Моят автомобил.

A

Anonymous

Гост
"Всеки си хвали колата/марката". Е, аз ще се оплача от моята. Преди седмица в поледицата спрях в друга кола. Обута е с 4 маркови зимни гуми, но настилката беше много хлъзгава - заледен паваж, та в един момент се превърнах в зрител и само гледах как задницата на едно паркирало Пежо 406 се приближава. Но не затова ми е думата.
Бях останал с впечатление, че по-старичките Фолксвагени са корави, а и моята го е показвала - зет ми блъсна Пасата преди време в една новичка Астра, и при двете коли ударът попада отпред в ляво, в самия край на бронята. Ама на Астрата бронята поддаде и Пасата се плъзна по калника й и назад. Ние си тръгнахме с броня (пластмасата) в багажника, а другата кола смляна до предната врата и с повредено окачване - на платформа.
Само че точно преди седмица се случи обратното - Пежото изглеждаше недокоснато, леко ожулена броня и някоя счупена щипка отвътре. А Пасата беше за оплакване - предния капак на палатка, бронята и маската (металните части) сгънати, пластмасовата маска на парчета (който е виждал моята ще разбере, че особено много ме беше яд за нея), фаровете с потрошени щипки. И това при 20-ина км/ч :eek: Добре поне, че радиаторът не пострада. Като видях как ми се вирна капака, си казах "Край, потроших колегата", но се оказа точно обратното. И за късмет, щото щетите по Пежото щяха да са по-скъпи за ремонт от моите, а аз съм виновен...
 

usera2

Потребител
Dejmos написа:
И за късмет, щото щетите по Пежото щяха да са по-скъпи за ремонт от моите, а аз съм виновен...
Хм, ами нали затова плащаме гражданска? Не би трябвало да плащаш ремонта на пострадалата кола щом ти си виновен. Поемаш си само твоите щети. Или поне така го разбирам...
 

lynx

Редовен Потребител
Dejmos, мачкането нищо не означава.
Производителят е преценил при какъв удар къде и колко да се мачка, за да оцелеят водача и пътниците.
На времето преди много години имах неприятния "късмет", да видя почти здрав Москвич с 4 трупа вътре.
 

stelibg

Потребител
До @Dejmos - Това, което ти се е случило е съвсем нормално. Колите са проектирани и изпълнени с различна здравина на различните места. По принцип предницата е "мека", за да може при челен удар да абсорбира енергията на удара. Моята кола е с усилени странични греди и шасито, и с по-"меки" такива на другите места. Ако си намериш сервизна документация за твоя модел ще видиш защо се е сгънала.

До @barbaron - не всеки се "жени и хвали марката". Преди карах Ситроен, сега Шкода. В бъдеще може би нещо друго. Винаги избора е един - съотношение цена/качество. Не искам да плащам така наречения X-drive, като мога на половин цена да си купя Haldex ;)
 

Бочко

Редовен Потребител
ФТКС
barbaron написа:
При БМВ няма удоволствие от возене, а единствено от шофиране и тия които са се возили само, със сигурност не знаят за какво говоря...И не ме бъркайте с манияк, защото не съм... Винаги мога да седна и да карам каквото и да е...


:cheers: :cheers: :cheers:
 
A

Anonymous

Гост
Стели, по принцип е така... ама моята кара 20тата си година, като са я правили тези идеи още не са им били в ума.

Линкс, така е. Но ако исках да не се пише акт/протокол, щеше да се наложи да му поемам щетите на ръка.
Обаче пострадалият малко се престара. Имаше каско, но попълни протокола с данните от гражданската си. Така щетите няма да бъдат поети от неговия застраховател, а от моя. Ако се приеме цената на гражданската да зависи от това дали водачът е причинявал катастрофи, моята ще скочи.
 

petkof

Редовен Потребител
Да-а-а-а,май бъдещето на малките автомобили, не е в тока, ами във въздуха! :)
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
andi написа:
prinz Eugen написа:
При толкова много луди по пътищата,това за 60-тина лева(при курс към днешна дата 5.5 Гривни за 1 Лев) си е супер :eek: http://avtozvuk.ua/info/21719 ??? сега трябва да се търси някой с път към Украйна :sorry: ??? http://www.youtube.com/watch?v=mbiVdGEzmsU

при такава цена и аз искам тази джаджа
Ако някой има възможност и се наеме с доставка, вероятно ще се съберем доста хора за групаж.
 
