http://www.gwm.com.cn/en/models.asp

Нищо ново. Хората си произвеждат от доста време. И си имат пазар. Само Китай и Индия я някой счетоводител да ми сметне колко добитък са? Този тук завод ще произвежда за Европа. И ако се окажат здрави машините, бизнеса ще ги предпочете заради ниската цена. Не зная само какво Евро съюза ще направи за да си защити производителите.
 

pavloff

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Абе Ице то не иска много разбиране и знание бе брат.
Иска леко пресмятане.
Каквото и да му пише под капака и ти ще си караш 15 годишния голф и за 25 годишния мерц при тази му цена.
Без да си правя реклама ти казвам от сега, че 25 годишната 124-ка не бих я сменил за това китайско чудо сглобено в Баховица при цена 24 хилки и мотор 2.4 бензин. В цял свят хората говорят вече за предвижване с велосипеди, хибридни двигатели, коли на електричество и др. такива, а не за пикапи с мотор 2.4 на бензин.
Макар, че новата кола е най-добрата кола.
Знаеш кой го е казал.
Нищо лично. :cheers:
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Павка, тоя пикап ако е с 1,6 моторче трябва да си го караш празен. Не забравяй предимството на алтернативните горива. С метан тази машина ще върши чудесна работа. Пак казвам - дано излязат здрави.
 

pavloff

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Абе Оги този пикап са го мисли един рейс китайци с по две висши образования, те ако са преценили, че може да се кара на метан да са му сложили.
На кого в Европа ще го продадеш това чудо
на германица, на румънеца, на французина не ми се вярва да продадеш повече от 10 бр в годината.
Световните интреси в амтомобилостроенето и начина на живот се променят.
Хората в Европа друго ги вълнува на този етап примерно как да де фалират цели държави, а не да си купуват нови пикапи и да им слагат метанови уредби. Как да да задържат нивото на производство във всички сфери поне на ниво до преди две години.
Така мисля аз.
И какво означава здрави да издържи 20 години ли?
Аз мисля, че няма автокорпорация за производтво на автомобили която да има такава политика.Сега ги правята да издържат 5 години.
 

angelmr

Редовен Потребител
traun написа:
angelmr написа:
Не знам дали е за тук, но някой случайно да има карти за IGO на сърбия? От няколко дни се опитвам да намеря но все на неактивни линкове попадам.
И друго да питам какво бихте препоръчали да зареждам гориво тук или там? Как е въпроса с цената и качеството?
ако ти се налага да заредиш в сърбия - зареждай на ОМВ,ЕКО или МОЛ.ако си с дизел зареждай от по скъпия - евро дизел го пишат да не береш ядове.за къде си тръгнал ако не е тайна?
малииииииййй аз не видях датата на публикацията. ;) ;) ;) :cheers:

Оня ден се върнах. :) И да от ОМВ и ЕКО зареждах само но малко солени ми се видяха цените на бензина.
А за пътя, до новисад ходихме на една конференция. Не им личи много че не са в евросъюза сърбите. Между другото направи ми впечатление лошата настройка на светофарите. Много се чака и има малко време за минаване. Като цяло новисад не ми се видя град удобен за коли. Но за мотори и колела става.
 

lynx

Редовен Потребител
hristo написа:
абе хорица без да знаете не изказваите мнение като не разбирате не пишете то и хюндаи не е марка ама под капака на Галопера пише Мицубиши направено едно към едно с паджеро така че в последствие и малко интерес ще разберета какво има под капака на китаеца
Аз предпочитам на Мицубишито под капака да пише Хюндай, а не обратното ;) ;)
 

ангел иванов

Потребител
Технология на колите и компютрите


На последното компютърно изложение COMDEX, Бил Гейтс сравнявайки автомобилната индустрия каза: „Ако „Дженерал Мотърс” вървяха паралелно с компютърните технологии сега всички биха карали коли по 25$, които изминават 1000 км с 2 литра гориво.”

В отговор на коментара на Бил Гейтс, от „Дженеръл Mотърс” отговориха така: „Ако ние развивахме технологията си както Microsoft в момента бихме карали коли със следните характеристики:

1. Без каквато и да е причина, колита Ви би се повреждала по два пъти на ден.

2. Всеки път когато променят означенията на пътя, трябва да си купувате нова кола

3. Често без видима причина колата Ви би гаснела, и то извън пътя. За да я върнете трябва да затворите всички прозорци, да затворите вратите, да запалите и да отворите отново прозорците преди да продължите. По някаква причина трябва просто да приемете това.

