Магнум пневматика - GAMO Hunter 1250, Hatsan 125, 135 и т.н.

A

Anonymous

Гост
Ще издържи,виж митака от софия или иводок,малко тежест в приклада,малко омекотяване на спусъка и си готов,виж темата за гп и хатсан125 из стария форум,пушката за която може би е написано най много :yes:
 
A

Anonymous

Гост
А на "пружинен" хатсан имам предвид с оригиналната пружина ще издържи ли бързомер от 30-тина лева?
 

zare23

Новодошъл
Приклада на хатсан 125 модел ТХ няма приклад за левичари .Въпроса ми е дали има изобщо. Благодаря предварително. :)
 
A

Anonymous

Гост
За да "омекотя" спусъка на хатсан 125 на кой край трябва да се върти болта?
 

qtex

Потребител
Leapers8-32 написа:
За да "омекотя" спусъка на хатсан 125 на кой край трябва да се върти болта?

И аз се чудя същото...
В упътването на 135-цата пише:
"за по-голям ход завъртете обратно на часовниковата стралка"
"за по-малък ход завъртете по часовниковата стрелка"

Въпросната промяна на хода ли е в основата на "омековатяването" ?

Не, че ми е голям проблем. Аз и без това съм свикнал с малко по-голямо усилие да се натиска.
 

didarai

Редовен Потребител
Като завивате винта ,спусъка става по-твърд и обратно,като се развива винта, спусъка олеква.Това за стария.За куатрото е същото,но там с натягането и с другите два винта се регулира и дължината на хода.
Тук може да прочетете още за 125-цата.
 
A

Anonymous

Гост
didarai написа:
Като завивате винта ,спусъка става по-твърд и обратно,като се развива винта, спусъка олеква.Това за стария.За куатрото е същото,но там с натягането и с другите два винта се регулира и дължината на хода.
Тук може да прочетете още за 125-цата.

благодаря за бързия отговор. А няма ли опасност спусъка да "изтърве" ако се олекоти много?
 

didarai

Редовен Потребител
Моят е олекотен до край и не изтърва.За друг....един Аллах знае. :worship: ....не би трябвало,но трябва към всеки изстрел(зареждане) да се подхожда така сякаш ще изтърве. :exclaim: :exclaim: :exclaim:
 
A

Anonymous

Гост
didarai написа:
Моят е олекотен до край и не изтърва.За друг....един Аллах знае. :worship: ....не би трябвало,но трябва към всеки изстрел(зареждане) да се подхожда така сякаш ще изтърве. :exclaim: :exclaim: :exclaim:


И има ли разлика от това да е навит до край винта или развит максимално? Аз го развих малко но не усетих особедна разлика.

Знам че тук има доста хора с много опит та реших да питам,някой правил ли е саундмодератор за хатсан 125 (тъй като много дрънчи това чудо) ? И ако може някой да ми даде схема или да ми обясни долу горе от какво може да се изработи такъв?
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
При спусъка на Хатсан с навиване на регулиращия винт на спусъка( този, който преминава през пластмасовият детайл, който дърпаш с пръст, понякога самото болтче е необходимо да се смени с по-дълго), се намаля площта за зацепване, така спусъкът започва по-лесно да отцепва. Задното болтче в повечето случаи трябва да е максимално развито. То определя колко да е твърд свободния ход, ама то такъв почти няма. За да стане още по-лек, трябва да се полират местата на зацеване и зоните, в които има триене. Да се подменят пружинките с по-меки. Трябва да се внимава обаче много да не се прекрачи допустимата граница на зацепването. Резултатът е крива цев, а понякога и удар в главата :D.
За заглушаването му, модератор няма да помогне. По-скоро на тази пушка се утежнява приклада и се слага тежък надулник за да и се оправи баланса и да се избегне подскачането на предния край по време на изстрела. Ако и се изработи полиамиден маншет на буталото и се монтира газова пружина, шумът който пушката издава вече значително намаля.
Трябва също и да се замери на хронограф, за да се види каква скорост постига.
Предпоставка за много шумен Хатсан, може да бъде и опечен маншет, който да не създава достатъчно налягане пред себе си и да блъска яко в дъното на цилиндъра.
 
A

Anonymous

Гост
Благодаря за отговора :) Маншета е здрав наскоро е сменен и когато духна в цевта не изпуска от никъде (да чукна на дърво ;) )

За спусъка колега мисля да си го оставя така няма да го полирам (дори не искам да развия болта до край) че да не сменяме цев а недай си боже по-лошо. :cheers:

Абе колеги един такъв "бързовар" http://www.pushka.eu/product/%D0%9E%D0% ... D1%86-1x30
или ето този : http://www.pushka.eu/product/%D0%9E%D0% ... D1%86-1x40

Ще издържи ли на хатсан 125 ? И кой от двата е по добре този с 30 мм отвор или с 40?
 

qtex

Потребител
Колега, да не се правя на голям разбирач, но покрай въпроса за оптика на моята 135 изчетох доста мнения. На тези евтини бързомерци най-много точката им да загуби чувство за ориентация след първите максимум 10 изстрела... :lol:
Тя мойта мерника ще разглоби, какво остава за оптика... ;)
Пуцай на механични като стар войвода и т'ва е... ;)
 
A

Anonymous

Гост
Не вярвам чак до толкова да ги троши,но все пак не съм сигурен затова се допитвам до вас.Бях и сложил един бързомер от 10 лева и имах 100тина изтрела нямаше грижи.(след това го сложих на една китайка) и сега искам да купя такъв.Моля още някое друго мнение :)
 
A

Anonymous

Гост
Нещо ме сърбят тия 70 лева (не че са кой знае колко) ама все пак.. :-[ Айде да е сигурно че ще издържи да го купя ама пущината.. ;) Утре ще си взема онзи от 35-те левчета и да видим. :)


Колеги защо това скапано турско ла""о хатсан 125 (здрав маншет,здраво оплатнение на цевта няма луфтове) дори от 7 метра на механични дава разсейки от 4-5 см :eek: :eek: :eek: Сигурен съм че маншета е здрав вади същата сила както преди! Сумати чашки пропилях за настройка и пак няма ефект..... (накрая ще я сватна в земата ще и скоча 2 пъти и толкова)
 
A

Anonymous

Гост
Чашките са гамо про магнум . Одеве след стабилно търкана в началото на цевта с четка и препарат за отстраняване на олово пушката започна да стреля добре. ;) Размина и се този път... Ама другия може и за желязо да иде
 

Иван Димов

Потребител
Leapers8-32 написа:
Чашките са гамо про магнум .

И аз съм имал Хатсан.Тия чашки са се представяли винаги много зле.Про хънтъра са малко по-добре,но малко.Пробвай с Баракуда,и с GSB-1.17.Последните са се представяли добре с няколко модела по-слаби пушки,въпреки по-ниските скорости.Ако не ...,я насуквай на някой стълб. :-[
 

didarai

Редовен Потребител
На мен ми се беше разхлабил стопорния винт на надулника и при всяко зареждане мърдаше леко на една или друга страна без да разбера(хващах го при зареждане).Групите......никакви докато открия, че е от там.
 
Нагоре