Dimitrov написа:Благодаря колега. Аз успявам да я смъкна на 7 на дълго. Ама тука съм в малко градче дупки,павета и харчи като луда (пък и редовно я режа тя си иска ) . Иначе като возия и здравина... за кола от 97 няма какво повече да искам.
"На вкус и на цвет, товарищей нет!"lynx написа:Не мога да ви разбера, търсите икономична кола а си купувате БМВ? Да караш БМВ звучи гордо, но има и по-подходящи марки и модели.
И аз не мога да разбера как се правят тези ниски разходи. На мойта кола и дават среден разход 7,6 а моя за последните 5000км е 9.3 (около 500км градско).anibis написа:И аз карам дизел,ама по малко от 12л/100км не мога да го сваля. За Мерцедеса НЯМА КАКВО ДА КАЖА,преди да взема Х-са карах С-класа и Е-класа 2004г и съжалявам най много заради Е-класата това е наистина невероятна кола.
Ще си замълча.njatanasow написа:Макса да каже колко му гори колата
Същото бих казах за твоята кола, няколко пъти съм са ме возили на дълго с такива БМВ-та съм постоянно сгънат вътре, не дай си боже да трябва на задна седалка да има 3-ма човека мъка голяма главата ми опираше тавана. Багажника е малък (вярно туй не е критерии за всеки, защото всеки търси различно в една кола) и честно казано никога даже не ми е било вариянт да поглеждам към такова да си купувам. Виж 5-та серия е нещо друго, там спор няма готина кола е не се наемам да и търся кусури освен скъпата поддръжка 525 Д (такова карам чат пат на шурето е) има и добър разход за такава голяма кола. Ама тъй като не мога да си позволя поддръжка на немските зверове пък и не търся екстремни преживявания по-пътищата си карам моя дърт "тролей" Рено Лагуна 95-6 година 90 коня, радвам си се на комфорта, добра возия и пространството вътре, и хич не ми дреме кой с колко профучава покрай мен, че колата му го искала (каквото и да значи това)ама пари да ми дадат няма да я взема тая кола. Защо ли?
ааа ще се обучаваме значи И това не го пиша на шега самоpeko написа:Ако изключим марката, тт данните, необходимостта от редовна поддръжка, фактора "гориво/бензиностанция", най-важния фактор си остава задкормилното устройство. Готов съм на всеки от вас, да направя безплатно обучение за икономично шофиране в градски условия, извънградски и магистрала с личния му автомобил.
SUV 2.0 ТД, 150 кс, ръчна кутия, истинско и постоянно 4х4, просвет 22,5 см, височина 176 см - все фактори, които у колегите предизвикват асоциации за висок разход на гориво. Реалния резултат (с водач моя милост) лятото 5,2-5,6/100 средно, зимата с литър отгоре. СРЕДНО градско и извънградско, без магистрала!
4 човека + багаж(като за 10 души ), 3700 км(от които само София-Ниш и на обратно броя за извън магистрала), средна скоростнад 110, повечето време на круиз контрол 145-150 км/ч - резултата 7/100(нееднократн доказвано).
БМВ Х3 джиджит ново, няма и на 3000 км покарах= 94км с 5,4/100 средно за 2 дена ГРАДСКО в П-в. Собственика не може под 7/100
Така че, учете се да карате икономично, АКО искате да имате икономични коли.
Не разбирам, къде е фактора "шофьор", когато караш със 150 на круйз контрол на магистралата. Този пример с Полша, за мен показва, че просто колата ти е доста икономична.peko написа:Ако изключим марката, тт данните, необходимостта от редовна поддръжка, фактора "гориво/бензиностанция", най-важния фактор си остава задкормилното устройство. Готов съм на всеки от вас, да направя безплатно обучение за икономично шофиране в градски условия, извънградски и магистрала с личния му автомобил.
SUV 2.0 ТД, 150 кс, ръчна кутия, истинско и постоянно 4х4, просвет 22,5 см, височина 176 см, 1600 кг собствено тегло, - все фактори, които у колегите предизвикват асоциации за висок разход на гориво. Реалния резултат (с водач моя милост) лятото 5,2-5,6/100 средно, зимата с литър отгоре. СРЕДНО градско и извънградско, без магистрала!
П-в - Полша и обратно, 4 човека + багаж(като за 10 души ), 3700 км(от които само София-Ниш и на обратно броя за извън магистрала), средна скорост над 110, повечето време на круиз контрол 145-150 км/ч - резултата 7/100(нееднократно доказвано по този маршрут).
Последно пак П-в-Варна–П-в, 4 човека +5 пушки, 10л бутилка, рестове, торбички, още толкова всевъзможен багаж(20 кила мръвки само), доста висока средна скорост(на връщане някои бързаха да не ги уволнят ако закъснеят ) даде 8/100. Отдавам го освен и на планинския преход, макара е не голям, и че само с бг нафта беше този маршрут.
БМВ Х3 автомат, джиджит ново, няма и на 3000 км покарах= 94км с 5,4/100 средно за 2 дена ГРАДСКО в П-в. Собственика не може под 7/100
Така че, учете се да карате икономично, АКО искате да имате икономични коли.