4. Понякога при извършаване на маневри като ляв завой, колата гасне и отказва да запали отново, в този случай трябва да смените двигателя.

5. Само един човек може да ползва колата, освен ако не е модел „NT”. Но дори и тогава ще ви се наложи да си купите допълнителни седалки.

6. Macintosh вероятно биха направили кола задвижвана от слънцето, по-рентабилна, пет пъти по-бърза и двойно по-лесна за управление – но може да я карате само по 5% от пътищата.

7. Сигналните светлини за маслото, температурата на водата и останалите биха били заменени от един единствен с надпис "General Protection Fault"

8. Новите седалки ще изискват в тях да сядат само еднакво големи задници

9. Еърбеговете биха питали "are you SURE?" преди да се задействат

10. Понякога, без каквато и да е причина, колата ще Ви заключва от вън, и ще отказва да се отключи докато едновременно не повдигнете вратата ръчно, завъртите ключа и държите антената

11. „Дженеръл мотърс” биха изисквали от всички техни купувачи да закупят също така и делукс комплекта на Rand McNally пътни карти (в момента спонсорирани от„Дженеръл мотърс”), дори и да не се нуждаят от това. Опит да се премахне тази опция веднага довежда до 50% и повече намаляване на възможностите на колата

12. Всеки път когато „Дженеръл мотърс” извадят нова кола, трябва да се учите да карате наново, понеже нито еди от уредите с които управлявате не изглежда и работи по същия начин

13. Трябва да натиснете бутона Start, за да изгасите двигателя
 
A

Anonymous

Гост
Павка даже на един от пикапите се движи на водород ;)

та за пазарната им икономика как го мислят незнам та за голфа ми и аз не бих го заменил точно пък с такъв китеаез голфа ми е ниско бюджетна колица и съм си доволен
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
http://www.youtube.com/watch?v=iE2Ij7Rfw1Q&feature=player_embedded#!

http://www.webcafe.bg/id_1247839870


"Terrafugia Transition", най-близкото до летяща кола превозно средство до момента, получи уникално разрешение от американските власти моделите за крайни клиенти да бъдат с 50 кг по-тежки от нормалното за "лек спортен самолет". Това ще разреши на комбинацията от кола и самолет да отговори на изискванията за безопасност при шофиране по пътищата.
 

staif

Редовен Потребител
Из хрониките на Гената от Перник:
Копи-пейст
"Аз имам ГОЛФ 3 и мога да ви кажа, че тая кола е по-хубава от Мерцедес и Ферари взети заедно. Върши ми чудестна работа и в близките 10 години не мисля да я сменям. Скоро си направих тунинг - нови тасове, събрах лепенки от магазините за авточасти, купих си по-малко воланче, смених таблото с едно от катастрофирал Пасат и най-якото са нови фарове замръщени с веждички, ама фаровете прозират, супер яко стана, казвам ви. По светофарите някакви балъци с бмв трошки се спичат да се бегаме като видят как ми изглежда голфа."

"е какво против лепенките имаш бе ?
Аз сам си затъмних задните стъкла с фолио ! Един приятел работи в книжарница и ми направи тая услуга...малко се поозорихме щото не сме сваляли стъклата, а така ги лепихме.Па и лепилото се оказа някакво менте и с тиксо също се наложи ама сега от вънка стои много гъзарски.
екстра си ми е голфарата,тебе май те е яд нещо "

"Ти па не си се качвал на голф и не знаеш удоволствието да от това да държиш с лявата ръка волана посредата, а с другата да си цъкаш наоколо. Голф е най-добрата машина, аз съм карал всякакви коли - Трабант, Москвич, Опел, Алфа и дори Зил, но голфа е просто ДРУГО НИВО КОЛА.
Хората, които не са голфаджии просто не разбират...."

"ГЕната батенце не се ебава."

"много сте отворени в интернет ама на светофарите който балък се е пробвал той ми е дишал праха на голфа. Може да казвате че е селски, обаче ме кефи много повече от вашите гадни скучни коли. Голфа е кола, която е мултифункционална - съчетава и лимузина и спортна кола в едно. Същевременно и малка и градска, но вие сте балъци няма какво да ви убеждавам, аре ЧАО!"



