100% пробема е в помпата!Обратния ход нагоре за засмукване е почти невъзможен.
Помпата я пробвах преди да я закача на пушката, стиснал с пръсти отворите на конектора. Прави впечатление, че при ход надолу си нагнетява нормално доколкото мога да стискам. При ход нагоре също се усеща шум, но не мога да определя дали смуче или духа от отворите без да ги държа.100% пробема е в помпата!
Или е третата степен или е конусния клапан в основата на помпата.
Колега, с това стискане с пръсти нищо не можеш да разбереш. Какво е това турбинно масло, на петролна основа ли е?Помпата я пробвах преди да я закача на пушката, стиснал с пръсти отворите на конектора. Прави впечатление, че при ход надолу си нагнетява нормално доколкото мога да стискам. При ход нагоре също се усеща шум, но не мога да определя дали смуче или духа от отворите без да ги държа.
Възможно ли е да е заседнал този конусен клапан от стоене? Досега винаги съм я смазвал само с няколо капки турбинно масло през отвора под дръжката.
Колега и на мен ми беше така манометъра.Свалих го, продухах го малко с бутилката и се оправи.Може да съм изкарал късмет ,но не ти пречи и ти да пробваш.Здравейте колеги,на моята Суматра и се развали манометъра,стрелката е застанала на едно място и не мърда.Може ли някой да ми каже от къде са си взема нов?
То нека да е синтетика, но издържа ли на големи налагания? За смазване на помпите който работят с 200 бара се ползва силиконово масло каквото е показано на клипа...иначе ще има "БУМ"Благодаря за клипа-доста е полезен. Маслото е за смазване на корабни ДВГ турбини и е синтетика.
Благодаря за съветът , но като гледам на моят стрелката е изместена от центъра и изглежда като че е от качена.Колега и на мен ми беше така манометъра.Свалих го, продухах го малко с бутилката и се оправи.Може да съм изкарал късмет ,но не ти пречи и ти да пробваш.