Бензин в кръвта или всичко за хората на мотори.

anibis

Редовен Потребител
За това което Динко иска е супер моторче
Динко ако го бута може и да стане за него. :D
Пеко ти имаш ли си на предвид колко сила има тоя четиратактов 125куб двигател?
Тоя мотор е за човек не повече от 60кг мах 70кг.И пак по баирите ще му се сторят множко тия килограми.
За двутактовия 125куб двигател пак са малко тия кубици ако приказваме за Динко.
За да стане за Динко двутактов 250куб за четеритактов мин. 400куб за да е както трябва.
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
По-подходящо за Динко от това едва ли ще се намери.
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr_650_se_1998.php
Динко не е от високите, а това е възможно най-ниския мотор в този клас, който да може и да го носи.
Също така мотора е и доста лек.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Дал ша стигне за 7 или 17 минути до язовира или реката не му е проблем. Аз така го разбрах - не му се лангърка с кола насам натам за из града и за "хобитата". Не вярвам да иска Моторджия да става а и Не е момче дето ще иска "да си ги мерат и да са дърпат". Голям мотор=големи проблеми=повечко гипс ;). Аз затова съм се отказал от тях още преди 25 г. С някоя моторетка пър-пър насам-натам, става.
Всеки си мери с неговия аршин.
То тука става като при други теми - хората питат за пружинка, а па се дава акъл направо на марково ПЦП да скочи. :D
 

anibis

Редовен Потребител
peko написа:
Дал ша стигне за 7 или 17 минути до язовира или реката не му е проблем. Аз така го разбрах - не му се лангърка с кола насам натам за из града и за "хобитата". Не вярвам да иска Моторджия да става а и Не е момче дето ще иска "да си ги мерат и да са дърпат". Голям мотор=големи проблеми=повечко гипс ;). Аз затова съм се отказал от тях още преди 25 г. С някоя моторетка пър-пър насам-натам, става.
Пеко не е колко време ще се стигне от точка А до точка Б примерно,с тоя мотор 125куб Динко трябва той да го носи на гръб а не мотора да го вози,това е проблема.
Голям мотор=големи проблеми=повечко гипс
Тука Пеко си в абсолютна заблуда.
Колкото е по голям мотора, толкова по лесно се кара.
А за гипса,то и с скутери има гипс. :cheers:
 

dinkata

Редовен Потребител
Миро, от къде ги измисли тези 125 кубика ? Аз на такива въобще не им отварям обявите.... гледам всичко над 200 кубика. Наистина ще ми бъде най - добре да е по - нисичък, но малко от малко до колкото знам може да се свалят амортисьорите, а и не съм все пак 1.50 :) ;) ;) :cheers:
 

staif

Редовен Потребител
dinka ,вземи си един DR и ще си рахат ;) перфектен баланс между кубици ,тегло и управление по черно :yes: и въпреки че е сузуки-издръжлив е :D ;)
 

anibis

Редовен Потребител
dinkata написа:
Миро, от къде ги измисли тези 125 кубика ? Аз на такива въобще не им отварям обявите.... гледам всичко над 200 кубика. Наистина ще ми бъде най - добре да е по - нисичък, но малко от малко до колкото знам може да се свалят амортисьорите, а и не съм все пак 1.50 :) ;) ;) :cheers:
Динко не съм си и помислел да ти предлагам такъв мотор с такава кубатура,и най вече 4-ри тактов.
Както писах,вземи си каквото ти хареса/фирма/само да не е Кавазаки,и да е задължително 4-ри тактов,мин 400куб.иначе ще си постоянно в яки разходи ако си вземеш 250куб двутактов.
Кавазаки са много хубави мотори но когато са чисто нови.
Какво имам в предвид,фирмата Кавазаки правят най форсираните /припелени/двигатели.Няма друга Японска фирма от познатите ни която да правят такива двигатели както Кавазаки,говоря кубатура=конски сили.Винаги двигателите им са с повечко кончета и обороти,а както знаем колкото повече е напилен двигателя толкова му е по къс живота.
Кавазаки има едни от най добрите инженери,но фирмата произвежда най вече корабни двигатели,а в мотоциклетната индустрия не правят както Хонда да имат най хубавата разработка тестове на двигателите си.Кавазаки в това отношения са доста назад в технологията,тестове и т.н.
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
staif написа:
dinka ,вземи си един DR и ще си рахат ;) перфектен баланс между кубици ,тегло и управление по черно :yes: и въпреки че е сузуки-издръжлив е :D ;)
Динка, не си 1.50, ама знаеш ли колко е голяма разликата между височина на седалката 84см при DR-a и 94 см при това:
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_crf_450_x_2006.php
Мен една такава ме отказа да я карам само след 30 минути каране.
10 см са страшно много. Само лек наклон да има и да я обърнеш по наклона и е голям сеир.
 