VW

"Абе момчета, сега им разправям на едни тъпаци от един друг клуб колко яки коли са Голф 2 и 3 и се правят на много отворени. Голф с пернишка регистрация - ХА - ХА, много смешно НЯМА ЩО!!
Просто голф е микс кола между спортна и лимузина защото е адски конфортна събира 5-6 а понякога и 9 човека и изглежда с модерен дизайн и хората я мразят защото е най-добра и не си купуват такава. Много удобно се кара с една ръка над волана например. Другите коли в сравнение с голфа ми се струват някак си дървени.

:p ;) ;)
 

delpx

Потребител
Колеги , ползвате ли някакви специални приспособления за превоз на пушките в колата или само ги мятате в багажника ? Аз до сега така ги возих но това ми ограничава доста багажника и си мислех да взема подходяща кутия за покрива която от вътре са се тапицира с дунапрен и да ги возя там. Според вас добра идея ли е , нне съм ползвал подобна кутия и ме е страх да не се отвори при определена скорост и да се разхвърчат пушки помпи и прочие.
 

ангел иванов

Потребител
Най сигурно е с куфар Мегалайн или нещо от сорта.Имам и пласмасов такъв имал съм и алуминиев,се вършат работа.А ако чифтето се събира на задната седалка,мойто не може,е достатъчен и калъф.
 

ангел иванов

Потребител
Топ Гиър

Джеръми Кларксън

1. „Не би могло да дръпне мазна пръчка от задника на прасе.” Джеръми Кларксън за Порше Бокстeр
2. „Смятам Ферари за умалена версия на Господ!”
3. „Когато обсъждали на какво наподобява звука от Мерцедес – Макларън SLR, британските инженери от Макларън казали, че звучи като Спитфайър. Но немците от Мерцедес казали „Не! Не! Звучи като Месершмит”. Всички те грешат. Звучи като бога на бурите, който драска с нокти.”
4. „Съжалявам, но да имаш Астън Мартин DB9 на алеята и да не го караш е нещо като да имаш Кийра Найтли в леглото си и да спиш на дивана в хола. Дори да имаш половин скротум, това няма да се случи.”
5. „Скоростта не е убила никой, внезапно спрял на едно място. Тя те отнася”
6. „Кьонигсег казват, че ССХ е по-комфортен. По-комфортен от какво? Да бъдеш наръган?”
7. „Господ може и да е направил света за шестдни, но докато е почивал на седмия, помощникана Луцифер Балзибъб е изскочил от някъде и е създал това място.” Джеръми Кларксън за Детройт.
8. „Да притежаваш TVR е като да имаш мечка. Това значи, че е страхотна, докато не ти откъсне главата, което тя ще направи.”
9. „Обадих се на Джей Кей от Джамирокуай, който има едно такова и го питах „Ще ми заемеш ли твоето?” Той каза, да, но само ако му заема дъщеря ми, тъй като струвала толкова.” Джеръми Кларксън за Ферари Енцо
10. „Виждал съм гангренясали рани, които са изглеждали по-добре от това”. Джеръми Кларксън за Порше Кайен.
11. „Климатикът в Ламборджинитата вероятно се захранва от астматик, който се е сгънал в таблото и духа със сламка.”
12. „Ако някога страдам от безсъние, просто поглеждам снимка на Тойота Камри и вече съм долу.”
13. „Ако планирате да си вземете БМВ 6-та серия, препоръчвам да включите на задна скорост и да напуснете къщата на приятелите си, без те да видят задницата на колата.
14. „Американците изнасят лекции по демокрация на света, но не дават да се изключи тракшън контрола!” Джеръми Кларксън за Шевролет Корвет.
15. „Мисли за нея като за Анджелина Джоли. Чувал си, че е луда и яде лепило за тапети. Ама пак ще се пробваш, нали?” Джеръми Кларксън за Алфа Ромео Брера.
16. „Това е Рено Испейс, вероятно най-добрия ван. Не че това е нещо, за което трябва да се тръби … Това е като „О, божичко, пипнах сифилис, най-добрата от венерическите болести!”
17. „Звучи като Бари Уайт, който яде оси.” За Мерцедес Бенц CLS55 AMG.
18. „По-скоро бих отишъл на работа на ръце, отколкото във Форд Галакси. Който и да е създал тапицерията на тази кола е имал фиксация на тема карфиол. По-скоро бих си направил вазектомия, отколкото да платя за Форд Галакси”.
19 „Не разбирам бус лентите. Защо бедните хора трябва да стигат по-бързо от мен?”
20. „Състезателните коли, произведени за употреба на пътя никога не са ставали. Те са нещо като да направиш хардпорно и след това да го монтираш така, че да бъде показвано в британските хотели. Приключваш с половинчасово гледане на потното лице на някакъв мъж.”
 