A

Anonymous

Гост
А защо не това http://dx.com/p/720p-car-dvr-video-road ... tft-124791 ? Прилича на GPS и няма да привлича допълнително внимание. Това "- Uninterrupted cycle recording..... - Manual locked the video when the accident happened" ми хареса - презаписва си, не се интересуваш дали има празно място в паметта, а ако стане нещо, само спираш записа. 36$ и безплатна доставка до Бг. Няма смисъл от групаж, защото куриерските услуги в страната ще са по-скъпи от направените икономии за количество, освен ако хората не са от един град.
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
При съществуващото разнообразие, важното е да се избере оптималното съотношение цена/качество.
Понякога, дадените няколко парични знака в повече се оказват много добре инвестирани.
Ако се гони най-ниската цена на всяка цена, разочарованието непременно ще е на ход, макар и след известно време.
При покупката на охранителната си система, бях твърдо убеден, че четириканален DVR ми е напълно достатъчен. След два месеца вече бях убеден, че е трябвало да купя 8 канален, защото по-добре да имам три празни и излишни канала, отколкото един да не ми достига.
Та така е с повечето вещи и ако някой е запознат с материята, нека да даде обоснован отговор и да препоръча модел за Car DVR Video Safety.
 
A

Anonymous

Гост
Така е, трябва да се търси добро съотношение цена/качество/възможности. Но човек трябва да си постави някакви предварителни условия, минимални изисквания и после да търси разумна цена за покриването им. Някоя функция в плюс може да е полезна, но ако екстрите станат самоцел, отиваме в другата крайност - една камара функции, които никога да не ползваме.

Понеже сериозно си мисля за подобно нещо (в Сф зачестяват случаите на инсценирани произшествия с цигани-пешеходци, които се хвърлят пред потегляща от светофара кола, а аз живея в близост до циганско гето и то точно до това, където тези "инциденти" явно са им препитание), мнението на някой с опит би било полезно.
Много се чудя, дали нощният режим и ИЧ светодиодите за подсветка са нужни? Все пак колата има фарове, няма как произшествието да стане на тъмно. Също така не смятам да се хвърлям на голяма резолюция - при тези размери на "обектива" голямата резолюция дава само повече пиксели, но не и повече качество. А многото пиксели бързо пълнят паметта. Функцията за презапис, която цитирах по-долу, я смятам за задължителна.
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Dejmos написа:
...Много се чудя, дали нощният режим и ИЧ светодиодите за подсветка са нужни? Все пак колата има фарове, няма как произшествието да стане на тъмно. Също така не смятам да се хвърлям на голяма резолюция - при тези размери на "обектива" голямата резолюция дава само повече пиксели, но не и повече качество. А многото пиксели бързо пълнят паметта. Функцията за презапис, която цитирах по-долу, я смятам за задължителна.
Въпросът дали нощният режим и опцията подсветка са нужни е малко комплициращ.
Ако колата "преспива" в гараж, би могло да се приеме, че е излишна, но не допускаш ли, че опцията може донякъде да охранява автомобила в паркирано състояние, ако е оставена включена разбира се. Ако не твоя, то на някой друг. Все пак ако няколко автомобила на един паркинг "спят" с включен на запис или запис при детекция на движение рекордер, биха били полезни при установяване на разни злосторници и/или крадци. И аз мисля, че не размерът на обектива е от голямо значение за пикселите, а размерът на матрицата. Има достатъчно прецизни малки обективи.
 
Нагоре