Attachments

  • 100_05891.jpg
    100_05891.jpg
    128.6 KB · Прегледи: 43
  • 100_05881.jpg
    100_05881.jpg
    202.3 KB · Прегледи: 38
  • 100_05861.jpg
    100_05861.jpg
    213.1 KB · Прегледи: 48
  • 100_05831.jpg
    100_05831.jpg
    176.5 KB · Прегледи: 50
  • 100_05801.jpg
    100_05801.jpg
    258.2 KB · Прегледи: 51

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
http://youtu.be/YxEPEKwREV0

Ето това е моторчето. И хич не съм съгласен с това че 200 кубика са малко. Всичко зависи от целта и необходимостта на самия моторист. В момента тхрся мотор койти да ми харчи под 4 на 100 иначе по добре да си карам колата. Разхода по асфалт на тая Бета е между 2 и 2,5 на 100.
2ezubahu.jpg

hejeme4u.jpg
 

hlapeto

Потребител
CRF-ката е за напреднали , ама много напреднали ! Не мисля , че е добра идея първия ти крос да е тя , освен ако не
държиш много на количеството гипс . Това се обръща и на трета (за четвърта с Динката не съм сигурен ! ;)) само с газ.

Колкото до посочената Beta , предназначението и е съвсем друго и разхода и по-скоро е добре да се посочва
в мото-часа .

Сузукито като вариант и на мен ми се струва добре , както и трансалп и доминатор.
:cheers:
 

dinkata

Редовен Потребител
Днеска се мерих само на един CRF дали му стигам земята... и в интерес на истината докосвам на пръсти с единия крак, както и очаквах, но по големия зор е надкрачването.... определено няма да е чист крос като гледам. Казаха ми че е възможно да се свали малко надолу, но не разбрах в рамките на 10-на или по - малко сантиметра е възможно ?
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
dinkata написа:
Днеска се мерих само на един CRF дали му стигам земята... и в интерес на истината докосвам на пръсти с единия крак, както и очаквах, но по големия зор е надкрачването.... определено няма да е чист крос като гледам. Казаха ми че е възможно да се свали малко надолу, но не разбрах в рамките на 10-на или по - малко сантиметра е възможно ?

Seat height: 845 mm (33.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Alternate seat height: 885 mm (34.8 inches) If adjustable, highest setting.
така е при това Suzuki DR 650 SE 1998. Забележи, че това е опция, която може и да я няма и както виждаш е в рамките на 4 см. Това е най-ниското, което зная в този клас.
CRF-а, на който си се мерил е един от най-високите: Seat height: 963 mm (37.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Разлика от близо 12 см.
Като прекрачиш мотора е хубаво да можеш само с много леко наклон на мотора в ляво или дясно да ступваш стабилно с крак на земята. Ако се налага да си изсулваш задника отстрани на мотора за да опреш на пръсти е много лошо. Падането е гарантирано в рамките на няколко спиране/тръгване. Ако е на равно и на поляната - добре, ама ако се движиш успоредно по наклон или в трафика из града ??? ???
Хубаво, че си разбрал за чистия крос, ако се качиш и да го покараш малко тоя CFR, може и изобщо от мотор да те откаже.
Потърси това Сузуки. Да може да се качиш на него и по възможност да до покараш малко. http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr_650_se_1998.php
Ето ти и развитието на модела през годините: http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR650.shtml
 

Attachments

  • 1998_DR650SE_white_500.jpg
    1998_DR650SE_white_500.jpg
    34.8 KB · Прегледи: 18
  • 1999_DR650SE_white_450.jpg
    1999_DR650SE_white_450.jpg
    28.3 KB · Прегледи: 21

Fire Horse

Потребител
DR-650 е много удобен мотор. Един приятел имаше такъв и преди няколко години беше заминал зад граница, като си остави мотора при мен за 2-3 месеца. Сцепих го от каране.
Става и за on и за off road. Не е нито тежък нито лек и не е много висок.
ПП - да не се обърка само с DR-BIG-750, че тоя Биг е е`ахти коня :D.
 

Attachments

  • dr750_1988_small.jpg
    dr750_1988_small.jpg
    8.9 KB · Прегледи: 28

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Брачед, ако имаш парите върви и го взимай. За тая цена е супер. 85 см му е висчината на седалката, но пълно щастие няма.. Ако имах парите го отнасях веднага въпреки че не харесвам чистите ендураци заради височината..

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51397025454096287&slink=76p1jy
 

dinkata

Редовен Потребител
След дълго ходене по мъките и мерене и изпробване на какви ли не кръстоски между КОН и ЩИЛКА най - после намерих това, което ми е на сърце благодарение на любимия братовчед Оги за което още веднъж много му благодаря.
Моторчето е Бета Synt 260 двутактов за сега имам навъртяни не повече от 45 метра с него и нямам особено големи впечатления, но от това което почувствах при първия допир беше ергономичност, много сила, перфектна работа на амортисьорите и голям РЯЗ :) Тези дни ще сменям масла и разни други дребни нещица и ще пиша повече.
10251899_895210357161470_2681177601812746456_n.jpg

1471869_895210323828140_5404742700526471629_n.jpg
 

pavloff

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Еееееееее приятелю,
загубихме те като стрелец.
Успех в новото хоби.
Но пушка с мотор е добро съчетание.
:cheers:
 

st_beer

Редовен Потребител
Честито Динка
Надявам се много скоро да ти омръзне новото хоби и отново да те видим в нашите редици.
Просто без теб ще ми е страшно скучно по срещите и не само на мен мисля.
Желая ти успех и бързо начесване на крастата :cheers:
 

dinkata

Редовен Потребител
Защо така ме отписахте бе господа ? С пушки или не където мога ще идвам по срещи ... все още са останали нормални и добри хора, които винаги ще ми дадат да пострелям малко с техните пушки и пак ще поддържаме огъня жив ! А и не се знае дали пак няма да си взема нещо по - нататък :no: :no: :cheers:
 
Нагоре