Вячеслав

Потребител
Из дневника на един автомобил

Извинявам се за почерка, ама пиша с левия шарнир, че десният нещо ми потропва и придърпва на една страна - ако пиша с него, хептен няма да ми разчетете. А и малко недовиждам - изгоряха ми оригиналните немски крушки на фаровете, сложиха ми китайски. Сега все едно съм не с фарове, а с кандилца...... Това е дневникът на живота ми.
Ден първи - Германия, 15.11.1998 г
Чувам немска реч - това е добре. Значи са ме сглобили немски инженери. Сигурно съм "BMW" или "Мерцедес". Е, айде от мен да мине - може и "Ауди". Ще си отживея като аристократ!
Ден първи - Германия, 15.11. 1998 г., в края на работния ден, в края на конвейера:
Продължавам да чувам немска реч - това е добре. Но виждам надпис "WV" на изхода на завода - това не е добре. Значи съм "GOLf" - скапах!
Ден втори - Германия, в склада на завода на "WV":
Само на два дена съм, а ръждата вече ме яде! Няма лъжа, няма измама - "GOLF" съм!
Ден трети - На ферибота за Италия:
Отчаян съм - не само че съм "GOLF", но и ме карат за продажба в Италия!
Ден четвърти - Милано, Италия:
Навсякъде чувам италианска реч. Шарнирите ми треперят от ужас, акумулаторът ще ми гръмне от напрежение - италианци ще ме карат! Едно семейство вече се спря на мен... Къш-къш-къш! Господи, дано да не запаля от първия път и да ми се размине.
Ден четвърти - Милано, Италия:
Мамка му, нали все пак съм немска машина, запалих от първия път и ме купиха! Семейство Олдани - луди, млади, с две лигави жабарчета-олигофренчета, които започнаха да акат, да пикат и да се боричкат по велурените ми седалки. Ех, защо Вермахта не мина и през Италия някога!?
Ден пети - Милано, Италия:
Не е истина как кара тоя италианец! Мислех, че ще съм семейна кола, а станах състезателна - от "Формула" 1! Жална ми майка на съединителя и скоростната кутия!
Ден шести - магистралата Милано-Торино:
Започвам да се съмнявам дали съм с двигател 1.6 или 3.6!? Защото преди малко изпреварих едно "Ферари" - а скоростната ми кутия още не се е разпаднала!
Ден шести - магистралата Милано-Торино, на бензиностанция:
Видях се с един "Опел", който уж с бензинов двигател, пък тракаше, като че е с дизелов. "Защо така бе, братко!?" А той, горкият, ми изстена: "Защото не са ми сменявали маслото от 5 години!" Шарнирите ми пак стрепереха, от страх щях да изпикая целия бензин, който Олдани ми зареди...
Ден десети - на градско в Милано:
Мама мия, сеньора Олдани ме подкара! Мислех, че съм състезателна кола, оказа се, че съм каскадьорска - минавам на червено, на жълто, на стоп, на обратно движение... Само на автосервиз не минавам, а всичко вече ми тропа!
Година първа:
Карам с половин картер масло - двигателят загрява, Олдани - не!
Година втора:
Карам с по-малко от половин картер масло - двигателят загрява, та прегрява, Олдани - не!
Година трета:
Карам без масло, а се чувствам... смазан!
Година десета:
Ни жив, ни умрял съм - значи съм "GOLF"!
Година петнадесета:
Умрял съм - значи отивам в България!
Година петнадесета, ноември, Горубляне:
Умрял съм, но ви убеждават, че съм жив и вие вярвате - значи сте българи!
Година двадесета:
Умрял съм и никой не вярва вече, че съм жив - значи отивам в Перник!
Година двадесета, минавайки на червен светофар в София:
Безсмъртен съм! Затова на задното ми стъкло е залепен надпис "NO FEAR!" А регистрацията ми е пернишка...
п.п. Ще се видим в Ада!

И моя Голфчо вече е за сдаване, но това направо ми покри мечтите за дълголетие-
 
Нагоре