Е, да започнем тема и за тази, доста разпространена тук, пушка.
Като за начало просто ще дублирам един от моите постове в другия форум:
Аз правих следното:
1. Ударна група:
- ударникът е вентилиран по четрежа от тук - http://www.pcp60.narod.ru/bam50/index.htm ;
- водачът - Ф9, дължина 40мм, дупка Ф5 по цялата дължина, от едната страна е нарязана резба М6 докъдето стигна метчика, полиран отвън (дрелка, шкурка);
- шпилка М6 около 15мм дълга от някакво болтче с "цепнатина" за права отвертка от едната страна (на коляно).
Закаленото заводско "болтче-ударник" е завито в ударника отпред хлътнало около 1,5мм. Законтрено от вътрешната страна със шпилката и на нея е навит водачът. Всичко с малко тефлонова лента, да не се развива от вибрации.
Пружината си е негова.
Затилъкът е вентилиран с 3 Г-образни отвора Ф3.
В затилъка са сложени 2 шайби Ф6/Ф10.
При сглобяване ударникът стои без никакво "предсвиване" на пружината, но и без да клапчи.
Преходните отвори са разпробити до Ф3,5 и полирани.
Клапанът е газодинамичен: http://airgun.atspace.com/files/AMG-B51-BK.pdf
от неръждавейка.
Отпред му се слага "вставка" с дължина 5мм, външно Ф8,1, отвор по центъра Ф3 и лек хлътнал конус (фуния) от външната (при монтажа) страна. Ъгъл на конуса на око, около 10 градуса.
Първо вставката се набива в тялото на клапана, после се набива водача. Пружината си е негова. Про монтажа тя се получава свита с 1мм повече отколкото със заводски клапан.
Вставката първо е била капролонова, но сравнително бързо се деформира - улегна по отвора. Сега вставката е от някакъв адски твърд, черен като въглен полиамид. Притеснявах се, че няма да уплътнява добре и ще тече, но легна и запечати железно отведнъж. Нямам никакви проблеми.
Зареждащия порт: http://airgun.atspace.com/files/BAM50-L ... Female.pdf
Еми, т'ва е. Другото е само полиране тук-там-е.
Бях забравил да напиша: накрая имам горе-долу това:
http://airgun.atspace.com/files/AMG-200 ... avotok.txt
Като за начало просто ще дублирам един от моите постове в другия форум:
Аз правих следното:
1. Ударна група:
- ударникът е вентилиран по четрежа от тук - http://www.pcp60.narod.ru/bam50/index.htm ;
- водачът - Ф9, дължина 40мм, дупка Ф5 по цялата дължина, от едната страна е нарязана резба М6 докъдето стигна метчика, полиран отвън (дрелка, шкурка);
- шпилка М6 около 15мм дълга от някакво болтче с "цепнатина" за права отвертка от едната страна (на коляно).
Закаленото заводско "болтче-ударник" е завито в ударника отпред хлътнало около 1,5мм. Законтрено от вътрешната страна със шпилката и на нея е навит водачът. Всичко с малко тефлонова лента, да не се развива от вибрации.
Пружината си е негова.
Затилъкът е вентилиран с 3 Г-образни отвора Ф3.
В затилъка са сложени 2 шайби Ф6/Ф10.
При сглобяване ударникът стои без никакво "предсвиване" на пружината, но и без да клапчи.
Преходните отвори са разпробити до Ф3,5 и полирани.
Клапанът е газодинамичен: http://airgun.atspace.com/files/AMG-B51-BK.pdf
от неръждавейка.
Отпред му се слага "вставка" с дължина 5мм, външно Ф8,1, отвор по центъра Ф3 и лек хлътнал конус (фуния) от външната (при монтажа) страна. Ъгъл на конуса на око, около 10 градуса.
Първо вставката се набива в тялото на клапана, после се набива водача. Пружината си е негова. Про монтажа тя се получава свита с 1мм повече отколкото със заводски клапан.
Вставката първо е била капролонова, но сравнително бързо се деформира - улегна по отвора. Сега вставката е от някакъв адски твърд, черен като въглен полиамид. Притеснявах се, че няма да уплътнява добре и ще тече, но легна и запечати железно отведнъж. Нямам никакви проблеми.
Зареждащия порт: http://airgun.atspace.com/files/BAM50-L ... Female.pdf
Еми, т'ва е. Другото е само полиране тук-там-е.
Бях забравил да напиша: накрая имам горе-долу това:
http://airgun.atspace.com/files/AMG-200 ... avotok.txt